Jotun Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er du også med Gold? Stemte ingen på alle de andre eg tror eg Vel vel, årets medlem på d.no er du vel egentlig ikke heller? Honesty, it might hurt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Kom ikke jeg langt i fjor også? Alle elsker Goldwing. Til: Jotun. Hei. Jeg har faktisk selvinnsikt. Håper du tørker godt på veggen (tog du han?) for å tro noe annet. Fra: Goldwing. ... Har ikke akkurat meldt meg på dette selv og følger heller ikke med med mindre Jørg1 oppdaterer oss her i redcafe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hehe. Eg sa ikke at du ikke var en skikkelig godgutt vett du Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 I know bff's Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 D'awwwwwwwwwwwwww Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haha. Hva faen skjedde på de siste postene her? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Jeg sjekker innom alle tråder der det skrives nye innlegg minst en gang om dagen så jeg holder alle oppdatert. Stemte Latias selv, men jeg stemte også de tre i hver kategori jeg synes fortjener å gå videre. Synes forresten alle bør ta seg tid til dette, det er tross alt en gang i året: Interne kringer i Premier League - 2010 Endret 10. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Stemte Latias, Goldy og Jørgen. Mener Latias fortjener årets medlem. Endret 11. desember 2010 av banansplitt™ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Litt flaut å bli kåret til årets medlem på et debattforum vel? Just sayin' Det er vel ikke akkurat den prisen jeg hadde hatt øverst på peishylla, og skrytt av til kompisene mine Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet ikke om den har blitt postet før men den var litt artig Man Utd crossbar challenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Æsj! Håpte igrunn Scholes var med... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kult at Gaz slo Wazza. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Årets medlem i Premier League-kategorien - Runde 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Litt flaut å bli kåret til årets medlem på et debattforum vel? Just sayin' Det er vel ikke akkurat den prisen jeg hadde hatt øverst på peishylla, og skrytt av til kompisene mine Vel du har min stemme. Om du vinner skal jeg skru sammen noe pent du kan sette på peishylla. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Litt flaut å bli kåret til årets medlem på et debattforum vel? Just sayin' Det er vel ikke akkurat den prisen jeg hadde hatt øverst på peishylla, og skrytt av til kompisene mine Jeg tror vel aldri jeg har fortalt noen jeg kjenner at jeg en gang er på diskusjon.no Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Haha, samme her. Jeg logger så og si aldri på diskusjon på en offentlig pc, i frykt for at noen skal spotte meg! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Litt flaut å bli kåret til årets medlem på et debattforum vel? Just sayin' Det er vel ikke akkurat den prisen jeg hadde hatt øverst på peishylla, og skrytt av til kompisene mine Haha. Jeg er flau over at jeg er med der i det hele tatt. Dette håper jeg ingen får greie på. Må slutte å poste så mye drit her. ed: Haha, slenger meg på Jørgen og Hoff. Tør såvidt ha laptopen oppe da jeg har besøk i fare for at noen skal finne det ut. Den dagen kjæresten min finner ut at jeg har 3000 posts på et forum er det over tror jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kan se for meg å få et spørsmål som "Hvordan kjenner du egentlig niko?" "Eh, joda, det har seg sånn at jeg ble kjent med han på et diskusjonsforum." Over 6000 innlegg her og veileder, det gjør meg ikke til den kuleste i vennegjengen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 10,000 og fortsatt den klart kuleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå