Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Teves trenger en god rådgiver jeg

 

For det første. Hva var denne løsningen han hadde når han gikk til West Ham? Da han hadde kontrakt til et firma som igjen geide han ut? Kan da umulig være en god ide med tanke på de kontraktene klubbene tilbyr i dag.

 

Så ble han lånt ut til oss og vant både liga og CL men var misfornøyd. Så dro han til City og er sur der også.

 

Han har vunnet mye og tjent haugevis med penger og spilt store fotballkamper i mange år nå men aldri vert fornøyd.

 

Det virker ikke som om han er i stand til å ta de riktige valgene for seg selv.

Lenke til kommentar

Var vel en del av begge jeg mente. Nå som han ønsker seg tilbake til Argentina, blir plutselig pengene han tjener igjen noe negativt, siden han nå ikke klarer å verdsette dem nok til å ønske å spille fotball i PL lenger. Likevel er det deilig å se at pengene til City ikke kan fikse alt for dem, og hvis Tevez drar, sliter de ganske betraktelig. Fyren har jo båret dem på skuldrene denne sesongen.

 

Tenk om Tevez hadde funnet ut av dette her før han dro til City, og dratt fra Man Utd direkte til Argentina, uten murring. Da hadde han nok fortsatt vært en liten kulthelt, for enkelte Man Utd supportere. Nå derimot er han en spiller bare en West Ham fan kan like.

Lenke til kommentar

Haha. lo litt når eg leste denne:

 

"Carlos Tevez has today revealed that he wanted to leave The Project just twelve months after joining.

 

Tevez got out the Crayolas this week and scribbled a transfer request, just in case his repeated statements of unhappiness and desperation to retire left the club under any illusions about his true feelings."

 

post-97018-0-63127900-1292227384_thumb.jpg

 

Gotta love it :love:

Lenke til kommentar

Goldwnig, du skylder forresten meg å vise fram jinxene dine.

Stemmer det, men jeg løy, du får ikke oppskriften. Tror nok jeg sparer triksene til neste gang vi møtes i steden. Oppskriften er enkel, jeg trenger bare hjelp fra noen som ikke vet det selv, men som alltid kommer med det samme våset. (En United supporter)

 

En ekte kunstner viser aldri bort triksene sine.

 

God natt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...