Jotun Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Da var det tid for å si god jul. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 God jul og grattis med dagen til jørgen på 33 minutters etterskudd. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Måtte bare poste denne. Fra lillebror på 12 år. Innramma bilde av Berbatov etter hat-tricken mot Liverpool med en sutrende Reina i bakgrunnen. Faen så bra <3 Endret 24. desember 2010 av niko. 4 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk en Uniteddrakt med Chicharito bakpå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2010 Takk for alle gratulasjoner, håper dere hadde en fin kveld Haha, så utrolig herlig Niko. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Evig bra gave, Niko. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Leste en plass (redcafe) at Rooney hadde vært tidenes fitte når United gutta dro på sykebesøk på lille julaften. Mens de andre hadde skrevet autografer, tatt bilder og muntret opp syke barn, møtte Rooney opp i 2min før han dro igjen. Greit nok å ikke være så utadvendt i pressen eller glad i å bli intervjuet, men akkurat slikt syntes jeg er lavmål av en person som håver inn åttifem årslønner på en uke. Kjenner at jeg har begynt å få Wayne langt opp i halsen. Han har å prestere snart, thats all. Ellers vil jeg påpeke at det var hyggelig av Rio og JOS å besøke Hargreaves på sykehuset. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Nå skjønner eg hvorfor Hargreaves konstant er skadet... Han har dårlig smak på kvinner! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 hun til venstre var da riktig så pen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Det er Hargreaves til venstre Hansoen...... 5 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Jotun: Og? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Leste en plass (redcafe) at Rooney hadde vært tidenes fitte når United gutta dro på sykebesøk på lille julaften. Mens de andre hadde skrevet autografer, tatt bilder og muntret opp syke barn, møtte Rooney opp i 2min før han dro igjen. Greit nok å ikke være så utadvendt i pressen eller glad i å bli intervjuet, men akkurat slikt syntes jeg er lavmål av en person som håver inn åttifem årslønner på en uke. Okey, og da regner jeg med at du vet hva som ligger bak også? Syntes det bare er tull å si slikt, når man ikke vet hva som ligger bak. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Leste en plass (redcafe) at Rooney hadde vært tidenes fitte når United gutta dro på sykebesøk på lille julaften. Mens de andre hadde skrevet autografer, tatt bilder og muntret opp syke barn, møtte Rooney opp i 2min før han dro igjen. Greit nok å ikke være så utadvendt i pressen eller glad i å bli intervjuet, men akkurat slikt syntes jeg er lavmål av en person som håver inn åttifem årslønner på en uke. Rooney hadde sklidd rett inn i City! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Det er Hargreaves til venstre Hansoen...... :rofl: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Leste en plass (redcafe) at Rooney hadde vært tidenes fitte når United gutta dro på sykebesøk på lille julaften. Mens de andre hadde skrevet autografer, tatt bilder og muntret opp syke barn, møtte Rooney opp i 2min før han dro igjen. Greit nok å ikke være så utadvendt i pressen eller glad i å bli intervjuet, men akkurat slikt syntes jeg er lavmål av en person som håver inn åttifem årslønner på en uke. Okey, og da regner jeg med at du vet hva som ligger bak også? Syntes det bare er tull å si slikt, når man ikke vet hva som ligger bak. Ååå beklager, nå gikk jeg for langt i å anta at han er som han alltid har vært. Egoisitisk. Finnes nok av indiser på at denne mannen har et tomrom mellm øra og derfor, basert på hans tidligere "affærer," går jeg utifra at han bare ikke gadd på lille julaften heller. Ikke lenge siden jeg leste United.no redaktør JM Henriksen skrive om noe av det samme. Mens de fleste andre spillerne gjerne sitter over tida og preiker kom Rooney for seint til intervjuet og en halvtime ble fort til 5-10min. Å være så politisk korrekt, det er det som er tull. Min gode mann 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Det er veldig dumt at han ikke bryr seg mer, men man kan ikke kreve engasjement. Han kunne holdt seg helt borte istedenfor..... hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Det er vanskelig å vite hva som skjer til enhver tid. Media elsker sånne ting og luver om de kan få noen ekstra lesere. Man får lese hva som skrives og tro hva man synes er fornuftig. Jeg tror dette handler mye mere om hans form denne sesongen og ikke så mye om et sykebesøk. Endret 25. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 1. juledag-besøk ble til en stor diskusjon om United og gjelda. Haha Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Sitat Facebook: går ubekrefta rykte om at kampen i mårra e utsatt..ingenting bekrefta [Du] 14:53 blir ikkje overraska [XXXXX XXXX] 14:54 ikkje eg heller Er det noko i dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå