Big Tone Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Du får ha takk selv om du ikke holdt løftet ditt. Såvidt jeg mener å huske var du mye verre ifjor når det gjaldt å gni det inn. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Kort oppsumering av sesongen så langt. Lekt oss videre fra gruppespillet i CL med alt fra toppet lag til reservepregede lag. Arbeidsuhell i LC. Førsteplass i ligaen tross en kamp tilgode. Flest mål i ligaen til tross for en kamp til gode. Bare to lag har sluppet inn færre mål enn oss. Og vi er ikke engang i form? I'm enjoying dis'. Får vi Rooney tilbake til i hvert fall 43% av hva han var tidligere så burde ligaen være grei skuring. Endret 13. desember 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror Rooney har funnet formen nå og hadde fått spillemålet sitt i går hvis Nani hadde vært litt uegoistisk. Han var blant de bedre offensivt i går, til tross for at han vil gjøre litt for mange ting. Touchen hans, spesielt førstetouchen er fenomenal. Alle kan bomme på en straffe. Hvis vi slår Chelsea til helgen ligger vi veldig godt an når vi går inn i det som tradisjonelt er vår beste tid. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 I mine øyne så imponerer ingen av topplagene i England nevneverdig. Nå som det er sagt, så tror jeg Manchester United slår Chelsea på samme måte som de slo Arsenal i går. Jeg tipper 0-1 til Manchester United via et noe heldig mål. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Blir et antiklimaks som vanlig mot Chelsea ja. Likevel, dere har alltid en dommeravgjørelse og flaksen som skal til for å avgjøre det. Håper vi kan få det denne gangen, selv om jeg har null tro på det. Chelsea har en egen evne til å avgjøre det mot oss, den forsvinner ikke uansett hvor dårlig dere spiller. En annen ting er jo at dommeren alltid er en løs kanon i disse oppgjørene, tør ikke ta noen store avgjørelser. Ender ballen i nota skal det mye til for at det annuleres, noe som gjelder begge veier. Får noen en straffe er den garantert feilaktig, i tillegg vil det være flere straffer som burde vært dømt. Jeg vet ikke hvem som dømmer, men blir det Marriner kan du vedde penger på at han vil fucke det opp X antall ganger slik beskrevet før kampen er over. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Matchvinneren mot Arse stikker til Asia... .... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Egenprodusert dagen derpå 7 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Da blir det vel Obertan eller Giggs i de neste kampene tenker jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Slang opp en kjapp kamptråd til Chelsea-kampen. Link Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Kampen til helga blir en thriller, og kan avgjøre hele gullstriden. Håper og tror vi vinner, at Lampard og Terry akkurat har kommet tilbake er nødvendigvis ikke en styrke ettersom enkelte spillere må spille seg i form på det laget. Ellers en det syntes jeg dere skal stemme på årets juleavatar på forumet! Jeg er nominert, og takker selvfølgelig hvis noen stemmer på meg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Vi er i en veldig fin posisjon nå. Chelsea har presset på seg og "må" vinne mens vi klarer oss bra uansett. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Så det Sameboe, stemte på de jeg likte (inkludert din). Haha, elsker den niko. Vi taper mot Chelsea. Thomas Cook it. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Anderson med ny 5års-kontrakt. Vel fortjent etter kampene så langt i sesongen. Får håpe han fortsetter med det spillet. http://united.no/united/nyheter/nyheter/ny_kontrakt_paa_anderson Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Noen her som har lest Inverting The Pyramid? Tenker på å bestille den nå etter at jeg fikk den anbefalt på min forrige twitter for et halvt år siden, vet den har høstet lovord av de fleste men det hadde vært fint hvis noen her hadde lest den og kunne gi deres mening også. Vurderer også å slenge med The Ball is Round, Calcio, El Diego, A season with Verona (har hørt den er veldig bra), El Macca, Brilliant Orange, The Heart of The Game, Only A Game, Futebol, Goalkeepers Are Different, "Ajax, The Dutch, The War", Soccer Against the Enemy. Selvsagt ikke alle, men hvis noen har lest noen av dem så kan dere slenge inn et innlegg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) A season with Verona anbefales på det sterkeste. En fantastisk bok som gir deg innblikk i både det ene og det andre. Bør leses! (...der fikk du enda en anbefaling) Endret 15. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Takk LL, det blir en del bøker som skal leses i romjulen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Gud skapte menneske, mennesket skapte fjernsynet. Tv er til for å brukes gutter, bøker er såååå 1800tallet. Endret 15. desember 2010 av Goldwing 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Ferdig med eksamener! Jeg er så happy at jeg kunne kysset Roy Hodgson på kjeften! Nå er det juleprogrammet og Chelsea for tur! FUCK YE. YE! Endret 15. desember 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Også må man faktisk kunne lese for og få noe nytte av dem. Stress Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Jepp, og det er grunnen til at eg aldri ser film med tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå