Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser det er ein del her som vil ha Solskjær eller Keane som manager etter sir Alex.

Mitt syn:

Eg vil heller ha Keane som manager om det skulle stå mellom dei to, då han har allerede fått ein masse erfaring i manager yrket. Solskjær kommer sikkert til å bli ein ypperlig manager han og ein gong, men ikkje endo.

Men som sagt, bare mitt syn.

Håper United banker chelsea imorgon.

Lenke til kommentar

Det er jo heller ikke snakk om at de skal ta over imorgen da.

SAF går nok ikke av før om flere år, forhåpentligvis, og da tror jeg erfaringsmessig at Keane og Solskjær kan være gode arvtagere, men om begge, som NightKeeper sier, har hva som skal til når det kommer til disiplin på spillerne o.l, om man kan si det slik, det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Solskjær kan bli manager for Manchester United.... en gang, men ikke nå. Han mangler erfaring. Keane er også for lite erfaren synest jeg. Vi må ha noen som har vert ute ei vinternatt før.

Sikker på tre poeng i morgen? absolutt ikke. Jeg er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort. Tror det blir en veldig tett kamp hvor gjerne tilfeldigheter avgjør. Kan bli ganske kjedelig for nøytrale supportere siden begge lag er bedre defangsivt enn offangsivt per idag.

Håper på nok en 1-0 med et stykke magi fra vår side.

Lenke til kommentar
Dere bør passe dere for "ny manager"-effekten. Den slår som regel ikke feil.

9552483[/snapback]

Normalt så skulle jeg ha vært med på denne, men situasjonen i chelsea er jo litt anderledes en når et lag normalt bytter manager. Normalt så gjelder dette lag som ligger i bunnstriden og kjemper om å overleve. Her har fjernet en manager som har hevet klubben til et helt annet nivå enn får og for noen av spillerene i klubben blir sett på som gud for å ta litt i, så hvordan spillerene reagerer på å få trykket en ny sjef som de ikke vil ha ned over hue kan slå ut på en helt annen måte...

Så når da Drogba, Lampard og Carvaleho er ute med skader så tror jeg ikke det går så veldig bra i morgen. Jeg tror chelsea har tatt tre steg tilbake etter å ha sparket Mourinho og det tror jeg de kommer til å forstå i løpet av sesongen...

Lenke til kommentar

Idag skal det reises et par hundre kjerringer og Sir Alex må få skapt mer bevegelse på topp. Dette kan gjøres ved å ta ut Nani og stille med to rene spisser, men igjen vil dette gjøre jobben lettere på sentral midtbane for Chelsea. Uansett synes jeg det skal satses på to rene spisser siden Hargreaves er ute. Å jeg vil ikke ha Nani på banen grunnet manglende rutine og at han er litt for glad i å få ballen i bena enda. Giggs og Scholes må spille slike oppgjør, uansett form. I tillegg må det litt defensive kvaliteter til, noe Nani enda ikke innehar i PL.

Tipper denne oppstillingen.

Sar

Brown - Rio - Vidic - Evra

Nani - Scholes - Carrick - Giggs

Ronaldo - Rooney

Som dere ser har jeg ingen tro på at Sir Alex satser på det jeg håper.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Huff, ble vekt tidlig idag, lenge å vente...

Som Hyrlen sier, to rene spisser idag, helst Rooney og Saha. Med Giggs eller Nani på venstrekant, da Giggs er mye bedre der enn som hengende spiss. Scholes / Carrick må virkelig skjerpe seg, mer bevegelighet, kjappere spill, vi kunne trengt Hargreaves utpå der mot fysiske Essien.

Har trua på seier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...