fakey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Uff kan ikke alle United-matcher starte 13:45 eller no? Sitte her å vente i evigheter. Får vel spille FM fram til kampen da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Får virkelig håpe at vi får se Rooney og Tevez på topp sammen i dag, tror det kan bli moro for oss og slitsomt for chelsea forsvaret Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hadde vært supert hvis Tevez hadde fått seg et mål i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Får virkelig håpe at vi får se Rooney og Tevez på topp sammen i dag, tror det kan bli moro for oss og slitsomt for chelsea forsvaret 9554919[/snapback] Håper heller på Saha skal jeg være ærlig, på sitt beste er han fantastisk, og mer ulik Rooney enn Tevez er. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kamp start om ikke så lenge nå. Noe nerver på gang? Jeg tror Manu vinner i dag enda jeg håper på uavgjort Jeg tror absolutt ikke "ny-manager" fenomenet slår til i dag. Tror fortsatt det er litt uro i stallen etter at Jose fikk "sparken", men viss Chelski skulle vinne blir jeg imponert.. Lykke til Anyways.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Får virkelig håpe at vi får se Rooney og Tevez på topp sammen i dag, tror det kan bli moro for oss og slitsomt for chelsea forsvaret 9554919[/snapback] Håper heller på Saha skal jeg være ærlig, på sitt beste er han fantastisk, og mer ulik Rooney enn Tevez er. 9555558[/snapback] Hvorfor er det så viktig at han er mer ulik Tevez og Rooney. Cole og Yorke var stort sett like som to dråper med vann og de hadde jo et greit sammarbeid vil jeg si... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Får virkelig håpe at vi får se Rooney og Tevez på topp sammen i dag, tror det kan bli moro for oss og slitsomt for chelsea forsvaret 9554919[/snapback] Håper heller på Saha skal jeg være ærlig, på sitt beste er han fantastisk, og mer ulik Rooney enn Tevez er. 9555558[/snapback] Hvorfor er det så viktig at han er mer ulik Tevez og Rooney. Cole og Yorke var stort sett like som to dråper med vann og de hadde jo et greit sammarbeid vil jeg si... 9555691[/snapback] Jeg føler at Saha har bevist mye bedre denne sesongen enn Tevez og er mer bevegelig. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Skulle likt å sett Saha på topp i dag jeg også! Tror målene begynner å "renne" inn etter denne kampen, da dette blir den første store utfordringen for sesongen (som jeg har fått med meg). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå har jo Tevez spilt stort sett alene på topp og han er klart bedre når han får en spiss til å leke sammen med. Han og Rooney vil løpe i stykker ennhvert forvar i løpet av en kamp, Saha er jo mer en boks spiller... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hadde ikke en kompakt treer på topp med Tevez, Saha og Rooney vært utrolig bra? Endret 23. september 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Laget, ifølge Oldtrafford.dk: Van der Sar Brown-Ferdinand-Vidic-Evra Ronaldo-Carrick-Scholes-Giggs Tevez-Rooney Bænken: Kuszczak, Pique, O'Shea, Nani, Saha. Blir gøy det her. Nani som forhåpentligvis frisk pust om ikke alt går som planlagt, samme gjelder Saha. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ahhh, klassikeroppstilling det der . La oss få se mer kantspill enn tidligere nå! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg håper at dette blir en fantastisk kamp. Det viktigste er selvfølgelig 3 poeng, og hvis United spiller ræva og vinner så er det greit. Men litt fancy underholdning hadde vært fint. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Æsj for en bra redning av Cech Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dårlig dommeravgjørelse det røde kortet. Heldigvis gikk det til vår fordel. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det røde var litt tvilsomt ja. Burde kanskje vært straffe når J.Cole takla Evra, så kanskje det var en slags kompensasjon for United? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Chelsea har ny manager, de mangler Lampard, Drogba og nå har Mikel fått rødt. I tillegg har vi et stort press. Allikevel føler jeg det lukter uavgjort lang vei! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Chelsea har ny manager, de mangler Lampard, Drogba og nå har Mikel fått rødt. I tillegg har vi et stort press. Allikevel føler jeg det lukter uavgjort lang vei! 9556789[/snapback] Har troa på 1-0 til United. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Nærme United-scoring av Vidic der, Van der Sar har enda ikke vært nevnt i kampen, føler vi kommer til å vinne dette Endret 23. september 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 TEVEZ! FAEN SÅ DEILIG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå