Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God United-dag.

 

Chelsea og Tottenham taper poeng, Cleverley spiller bra og putter og M. Diouf får nesten en omgang for Blackburn.

Ser ikke hvorfor det at Tottenham taper poeng er positivt for United. Det er de som kan ta 4. Plassen fra City og er neppe noen tittelutfordrer.

 

Enig. Skrev bare Tottenham for å krydre litt. Dessuten så er Tottenham-fansa blitt så veldig breiale i det siste.

Lenke til kommentar

Den straffen til Chelsea i dag, hva gjør egentlig Tim Howard galt der? Han står jo helt dønn i ro. Anelka slår ballen til side for Howard og løper så rett i keeperen.

 

Såg helt merkelig ut.

Billig straffe, absolutt.

 

Howard står i ro, Anelka har retning til side for keeperen men gjør så en liten retningsendring og løper rett i Howard.

 

Men vi får glede oss over at Chelsea tapte to poeng i dag :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg tror Chelsea havner på 3. i år. Gullet går til oss eller dere. Chelsea har ligaens beste førsteellever, men back-upen er ganske ræv.

Kanskje. Men det avhenger av at dere gjør noe dere ikke har klart på flere år - være stabile etter jul. Dere har ligget i tilsvarende posisjon som i år de siste årene, og falt av lasset hver eneste vinter. Kanskje kommet litt tilbake igjen på slutten når presset er borte, men da har det vært for seint.

Lenke til kommentar

Hvor helt latterlig digg med poengtap på Chelsea. Det betyr at vi har muligheten til å skape ei luke til helga ettersom vi har Arsenal hjemme. Skulle vi tape er det heller ingen krise, da er vi (dersom vi vinner hengekampen, noe jeg tror vi gjør) 1p bak. Tenk om vi slår Chelsea uka etterpå også da, håhå, da er vi i pole position. 28 des møtes Arsenal og Chelsea på Emirates.

 

De to neste ligakampene våre vil definere sesongen.

 

Har en styggfin følelse på at vi kommer til å flise gunners bigtime. Sist jeg hadde det vant vi 3-0 borte.Oh yes.

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for George Best-biografi info. Skal kjøpe og lese etter jul.

 

Jeg vet ikke om noen har fått med seg det her?

 

Årets Medlem 2010

 

Jeg hadde iallfall ikke det, og regner med at mange av dere i fotballkategorien heller ikke hadde fått med dere det. Sameboe nominerte undertegnede til mine store glede og overraskelse. I tillegg vil dere sikkert kjenne igjen navn som niko., Goldwing, Latias og Le Professeur fra fotballkategorien. Jeg går uansett ikke videre fra min pulje da jeg havnet med TWFA, som må være en av forumets aller største bidragsytere og som sitter på ufattelig mye kunnskap og L4r5, kongen av off-topic, men det var gøy med en nominasjon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...