Boll1 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dere syns det er morsomt for og skjule det faktum at dere egentlig savner han stort Han fortjener dog ikke noe bedre når han velger og dra til City. Vi(ihvertfall jeg) prøver ikke å skjule at vi savner han, men når han først går til city, da er det fortjent at han lider. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. 100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas. Judas, Judas, Judas 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dere syns det er morsomt for og skjule det faktum at dere egentlig savner han stort På samme måte som Arsenal savner Adebayor på, eller? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. 100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas. For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett. Hvis nå fotballen er så internasjonal/interkontinental/sjelløs - hvorfor er han Judas da? Det er jo tross alt pengene som teller, eller er du virkelig så naiv at du tror at han gikk til Utd pga historien deres? Penger styrer all fotball Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. 100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas. For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett. Hvis nå fotballen er så internasjonal/interkontinental/sjelløs - hvorfor er han Judas da? Det er jo tross alt pengene som teller, eller er du virkelig så naiv at du tror at han gikk til Utd pga historien deres? Jeg har ikke sagt sjelløs, ikke har jeg insinuert det heller. Hvorfor Tevez er Judas, han gikk til City. Easy as that. Campbell gikk til Arsenal. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) GW: Jeg traff godt mao? Hyrlén: Du sammenligner Tevez og Campbell? Endret 11. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dere syns det er morsomt for og skjule det faktum at dere egentlig savner han stort På samme måte som Arsenal savner Adebayor på, eller? Der sier du noe Men vi ler strengt tatt ikke av han da. Ikke enda vertfall. Lenke til kommentar
Populært innlegg archanios Skrevet 11. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 11. desember 2010 15 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Neste innlegg som går på person, religion eller lignende offtopic vil slettes umiddelbart og belønnes med (minst) tre dagers ferie. For noen av dere vil en ny ferie resultere i at dere mister tilgangen til forumet for godt, så ikke kast bort denne sjansen.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hei. Jeg planlegger å dra på ferie fra forumet i en tre dagers tid, men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal reise. Manchester United-supportere på forumet pleier jo å ha peiling, så hvor bør jeg dra? @archanios: Fantastisk innlegg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Rise and fall of Tevez er herlig, haha. I natt tenkte jeg så mye stygge ting om han at jeg nesten fikk dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sky Sources er ganske sikre på at Tevez har spilt sin siste kamp for City. Han skal visst også komme med en uttalelse i løpet av kvelden, om vi skal tro Sky. Hvilken bedre julegave kan man få enn at idioten returnerer hjem til Argentina for alltid? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Forventer at dere høvler over Arsenal i morgen. :] Latias, tatt prep talk med spillerne? Edit: Nå klarte vi ikke seier mot Chelsea i dag, men vi gav dere et godt utgangspunkt. Endret 12. desember 2010 av Hille Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fyfaen for en håpløs og sutrete type. Skulle tro han ble torturert daglig istedenfor å bli betalt 2 millioner i uka for å spille fotball. Han oppsummerer alt som er feil med dagens fotball. Lenke til kommentar
Populært innlegg Old Game Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2010 Hahahahahha Legendarisk, intet mindre. 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå