Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien.

 

100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas.

For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett.

 

Hvis nå fotballen er så internasjonal/interkontinental/sjelløs - hvorfor er han Judas da? Det er jo tross alt pengene som teller, eller er du virkelig så naiv at du tror at han gikk til Utd pga historien deres?

 

Penger styrer all fotball

Lenke til kommentar

Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien.

 

100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas.

For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett.

 

Hvis nå fotballen er så internasjonal/interkontinental/sjelløs - hvorfor er han Judas da? Det er jo tross alt pengene som teller, eller er du virkelig så naiv at du tror at han gikk til Utd pga historien deres?

Jeg har ikke sagt sjelløs, ikke har jeg insinuert det heller.

 

Hvorfor Tevez er Judas, han gikk til City. Easy as that. Campbell gikk til Arsenal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Dere syns det er morsomt for og skjule det faktum at dere egentlig savner han stort :)

På samme måte som Arsenal savner Adebayor på, eller? :roll:

Der sier du noe :hmm: Men vi ler strengt tatt ikke av han da. Ikke enda vertfall.

Lenke til kommentar

Neste innlegg som går på person, religion eller lignende offtopic vil slettes umiddelbart og belønnes med (minst) tre dagers ferie. For noen av dere vil en ny ferie resultere i at dere mister tilgangen til forumet for godt, så ikke kast bort denne sjansen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...