Old Game Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Når jeg har over 10 poster ila en dag føler jeg meg som timmy Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Tror alle vennene mine kjenner til denne brukeren, noe som kommer av at jeg sitter på forumet på skolen også. Gir vel egentlig blanke faen i hva det meste av dem tror, halvparten er innavla bondeknøller og resten er Utd supportere. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Bryr meg fint lite om hva kompiser og bekjente skulle mene om at jeg bruker tid på et diskusjonsforum. Jeg gjør akkurat det jeg vil, og så lenge det ikke går ut over andre ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Er det egentlig noe å forsvare at en er aktiv på ett forum da? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva skjedde med Super-Tom?Skadet eller ræva? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 halvparten er innavla bondeknøller og resten er Utd supportere. Denne likte jeg Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva skjedde med Super-Tom?Skadet eller ræva? Fikk besøk i pausen, så fikk ikke med meg hva som skjedde, men det var hvertfall ikke fordi han var rævva. Spilte vel høyrekant i dag, men var flere hakk over sin versus på backen til Everton (Baines). Muligens Wigans beste i første. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 I følge kommentatorene falt Wigan helt sammen offensivt etter at Tom gikk ut. Tror det var en liten skade, ja. Ufattelig surt for fotballen at City henger seg på i gullstriden. De har et simpelt juleprogram også, plutselig så er det de som topper tabellen i Januar. Når sant skal sies har de alle topplaga minus spurs på bortebane i 2.halvdel av sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Tevez hands in transfer request, ssn mfl. Aahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahah Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Plastic FC. Kjøper/selger spillere oftere enn jeg poster innlegg her inne ( ). Judas kan for min del dra tilbake til hjemlandet og aldri komme tilbake igjen. Større idioter i engelsk fotball må man lete veldig lenge etter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 HAHAHAHAHAHA. Fy faen som jeg koser meg. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. 100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas. Endret 11. desember 2010 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Er du jøde? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Seff. Endret 11. desember 2010 av Solaar Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Er det egentlig noe å forsvare at en er aktiv på ett forum da? Ikke i det hele tatt. Flere av kompisene mine som vet at jeg er aktiv på flere fora, hovedsaklig for å diskutere sport. Både norske og internasjonale. Men det betyr heller ikke at man vil ha en pris som "Årets bruker" etc. Hehe. Jeg tror jeg hadde 30.000 poster på VGD på et år. Dette var heldigvis 6-7 år siden. Helt drøyt å tenke på den dag i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. 100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas. For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 This is how it feels to be City, This is how it feels to be small. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Dere syns det er morsomt for og skjule det faktum at dere egentlig savner han stort Han fortjener dog ikke noe bedre når han velger og dra til City. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Klarer ikke se det morsomme i det. Det er bare trist og tragisk at fotballen har gått denne veien. 100% enig, det eneste som er morsomt her er at norske man-u fans kaller Tevez for Judas. For om du ikke er Født i Manchester og stått på Stretford End i en mannsalder har du egentlig ikke noe du skulle ha sagt. For det er kun de som kan kalles fans. Tevez er fra Argentina, Gamst er fra finmark, Rooney scouser, og Sir Alex er skotsk. Jeg ser ikke poenget ditt. Om ikke fotballen i England er interkontinental og internasjonal nå så vet ikke jeg. Men du er 35år og har tydeligvis dømmende rett. Hvis nå fotballen er så internasjonal/interkontinental/sjelløs - hvorfor er han Judas da? Det er jo tross alt pengene som teller, eller er du virkelig så naiv at du tror at han gikk til Utd pga historien deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå