Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fytti fanden!

Ferdig med første semester som masterstudent ved UIB! (I dag/i går/noko sånt) Sinnsjukt deilig og fantastisk godt. Har forresten funne ut i løpet av natta at den dagen Chapman gir seg på benken hos United, så vil det vere liten fare i å ansette meg som ny styrmann for skuta. Strengt tatt har eg planen for dei neste 5-9 åra meir eller mindre klar allereie og eg håpar at vi får sjå dei første stega av planen allereie i januar 2011. (Denne planen har vorte diskutert(presentert(altså ingen motsigelsar)) i løpet av kvelden (natta (som betyr at ein kamerat (og United-supporter)måtte bøte med livet (sannsynlegvis) for å få med seg alle mine vidstrakte planar for korleis United skal gå framtida i møte (stakkaren toler dessverre ikkje temperaturar under 0C(noko det var i natt(og han måtte halde ut med under eit times(kanskje halvanna times)foredrag frå underteikna))))))

 

Vurderer akkurat no sterkt å poste eindel av "visjonane" mine som "SAF2" i morgon, men for å ikkje fullstendig øydelegge sjølvtilliten til alle supporterar av lag som ikkje er Manchester United (idiotar! (berre tulla (nei egentlig ikkje))), så er det nok greit å ta det litt rolig med sånne ting.

 

btw så er Goldie tenkt som ein uvurderlig støttespelar som skal tipse meg om typar som td Sanchez og sånn, i staden for td Bebe som vi får heite tips om pr i dag. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fryktelig mye elitist-holdninger i denne tråden.

Det er mulig å være glad i biler uten å bo i en.

 

Når skal Cantona kutte ut tullefotball i strandkanten og bli seriøs igjen?

Vi trenger en manager som kan karate og er villig til å bruke det.

(Edit: Jeg sikter da spesielt til økonomisk sprell og annet utroskap)

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Hva som gjør en ekte fotball supporter ekte er jeg usikker på, men disse er da like viktige som andre for klubben og sporten.

 

Uten disse uekte (som det virker ut som deler av tråden handler om) hadde det desverre blitt tomt på store deler av stadion både i England og Norge.

Viking stadion f.eks. består av en kortside med Vikinghorden, en stusselig rad med bortesupportere og 4/5 deler 'uekte' supportere.

Lenke til kommentar

Er helt enig med du :)

 

Men de supporterne som blir sett ned på her o tråden er de som slutter å følge klubben i dårlige tider og som kommer med flagget høyt hevet når noe vinnes.

 

Tviler på at majoriteten her inne mener at man må gå regelmessig på OT for å kvalifisere som supporter. Selv om det selvsagt ikke er negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...