Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Så kom han tilbake, pinet seg gjennom 10-20 kamper uten å imponere nevneverdig, så la han opp...

 

11 mål på 15 starter (+17 innhopp). Og da spilte han fra start i mange kamper på midtbanen. Hvordan er det å ikke imponere?

 

Han var ikke sitt sedvanlige jeg, det kan vi vel være enige om? Dessuten, mtp. intervjuer og slikt han har gitt senere kommer det jo tydelig fram at det comebacket kostet mye. Mener å ha lest at han har konstant smerter i kneet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kom han tilbake, pinet seg gjennom 10-20 kamper uten å imponere nevneverdig, så la han opp...

 

11 mål på 15 starter (+17 innhopp). Og da spilte han fra start i mange kamper på midtbanen. Hvordan er det å ikke imponere?

 

Han var ikke sitt sedvanlige jeg, det kan vi vel være enige om? Dessuten, mtp. intervjuer og slikt han har gitt senere kommer det jo tydelig fram at det comebacket kostet mye. Mener å ha lest at han har konstant smerter i kneet.

Jeg hadde hele tiden troen på at han skulle komme tilbake og spille fotball for oss mens han var skadet. Allikevel synes jeg han var bedre enn hva jeg hadde forventet. Kjipt at han måtte legge opp selvfølgelig, men han hadde gjort sitt beste og vist kritikerne feil. Flere mål både på klubblag og landslag etter skaden viste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...