Ol'H Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 De omtaler det jo kun som rykter uansett. Jeg ønsker alt som får oss gjeldfri og kaster Glazers ut velkommen. Det jeg ikke liker er å havne i samme kurv som City og Chelsea, selv om jeg har null tro på at Sir Alex går bananas på transfermarkedet. Jeg har btw dårlig tilgang på en skikkelig pc for tiden, så blir nok ikke så veldig aktiv i jula. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hahaha Money grabbing whore Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hahahah... " but sources close to Old Trafford indicate there is absolutely no chance of the player returning, even if City did decide to sell." Bra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ferguson har aldri hentet tilbake noen han har solgt/kvittet seg med, skulle faen meg tatt seg ut om Tevez skulle bli unntaket. Edit: REVEALED: Ferguson beat Busby’s Manchester United record 10 weeks ago Endret 19. desember 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fy faen Tevez er et mislykket menneske. 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Ferguson har aldri hentet tilbake noen han har solgt/kvittet seg med, skulle faen meg tatt seg ut om Tevez skulle bli unntaket. Edit: REVEALED: Ferguson beat Busby’s Manchester United record 10 weeks ago Spørsmålet er om han blir det om han kommer tilbake. Vi skrev en to års lånekontrakt med Tevez og den kontrakten ble fullført. Vi kvittet oss aldri med han. Kverulanten Endret 20. desember 2010 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 20. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Ferguson har aldri hentet tilbake noen han har solgt/kvittet seg med, skulle faen meg tatt seg ut om Tevez skulle bli unntaket. Edit: REVEALED: Ferguson beat Busby’s Manchester United record 10 weeks ago Spørsmålet er om han blir det om han kommer tilbake. Vi skrev en to års lånekontrakt med Tevez og den kontrakten ble fullført. Vi kvittet oss aldri med han. Kverulanten Det morsomme her er at jeg skrev "solgt/kvittet seg med" i stedet for bare "solgt" eller whatever, nettopp fordi jeg visste at akkurat du kom til å pirke, gardere meg litt liksom. Er så jævla typisk deg at man må skrive alt med te-skje. Men når du sier det, teknisk sett var det ikke vi som kvittet oss med han ... Random fyr sier: Synes vi har sluppet inn for mange mål i det siste. Limbeck: Hvordan kan du mene at Vidic er for dårlig? Det er faen meg så slitsomt at du aner ikke. Edit: Overreagerer heeeelt sikkert, er så jævla lei nå. Endret 20. desember 2010 av Alt-Ctrl 15 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fy faen Tevez er et mislykket menneske. De fleste som forlater United er til en viss grad misslykket... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Med City-seier i dag topper de tabellen Endret 20. desember 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hahaha Money grabbing whore Forståelig. Å gå fra United til City er som å gå fra indrefilet til lunkne First Price-pølser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Haha. Nå vil han plutselig bli. :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Haha, tenk å ha en spiller som ønsker seg bort, for så å ombestemme seg. Bra man ikke har slike i Man Utd... 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Vi har ingen som vil bort, så tilbake, så ville bli værende i klubben de fikk reise til nei. Det er faktisk umulig å ha en sånn. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har lest at vår kamp i helga godt kunne spilles. Det gjør meg så forbanna. Nå kan Chelsea spille seg i form før de møter oss Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har lest at vår kamp i helga godt kunne spilles. Det gjør meg så forbanna. Nå kan Chelsea spille seg i form før de møter oss Politiet var vel delaktig i den avgjørelsen. Alle andre kamper fra Birmingham og sørover blei jo avlyst. Kun Nord-England som har hatt kamper denne runden, så orker ikke tenke på at det hadde vært ein potensiell mulighet for at kampen kunne vært spillt. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Med City-seier i dag topper de tabellen Ser heldigvis ikke ut som om at det kommer til og skje 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Med City-seier i dag topper de tabellen Ser heldigvis ikke ut som om at det kommer til og skje Faen, er du gal mann? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 City kunne toppe PL for første gang på 81 år når kalenderen passerer 24. desember. This is how it feels to be city. Top of the league minst til boxing day! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Huff så trist at City gjekk på (nok) ein smell Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Rykter sier at Tevez ønske seg bort fra city ifjeb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå