invalid_user Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Er det et forsøk på å forsvare Tevez? Jeg tolket det som et stikk mot sjelløse City og idéen om at penger ikke alltid bringer lykke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg tolket det som at han mente at "vi" mente at Tevez gikk til City for pengene, men at alt han bryr seg om er familien og derfor velger å gå ned 10x i lønn for å få spille i Argentina. Det kan godt være at jeg tok feil. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Det er også en tolkning ja. Bare Maefteda kan oppklare hva han egentlig mente. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Tror Teves trenger en god rådgiver jeg For det første. Hva var denne løsningen han hadde når han gikk til West Ham? Da han hadde kontrakt til et firma som igjen geide han ut? Kan da umulig være en god ide med tanke på de kontraktene klubbene tilbyr i dag. Så ble han lånt ut til oss og vant både liga og CL men var misfornøyd. Så dro han til City og er sur der også. Han har vunnet mye og tjent haugevis med penger og spilt store fotballkamper i mange år nå men aldri vert fornøyd. Det virker ikke som om han er i stand til å ta de riktige valgene for seg selv. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Nok en spiller å tilføye "de det gikk til helvete med etter de forlot United"-lista. Good riddance to bad rubbish. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Det er liksom Forlan og Pisue som ikke er der Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Ronaldo også kanskje. Får se han an et par sesonger til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Må bare dele denne: 6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Haha, elsker lamebook. Leste, no joke, 55 sider der for noen dager siden. Satt så usannsynlig mange timer. Alt blir så mye artigere på engelsk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Var vel en del av begge jeg mente. Nå som han ønsker seg tilbake til Argentina, blir plutselig pengene han tjener igjen noe negativt, siden han nå ikke klarer å verdsette dem nok til å ønske å spille fotball i PL lenger. Likevel er det deilig å se at pengene til City ikke kan fikse alt for dem, og hvis Tevez drar, sliter de ganske betraktelig. Fyren har jo båret dem på skuldrene denne sesongen. Tenk om Tevez hadde funnet ut av dette her før han dro til City, og dratt fra Man Utd direkte til Argentina, uten murring. Da hadde han nok fortsatt vært en liten kulthelt, for enkelte Man Utd supportere. Nå derimot er han en spiller bare en West Ham fan kan like. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Soleklar agent piss dette med tevez. KIA tjener mer penger på at tevez skifter klubb enn om han blir. Skittent opplegg hele greia! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Haha. lo litt når eg leste denne: "Carlos Tevez has today revealed that he wanted to leave The Project just twelve months after joining. Tevez got out the Crayolas this week and scribbled a transfer request, just in case his repeated statements of unhappiness and desperation to retire left the club under any illusions about his true feelings." Gotta love it Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Lønnskrav på 3 mill i uka som er kravet til tevez ja.... kult at city går ut med dette! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Lønnskrav på 3 mill i uka som er kravet til tevez ja.... kult at city går ut med dette! Og dette er altså fyren som synes pengene spilte en for stor rolle i dagens fotball Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Han får jo ikke noe mer enn det noen andre steder heller, men han sier jo at dette ikke er riktig, og at det er løgn at pengene er grunnen. Svaret får vi når vi får se hvor han ender opp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Nå er det Chelsea som har presset. En seier for oss neste helg og de er litt ute å kjøre hmmm Endret 13. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Nå er det Chelsea som har presset. Et tap for oss neste helg og de er litt ute å kjøre Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Goldwnig, du skylder forresten meg å vise fram jinxene dine. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Om det er kodeord for noe så ber jeg dere holde det utenfor forumet, det er barn tilstede. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2010 Goldwnig, du skylder forresten meg å vise fram jinxene dine. Stemmer det, men jeg løy, du får ikke oppskriften. Tror nok jeg sparer triksene til neste gang vi møtes i steden. Oppskriften er enkel, jeg trenger bare hjelp fra noen som ikke vet det selv, men som alltid kommer med det samme våset. (En United supporter) En ekte kunstner viser aldri bort triksene sine. God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå