Boll1 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Tusen takk Bildet der Berbatov holder drakten oppe, så er filen for stor. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Var visst flere som var det. Her er nye med riktig størrelse. Har dessverre ikke 100*100. Ser ut som det ble dårlig kvalitet, men åpne bildene så ser bildene bedre ut. Endret 1. desember 2010 av iHouse Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Nice! Tror jeg tar den Solskjær avataren. Spilleren som gjorde meg til United-supporter Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Nice! Tror jeg tar den Solskjær avataren. Spilleren som gjorde meg til United-supporter Kan huske snakk om en ny spiller, som min favorittklubb fekk inn. Tenkte at han måtte være favorittspilleren. Gary Pallister heter han. Vi spillte på løkka og Gary Pallister scora mål på mål. Synd for de stakkars vennene mine som valgte Liverpool. :!: Solskjær er vel og ein godt medvirkende årsak til at interressa sansynligvis ligger litt over gjennomsnittet. Noken som husker korti Pallister signerte? 89/90? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvis hukommelsen min er rett så signerte han i 89. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 takker iHouse elsker avataren min nå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Så De Gea i dag igjen, og er fornøyd med at vi ikke valgte og gå for han. Han har vist seg som en kløne i Europa League, definitivt ikke toppklubb materiale enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Nå er ikke fyren direkte gammel enda. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Nei, det er jo derfor jeg skrivet at han ikke er toppklubbmateriale enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Fikk ikke med meg den siste der gitt! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor klysete http://www.youtube.com/watch?v=r-9Jhegk5dM&feature=player_embedded Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Degoser ass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha. Flirer jo nesten mest av latteren hans. :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Her er noen jeg har laget og som er tilgjengelige for bruk om noen ønsker. Ikke verst, men hvorfor lider flere av avatarene av glaukom? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Haha, høy underholdning. Snakka bedre engelsk enn jeg hadde forventa. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Klysete? Håper og tror du ser humoren i detta intervjuet der.. Har sansen for Nani ass, sett mye artige videoer av han off the pitch Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Her er noen jeg har laget og som er tilgjengelige for bruk om noen ønsker. Ikke verst, men hvorfor lider flere av avatarene av glaukom? Er ikke helt sikker på hva du mener, men tror det. I så fall; det er rett og slett bare en effekt jeg brukte der og da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 En røyk forkorter livet med 5 minutter. En øl forkorter livet med 2 minutter. En Liverpool kamp forkorter livet med 90 minutter. 8 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 That one is just soooo yesterday! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Haha. King Points er sitatkongen er inne. Selv om jeg har hørt den før. Endret 2. desember 2010 av Latias 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå