Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig sant. Det verste jeg har opplevd som Newcastlefan var mot West Ham mens Roeder var manager. Når mannfolk på 40-50 år skriker at de skulle ønske han døde av kreften han hadde og ting som "Tumour Boy" ble jeg rimelig sjokkert.

Rimelig drøyt det ja. Greit at man kan tillate seg å si ting man ikke sier til vanlig, men det der blir å dra det for langt synes jeg.

 

Ofte at små barn med alvorlige sykdommer (kreft blant annet) får være med på slike kamper, ikke spesielt hyggelig å høre voksne mennesker hetse andre pga de har den samme sykdommen.

Lenke til kommentar

Ferguson tror han kan diktere hva fansen synger om, du snakker om se stort på seg selv.

 

Personlig så syntes jeg det blir vel falskt når man skal være så kunstig respektfulle og kameratslige på tribunen. Ja, det finnes en grense, men å synge feks "sit down you pedophile" er intet annet enn kreativt og god banter etter mitt skjønn. Så kan gunners synge om whisky nesa til Fergie osv. Såpass må man tåle. Fotballen blir dritkjedelig hvis man skal luke vekk aspektene som fremkaller hat. Da gjør det ikke så vondt å tape og det blir ikke så euforisk å vinne.

 

Så lenge det bare er ord og ikke vold, bring it on.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må forfalske empatien min når det er snakk om folk som lider, jeg har ikke så mye medfølelse som folk flest virker det som. Så lenge det bare er ord syns jeg alt går og jeg klarer ikke komme på noen eksempler som er for drøyt å kødde med. Vi er bare en flokk patetiske mennesker uansett. Folk flest innbiller seg at de er viktigere enn det de er, er jeg redd.

 

Tingen er jo selvsagt at når ting som tumour boy blir ropt så er det bare smakløst og tacky. Så lenge det hadde blitt lagd noe kreativt og morsomt er det en ting, men når det bare er "haha, digger meg at du skal dævve av kreft" så blir det bare trist (for gjøken som roper det).

 

Det er klart: Jo drøyere temaet er, jo bedre må pranken være for at det ikke skal bli stempla som over streken. Å prøve å forandre tribunekulturen i england er det teiteste jeg har lest. Den er, om noe, litt laber og veik i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...