Jotun Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Og nå har du jo 700 spenn til julegaver. DET må være godt nok Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Handla mine for 195 kroner akkurat nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Mamma ordner resten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Ah, CL-trening i morgen! Lag vi kan møte: AC Milan Inter Milan Roma FC København Marseille Lyon Ganske stor sjanse for at turen går til Italia, faktisk hele 50%. Milan er i form, vil helst slippe å møte dem. Inter er ikke like skremmende med Rafa i år som de var med Mourinho forrige sesong. Roma og Lyon har vi møtt en del ganger de siste sesongene, og har også hatt relativ god kontroll på dem. Hadde ikke gjort meg noe om turen gikk til Marseille, men det beste hadde vært å dra til Danmark. Blir spennende å se hvem vi møter. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Alltid like kjekt og vinne mot Rafa. Evt en tur til Danmark hadde gjort seg nå. Litt lei av og møte lyon nå... Btw Trekning. Ikke trening Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Skeptisk til Køben eg ass. Kan fort ende med et smertelig tap... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Roma FC København Lyon Marseille Inter Milan AC Milan I den rekkefølgen. Jeg er drittlei San Siro og jeg er drittlei Milano lagene. Roma er perfekt, godt lag og en kuli reise, men vi bør slå dem forholdsvis greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Ah, CL-trening i morgen! Ingenting er som å trene på CL! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Roma FC København Lyon Marseille Inter Milan AC Milan I den rekkefølgen. Jeg er drittlei San Siro og jeg er drittlei Milano lagene. Roma er perfekt, godt lag og en kuli reise, men vi bør slå dem forholdsvis greit. Word, bortsett fra at man begynner å bli lei Roma og, selv om vi ikke har møtt de på en stund. Synes det er på tide få danskene tilbake på kloden. Til Køben!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Anyone!!!!1 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Anyone!!!!1 Skjer nok aldri igjen. Men dog jævli skøy.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) *Fjernet* Ja, så var det det med riktig tråd da... Endret 17. desember 2010 av iHouse Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Då blei da United mot Marseille Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Det er så fantastisk! Marseille skal gruses. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Aldri undervurder noen i CL. Vi røk mot et Bayern lag ifjor som jeg trodde vi skulle gruse. Dog vi kunne fått hardere motstander enn Marseille. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Herlig med Marseille. Typisk at Chelsea får den letteste trekningen av samtlige lag. Barca mot Arsenal blir spennende! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Årets medlem i Premier League-kategorien - Semifinale Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Marseille er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå