Latias Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg frykter Chelsea mest i ligainnspurten, så Arsenal-seier hadde vært herlig. Uavgjort er ikke noe dårlig resultat for oss heller, da taper begge lagene poeng. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tenkte tanken i morges. 1-1 er perfekt. Skaffer oss større luke til begge to, da vi ordner 3 poeng hjemme mot Sunderland. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Birra Moretti? Prøvde noen nye øl bare. Den var ikke veldig god nei. Jeg kjøpte den egentlig siden min kjære er halv italiensk og jeg ble litt nyskjerrig. Er det en historie bak den jeg bør vite? Siden du rista på hodet, hehe. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tenkte tanken i morges. 1-1 er perfekt. Skaffer oss større luke til begge to, da vi ordner 3 poeng hjemme mot Sunderland. Jepp, like lett som vi ordna 3 poeng hjemme mot Sunderland i fjor. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må deles: Jeg sjekka til/fra-lappen på en av pakkene fra fruen nå. "Til Niko, Fra Chicharito". Haha. Siden jeg fikk henne til å få superdilla på den teite Chicharito-sangen. 1 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Prøvde noen nye øl bare. Den var ikke veldig god nei. Jeg kjøpte den egentlig siden min kjære er halv italiensk og jeg ble litt nyskjerrig. Er det en historie bak den jeg bør vite? Siden du rista på hodet, hehe. Hvor er så din kjære fra, evt familien fra? Moretti ble grunnlagt og produsert i Udine, i Nord, Peroni derimot, en mye bedre og et mer kjent Sør-Italiensk merke ble grunnlagt i Lombardia (I Nord) men har alltid vært ansett som en Sør-Italiensk spesialitet. Har lenge vært å se på draktene til eksempelvis Napoli. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det er en seier for fotballen hver gang Chelsea og City avgir poeng, så holder med Arsenal.Selvom det kanskje er å banne i kirka,så unner jeg Arsenal et trofè snart. Wenger er på en måte litt som SAF,prinsippfast og med en klar og tydelig filosofi. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Håper på uavgjort. Tror Arsenal kan gi oss kamp i år, spesielt hvis de vinner denne mot Chelsea. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul, kjære røde! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul til alle reds her inne, og en ekstra hilsen til Jørgen på hans gebursdag. Måtte dere spise ribbe, pinnekjøtt, medister og elg til dere sprekker, og konsumere mye god drikke. Er allerede på min andre av Ringnes sitt julebrygg, viktig med litt innabords før julemiddagen venter. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 God jul NK her går det i akkevitt og lade juleøl, mao det ble jul i år også. Måtte ta meg en 10min i senga med pcen, faen meg slitsomt med alle kidsa som løper rundt i gangene og herjer. dessert, pakker og så skal jeg sove i et døgn. blir kos Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God Jul og alt det der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Må deles: Jeg sjekka til/fra-lappen på en av pakkene fra fruen nå. "Til Niko, Fra Chicharito". Haha. Siden jeg fikk henne til å få superdilla på den teite Chicharito-sangen. Får du flere pakker av hu? Varp! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Da var Berbatov bortedrakt i boks God Jul alle sammen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Prøvde noen nye øl bare. Den var ikke veldig god nei. Jeg kjøpte den egentlig siden min kjære er halv italiensk og jeg ble litt nyskjerrig. Er det en historie bak den jeg bør vite? Siden du rista på hodet, hehe. Hvor er så din kjære fra, evt familien fra? Moretti ble grunnlagt og produsert i Udine, i Nord, Peroni derimot, en mye bedre og et mer kjent Sør-Italiensk merke ble grunnlagt i Lombardia (I Nord) men har alltid vært ansett som en Sør-Italiensk spesialitet. Har lenge vært å se på draktene til eksempelvis Napoli. Jeg har ikke snøring når det kommer til Italia. Anbefal ett Italiensk øl? Peroni er skrevet ned. Familien er fra Genoa Fortell gjerne litt, om du har noe historie ellernoe. Er nyskjerrig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God Jul folkens 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Chicharito Hjemmedrakt til jul Fikk Nani drakt forrige måned Endret 24. desember 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Italia er ikke akkurat kjent som et øl land, så det forblir med Peroni for meg, men Poretti og Menabrea skal være gode (Utelukker dem ettersom de er fra Nord). Sistnevnte vant en eller annen (Verdig) test for et par år tilbake. Genoa? Jeg har aldri vær så langt nord før, men Liguria-kysten går for å være et fantastisk sted, ikke er det bombardert av turister heller. Genoa har også vært kjent for å være lojale mot Roma og Romerne. Spesielt under en eller annen krig lenge før Jesus hadde satt føtta på moder jord, mot Karthagerne (Numader og Afrikanere). Genoa har også nære bånd til England, noe man ser i byens flagg hvor man ser St. Georgs kors. Edit: Det neste du må spørre dama di om er hvor lenge de har bodd i Genoa. I Roma skal man ha bodd 7 generasjoner før man kan betrakte seg som en ekte Romer. Endret 24. desember 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Lurer på hva våre hellige spillere spiser idag, er kamp i overimorgen og jeg har spist så mye at jeg klarer nesten ikke å gå. Håper de ikke feirer for hardt da.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Spennende lesning, G. Jeg kan nesten skjønne hvordan du kaller Italia (landslaget) for "vi" Det eneste jeg vet er at oldemor, farmor og far er fra Genoa. 7 generasjoner er langt, men jeg skal ikke utlukke/bekrefte noen ting da jeg aldri har snakket så mye om det med familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå