Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opp og stå! God mårn, Jotun.

 

I dag er det Lunsj med spaghetti, ost og kjøttpudding, speilegg og rundstykker. Oh my god. Hadde det ikke vært for at jeg må julehandle i dag hadde dagen vært perfekt.

 

Gutta våre var på julefest i natt forresten. Ben Hibbs:

At #mufc staff Xmas party. Laughs at City. Hope it stays that way. Especially as they did everything to ensure the game went ahead to go top

Sjekk noen bilder fra ankomsten her:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/3310571/Wayne-Rooney-leads-his-teammates-to-their-Christmas-do-in-Manchester.html

Lenke til kommentar

Opp og stå! God mårn, Jotun.

 

I dag er det Lunsj med spaghetti, ost og kjøttpudding, speilegg og rundstykker. Oh my god. Hadde det ikke vært for at jeg må julehandle i dag hadde dagen vært perfekt.

Ja, gjett om. Tunfisksalat til frokost her (som vanlig hver dag). Det som skiller seg ut at det mest sannsynlig er bittelitt alkohol i systemet fortsatt (!). Hell yes, er ferdig på medisinene og har konsumert diverse britiske ølsorter på løpende bånd siden fredag :yes:

Lenke til kommentar

Fy faen Tevez er et mislykket menneske.

 

De fleste som forlater United er til en viss grad misslykket...

Du trenger ikke være et mislykket menneske bare fordi du forlater United...

 

Det har jeg heller ikke sagt.

Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du skrev det du skrev i respons til mitt innlegg. Tingene har ingeting med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt små-imponert av Fletcher, med å få så inn i helsikkes mye kritikk og drit etter seg til å bli en av Uniteds viktigste spillere.

 

+ Han slet vel en del med skader i starten(?).

 

Som sagt under her; Fletcher har storspilt i 2-3 sesonger nå, men morsomt at det fortsatt finnes fans som ønsker både Fletch og O'Shea ut av klubben. Skal sies at Fletcher ikke har levert varene på samme nivå som i fjor, men han er fortsatt en av klubbens viktigste spillere.

 

Han har vel ikke vært den spilleren som har slitt mest med skader siden han debuterte på a-laget for oss, men tror han slet litt frem til han var 19 år. Dessuten spilte jo Fletcher mest høyrekant i starten av United-karrieren og det var ikke han vi ønsket å se, men Cristiano Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...