Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste en plass (redcafe) at Rooney hadde vært tidenes fitte når United gutta dro på sykebesøk på lille julaften. Mens de andre hadde skrevet autografer, tatt bilder og muntret opp syke barn, møtte Rooney opp i 2min før han dro igjen. Greit nok å ikke være så utadvendt i pressen eller glad i å bli intervjuet, men akkurat slikt syntes jeg er lavmål av en person som håver inn åttifem årslønner på en uke.

Kjenner at jeg har begynt å få Wayne langt opp i halsen. Han har å prestere snart, thats all.

Ellers vil jeg påpeke at det var hyggelig av Rio og JOS å besøke Hargreaves på sykehuset.

x23da0ca9.jpg

Lenke til kommentar

Leste en plass (redcafe) at Rooney hadde vært tidenes fitte når United gutta dro på sykebesøk på lille julaften. Mens de andre hadde skrevet autografer, tatt bilder og muntret opp syke barn, møtte Rooney opp i 2min før han dro igjen. Greit nok å ikke være så utadvendt i pressen eller glad i å bli intervjuet, men akkurat slikt syntes jeg er lavmål av en person som håver inn åttifem årslønner på en uke.

Okey, og da regner jeg med at du vet hva som ligger bak også? Syntes det bare er tull å si slikt, når man ikke vet hva som ligger bak.

Lenke til kommentar

Rooney hadde sklidd rett inn i City!

Lenke til kommentar

Okey, og da regner jeg med at du vet hva som ligger bak også? Syntes det bare er tull å si slikt, når man ikke vet hva som ligger bak.

Ååå beklager, nå gikk jeg for langt i å anta at han er som han alltid har vært. Egoisitisk. Finnes nok av indiser på at denne mannen har et tomrom mellm øra og derfor, basert på hans tidligere "affærer," går jeg utifra at han bare ikke gadd på lille julaften heller. Ikke lenge siden jeg leste United.no redaktør JM Henriksen skrive om noe av det samme. Mens de fleste andre spillerne gjerne sitter over tida og preiker kom Rooney for seint til intervjuet og en halvtime ble fort til 5-10min.

Å være så politisk korrekt, det er det som er tull. ;)

Min gode mann

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å vite hva som skjer til enhver tid. Media elsker sånne ting og luver om de kan få noen ekstra lesere.

Man får lese hva som skrives og tro hva man synes er fornuftig.

Jeg tror dette handler mye mere om hans form denne sesongen og ikke så mye om et sykebesøk.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...