Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge kommentatorene falt Wigan helt sammen offensivt etter at Tom gikk ut. Tror det var en liten skade, ja.

 

Ufattelig surt for fotballen at City henger seg på i gullstriden. De har et simpelt juleprogram også, plutselig så er det de som topper tabellen i Januar. Når sant skal sies har de alle topplaga minus spurs på bortebane i 2.halvdel av sesongen.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noe å forsvare at en er aktiv på ett forum da?

 

Ikke i det hele tatt. Flere av kompisene mine som vet at jeg er aktiv på flere fora, hovedsaklig for å diskutere sport. Både norske og internasjonale. Men det betyr heller ikke at man vil ha en pris som "Årets bruker" etc. Hehe.

 

Jeg tror jeg hadde 30.000 poster på VGD på et år. Dette var heldigvis 6-7 år siden. Helt drøyt å tenke på den dag i dag.

Lenke til kommentar

Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien.

 

100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas.

For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett.

Lenke til kommentar

Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien.

 

100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas.

For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett.

 

Hvis nå fotballen er så internasjonal/interkontinental/sjelløs - hvorfor er han Judas da? Det er jo tross alt pengene som teller, eller er du virkelig så naiv at du tror at han gikk til Utd pga historien deres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...