Old Game Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Hva med en for alle i PL-kategorien? You do it buddy. http://www.youtube.com/watch?v=u6ALySsPXt0 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 I år har Latias virkelig fortjent det. Gjordt en meget god jobb her i fotballdelen. Første året på en stund jeg ikke har blitt nominert. Hihi Pleier DU bli nominert? LOL I kategorien for mest smileyes that is. 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010 Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010: Diskusjonstråd Årets medlem i Premier League-kategorien - Nominasjonstråd 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Whuppi, fått biletter til United-Pool i FA-cupen 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Gratulerer, det blir nok en morsom tur Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Tenker jeg tar meg turen over jeg også, men hvor bør jeg bestille? United Travel er jo lagt ned og fristen har gått ut i supporterklubben. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Du får fortsatt bestillt pakketurene på United.no ser jeg, blir som regel en tusenlapp dyrere da men... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Vurderer sterkt å dra over jeg også, men pakketur tar jeg meg ikke råd til og det spørs om jeg får med meg noen på så kort tid. Lønning i mårra, så får vi se hva det blir til da. Noen andre som skal over, eller som tenker på det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Vurderer sterkt å dra over jeg også, men pakketur tar jeg meg ikke råd til og det spørs om jeg får med meg noen på så kort tid. Lønning i mårra, så får vi se hva det blir til da. Noen andre som skal over, eller som tenker på det? Dra sammen eller? Får ikke med meg noen jeg heller. Kom på Facebook så prater vi om det! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Vurderer sterkt å dra over jeg også, men pakketur tar jeg meg ikke råd til og det spørs om jeg får med meg noen på så kort tid. Lønning i mårra, så får vi se hva det blir til da. Noen andre som skal over, eller som tenker på det? Om jeg hadde hatt penger, så hadde jeg glatt gjort det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Har ikke facebook lengre, men jeg er absolutt med å dra sammen. Logger på MSN i mårra ettermiddag eller kveld, så kan vi legge litt taktikk da Gidder ikke planlegge for mye før jeg ser hva jeg får i lønning, det ville blitt en for stor nedtur om jeg får mindre enn mine estimater. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Gadd du ikke Facebook lengre Gold? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Forbanna trist helg, eksamenslesing hele helga, attpåtil får man ikke sett United. Piss. Som en landslagshelg hadde det ikke vært for at Chelsea snublet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Droppet lesing denne helgen, håper jeg ikke angrer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Henderson putter kaldt og rolig for Sunderland etter et perfekt timet løp inn i boksen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Whuppi, fått biletter til United-Pool i FA-cupen +1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Henderson putter kaldt og rolig for Sunderland etter et perfekt timet løp inn i boksen. Han er ikke i nærheten av United kvalitet og blir det nok ikke heller. God nok for Sunderland, men thats it. Ekstremt hypet siden han er ung og engelsk som så mange før ham. Welbeck nok engang positiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå