kandinsky Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Da ble det ingen ligaledelse på City denne jula heller. I likhet med de 80 foregående julaftenene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Rykter sier at Tevez ønske seg bort fra city ifjeb. Haha? Han har levert inn en trasfer request, som ble trukket igjen i dag. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_city/9306875.stm Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Stakkers city-supportere, som deler by med United-supportere.. Kan være andre veien også, de jeg kjenner som heier på city er noe av det styggeste jeg har møtt... Endret 20. desember 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Rykter sier at Tevez ønske seg bort fra city ifjeb. Haha? Han har levert inn en trasfer request, som ble trukket igjen i dag. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_city/9306875.stm Leverte inn ny etter kampen i dag. Hvis han skulle bli skulle han ha 50 mill i uka, for trofeer blir det ikke på han. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg får gåsehud av å se tabellen . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ubegrenset økonomi og to kamper ekstra spilt og de klarer fremdeles ikke å slå oss. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Fy faen Tevez er et mislykket menneske. De fleste som forlater United er til en viss grad misslykket... Du trenger ikke være et mislykket menneske bare fordi du forlater United... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Opp og stå! God mårn, Jotun. I dag er det Lunsj med spaghetti, ost og kjøttpudding, speilegg og rundstykker. Oh my god. Hadde det ikke vært for at jeg må julehandle i dag hadde dagen vært perfekt. Gutta våre var på julefest i natt forresten. Ben Hibbs: At #mufc staff Xmas party. Laughs at City. Hope it stays that way. Especially as they did everything to ensure the game went ahead to go top Sjekk noen bilder fra ankomsten her: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/3310571/Wayne-Rooney-leads-his-teammates-to-their-Christmas-do-in-Manchester.html Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Herlig at ikke City klarte det! Takk Everton! 0-2 målet var lekkert!! God jul! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Opp og stå! God mårn, Jotun. God mårn! Litt sein i dag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg godter meg av City. Ubegrenset økonomi men de klarer faktisk ikke å slå oss (til nå). Epic Fail Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Opp og stå! God mårn, Jotun. I dag er det Lunsj med spaghetti, ost og kjøttpudding, speilegg og rundstykker. Oh my god. Hadde det ikke vært for at jeg må julehandle i dag hadde dagen vært perfekt. Ja, gjett om. Tunfisksalat til frokost her (som vanlig hver dag). Det som skiller seg ut at det mest sannsynlig er bittelitt alkohol i systemet fortsatt (!). Hell yes, er ferdig på medisinene og har konsumert diverse britiske ølsorter på løpende bånd siden fredag Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Fy faen Tevez er et mislykket menneske. De fleste som forlater United er til en viss grad misslykket... Du trenger ikke være et mislykket menneske bare fordi du forlater United... Det har jeg heller ikke sagt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Fy faen Tevez er et mislykket menneske. De fleste som forlater United er til en viss grad misslykket... Du trenger ikke være et mislykket menneske bare fordi du forlater United... Det har jeg heller ikke sagt. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du skrev det du skrev i respons til mitt innlegg. Tingene har ingeting med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Må si jeg er litt små-imponert av Fletcher, med å få så inn i helsikkes mye kritikk og drit etter seg til å bli en av Uniteds viktigste spillere. + Han slet vel en del med skader i starten(?). Endret 21. desember 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Ja, han var kritisert i starten. Nå har han jo storspilt over flere sesonger så jeg regner med at de fleste er imponert over han. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) ... klarte ikke finne noe bra velkommen til fortiden-foto. Kanskje dette duger: Endret 21. desember 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Må si jeg er litt små-imponert av Fletcher, med å få så inn i helsikkes mye kritikk og drit etter seg til å bli en av Uniteds viktigste spillere. + Han slet vel en del med skader i starten(?). Som sagt under her; Fletcher har storspilt i 2-3 sesonger nå, men morsomt at det fortsatt finnes fans som ønsker både Fletch og O'Shea ut av klubben. Skal sies at Fletcher ikke har levert varene på samme nivå som i fjor, men han er fortsatt en av klubbens viktigste spillere. Han har vel ikke vært den spilleren som har slitt mest med skader siden han debuterte på a-laget for oss, men tror han slet litt frem til han var 19 år. Dessuten spilte jo Fletcher mest høyrekant i starten av United-karrieren og det var ikke han vi ønsket å se, men Cristiano Ronaldo. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Opp og stå! God mårn, Jotun. God mårn! Litt sein i dag Juleferie på Jolters ser jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå