The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Så kom han tilbake, pinet seg gjennom 10-20 kamper uten å imponere nevneverdig, så la han opp... 11 mål på 15 starter (+17 innhopp). Og da spilte han fra start i mange kamper på midtbanen. Hvordan er det å ikke imponere? Han var ikke sitt sedvanlige jeg, det kan vi vel være enige om? Dessuten, mtp. intervjuer og slikt han har gitt senere kommer det jo tydelig fram at det comebacket kostet mye. Mener å ha lest at han har konstant smerter i kneet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Så kom han tilbake, pinet seg gjennom 10-20 kamper uten å imponere nevneverdig, så la han opp... 5 år eldre også. Og det er jo ikke noe vits i å gi opp håpet. Endret 7. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Da var det ett år igjen til livet er slutt Endret 7. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Til dere som frykter for Rio, her er hva han skrev på Twitter: rioferdy5 I'm cool tweeps, had a tight hamstring so boss took me off as a precaution. Through to the knockout rounds, well done the boys! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Tullete overskrift på united.no da. Hamstringskade på Rio - Det var ingen strekk eller noe sånt, men vi kan ikke ta noen sjanser med tanke på kampen vi har på mandag, sa Fergie til Sky Sports. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Så kom han tilbake, pinet seg gjennom 10-20 kamper uten å imponere nevneverdig, så la han opp... 11 mål på 15 starter (+17 innhopp). Og da spilte han fra start i mange kamper på midtbanen. Hvordan er det å ikke imponere? Han var ikke sitt sedvanlige jeg, det kan vi vel være enige om? Dessuten, mtp. intervjuer og slikt han har gitt senere kommer det jo tydelig fram at det comebacket kostet mye. Mener å ha lest at han har konstant smerter i kneet. Jeg hadde hele tiden troen på at han skulle komme tilbake og spille fotball for oss mens han var skadet. Allikevel synes jeg han var bedre enn hva jeg hadde forventet. Kjipt at han måtte legge opp selvfølgelig, men han hadde gjort sitt beste og vist kritikerne feil. Flere mål både på klubblag og landslag etter skaden viste det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Da blei det united - liverpool på meg, men uten goldy. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Banan: Ville ikke tenkt så mye på det. Goldy er sterk han. Klarer seg nok bra uten deg! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg og en kompisgjeng lurer på Spurs - United den 15.januar i London! Dævven Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor ikke Gold? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Berbatov vil være her ut karrieren. Det er gode nyheter. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, jeg må faen meg le av Arsenal. Rutinert. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 For faen. Lag heller kvalm i kamptråden. Enda bedre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 ... Og Chelsea som taper igjen. Tenk om de ryker mot Spurs i helga, da tror jeg nesten Ancelotti synger på siste verset med rubel roman på styrerommet. For faen. Lag heller kvalm i kamptråden. Enda bedre. topman you are. Idag har jeg jaggu spamma greit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, jeg må faen meg le av Arsenal. Rutinert. Synes det er bedre å le av Chelsea. De har vel bare slått Fulham på de siste 6-7 kampene. :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Heller ikke noe B-lag de spiller med i kveld. Moro å se at Chelsea fortsetter å slite. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som gidder å sette opp ei liste over lag vi kan møte i 16-dels finalen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 40 spenn på at United trekker Lyon nok en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som gidder å sette opp ei liste over lag vi kan møte i 16-dels finalen? Inter Lyon FCK Roma Marseille Milan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå