Vestaa Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Men de supporterne som blir sett ned på her o tråden er de som slutter å følge klubben i dårlige tider og som kommer med flagget høyt hevet når noe vinnes. Dette kjennetegner rundt 90% av United "supporterne" her til lands. (Ikke dere) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Dette gjelder jo like mye ditt lag vestaa, forskjellen bare at vi ser aldri de 90% fordi dere aldri vinner en dritt..... 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 - Folk bør støtte sitt eget lag fremfor å hetse motstanderens manager, er essensen i Fergusons appell til United-fansen http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10012408 Veldig bra sagt av en stor mann. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Bra av SAF, men skulle vel egentlig bare mangle at noen sa ifra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Skjønner hva Ferguson prøver å oppnå, men han taler vel for døve ører? Alle som har en viss peiling på fotball innser vel at Wenger er en ekstremt dyktig manager. De som hetser han er kun ute etter å drive med faenskap, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Det kommer alltid til å være noen som tar grensa for langt, de finnes i alle supportergrupperinger, men regner med at dette er for og forhindre scener som i tilsvarende oppgjør ifjor. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg er helt enig med Ferguson, men for å oppnå dette så må hetsingen bort fra alle arenaene. Det er svinaktig vanskelig. Angående CL så håper jeg på et franskt lag eller FCK Endret 9. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Veldig sant. Det verste jeg har opplevd som Newcastlefan var mot West Ham mens Roeder var manager. Når mannfolk på 40-50 år skriker at de skulle ønske han døde av kreften han hadde og ting som "Tumour Boy" ble jeg rimelig sjokkert. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Agreed. En ting er hetsing for prestasjoner på banen, feks diving, men en annen ting er når de holder på med ting som ikke omhandler fotball. Feks når City og Pool supportere leker fly når de møter Utd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Har ikke direkte fått med meg det med fly fra de supporterne, ellers så har det falt ut av hodet mitt. Men det at supporterne i det hele tatt gjør noe sånt er langt over grensen av latterlig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Indeed. Dog er tribunekulturen i england ganske bra, finnes mange verre land. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Veldig sant. Det verste jeg har opplevd som Newcastlefan var mot West Ham mens Roeder var manager. Når mannfolk på 40-50 år skriker at de skulle ønske han døde av kreften han hadde og ting som "Tumour Boy" ble jeg rimelig sjokkert. Rimelig drøyt det ja. Greit at man kan tillate seg å si ting man ikke sier til vanlig, men det der blir å dra det for langt synes jeg. Ofte at små barn med alvorlige sykdommer (kreft blant annet) får være med på slike kamper, ikke spesielt hyggelig å høre voksne mennesker hetse andre pga de har den samme sykdommen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Ferguson tror han kan diktere hva fansen synger om, du snakker om se stort på seg selv. Personlig så syntes jeg det blir vel falskt når man skal være så kunstig respektfulle og kameratslige på tribunen. Ja, det finnes en grense, men å synge feks "sit down you pedophile" er intet annet enn kreativt og god banter etter mitt skjønn. Så kan gunners synge om whisky nesa til Fergie osv. Såpass må man tåle. Fotballen blir dritkjedelig hvis man skal luke vekk aspektene som fremkaller hat. Da gjør det ikke så vondt å tape og det blir ikke så euforisk å vinne. Så lenge det bare er ord og ikke vold, bring it on. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg må forfalske empatien min når det er snakk om folk som lider, jeg har ikke så mye medfølelse som folk flest virker det som. Så lenge det bare er ord syns jeg alt går og jeg klarer ikke komme på noen eksempler som er for drøyt å kødde med. Vi er bare en flokk patetiske mennesker uansett. Folk flest innbiller seg at de er viktigere enn det de er, er jeg redd. Tingen er jo selvsagt at når ting som tumour boy blir ropt så er det bare smakløst og tacky. Så lenge det hadde blitt lagd noe kreativt og morsomt er det en ting, men når det bare er "haha, digger meg at du skal dævve av kreft" så blir det bare trist (for gjøken som roper det). Det er klart: Jo drøyere temaet er, jo bedre må pranken være for at det ikke skal bli stempla som over streken. Å prøve å forandre tribunekulturen i england er det teiteste jeg har lest. Den er, om noe, litt laber og veik i mine øyne. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Rio satt av en time til å svare fans på twitter i dag. Mye artig lesning Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Blackpool - United spilles tirsdag 25. januar kl. 20.30. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Alle fotballgutta nådde kvartfinalene, klarer vi å få en inn i semifinalene? Årets Medlem 2010! Kvartfinalene 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Er ikke fan av kompisstemming, men Latias får stemme av meg fordi han fortjener det. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Stem på meg, ellers ringer jeg Glazer og sier at han skal ta opp mange lån på Manchester United Football Club. I tillegg at han skal sparke Fergie og ansette Teitur Thordasson. Jeg har han på speed-dial. FUNNY COMEDIAN GUY EH?!? EH? Endret 10. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Er ikke fan av kompisstemming, men Latias får stemme av meg fordi han fortjener det. Ord sårer vet du. Leser her jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå