Schjellin Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter. En Liverpool kamp forkorter livet med 90 minutter. Den ble faktisk sagt på skolen idag. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 haha, alle sier det på Facebook... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Alle sier det om United på min facebook, tror jeg skal revurdere vennene mine. Edit: Hahaha. Nani steg nettopp i mine øyne. Herlig kar. Endret 2. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter. En Liverpool kamp forkorter livet med 90 minutter. Which ship has never docked in Liverpool? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter. En Liverpool kamp forkorter livet med 90 minutter. Which ship has never docked in Liverpool? Old one Premiership EDIT: Kvit tekst.. Endret 2. desember 2010 av ThOms-N Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nani er litt som en portugisisk Keith Lemon. Tenker da hovedsaklig på latteren, for den var ace. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter. En Liverpool kamp forkorter livet med 90 minutter. Which ship has never docked in Liverpool? The Premier....SHIP.... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 2. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2010 But I see a new ship arriving in the horizon! It is heading straight for Liverpool. The Championship...... 27 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 10 plusser for den der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter. En Liverpool kamp forkorter livet med 90 minutter. Det skal jeg love deg at en United-kamp også gjør. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Over til noe helt annet. Nevilles teletubby house. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var bildet på vegge Esken det kom i var jo liten å fin måtte jo pakke ut bildet for å få det inn i bilen... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sleng opp et foto Lenke til kommentar
Populært innlegg Manx Skrevet 3. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Måtte bare titte litt selv først Bare en prøvehenging på veggen skal justere snoren bak litt sånn at jeg får det et par cm lengre opp på veggen sånn at det henger likt med bildene rundt. Men jeg regner med at det ikke plager dere alt for mye Der henger julegavene til hele familien Endret 3. desember 2010 av Manx 17 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tenk å henge opp sånn der tøys mellom de to helligdommene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fy faen Manx. Creds til over 9000. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tenk å henge opp sånn der tøys mellom de to helligdommene! Jeg tror jeg overlever Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha http://a0.twimg.com/profile_images/1168627820/fd1n.jpg 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 haha, nick coppack eller ben hibbs? Mener å huske jeg så bildet i stad. Balotelli i sin første "slåsskamp" Haha, en tegneseriespiller til en tegneserie klubb Jørgen og Gialorossi kan bare spise ordene sine, fyren blir en monster flopp i England. Det så åpenbart at han ønsker seg hjem til Italia. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Han puttet to i forrige kamp for City, riktignok i Europa League, men noen flopp har jeg ingen tro på at han blir uavhengig av om han ønsker seg tilbake til Italia eller ikke. 5 mål på 6 kamper så langt for City er det vel. "Sjokknyhet" forresten, det er jo åpenbart at han sliter med aggresjonsproblemer, men det er en kar i Italia for tiden som har hatt noen hendelser på treningsfeltet som dominerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå