RyanReynolds Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Hehe, så feil kan en ta. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Han scorte jo mot gamle klubben Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Har lekt litt med tankene om hvem neste manager'n i united vil være etter SAF. Og siden Mourinho akkuart har fått fyken i Chelsea, så tenkte jeg meg han som en ny manager der eventuellt. Trur han kunne vært en bra arvtager, men får meg ikke helt til å godta han som manager for united, men det kan jo endre seg med tiden. Så jeg lurte egentlig på hva dere andre syntes om Mourinho som en eventuelt arvtager som manager? Uansett så har jo ikke SAF så alt for mange år igjen i united, så det kommer jo erstatter for han uansett. Er det andre som kunne vært ønskelige som manager for United etter SAF? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Håper SAF fortsetter så lenge at enten Keane eller Solskjær kan trå inn som manager. Det hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Så jeg lurte egentlig på hva dere andre syntes om Mourinho som en eventuelt arvtager som manager? 9546606[/snapback] Aldrialdrialdri!! HATER den mannen verre enn pesten (sammen med wenger) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Håper SAF fortsetter så lenge at enten Keane eller Solskjær kan trå inn som manager. Det hadde vært ypperlig. 9546627[/snapback] Ole Gunnar Solskjær som manager hadde vært utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Det der hørtes egentlig ganske dumt ut, hvordan skulle han ha klart å tråkke på en fan? Hørtes ut som bullshit og oppsinn fra Everton-supportern. Hvis dette får konsekvenser. Herregud. Endret 22. september 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Mourinho som trener for United hadde vært grusomt :/ Solksær eller Keane burde overta etter Sir Alex. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Hvem som bør ta over etter Sir Alex vet både styret i United og ikke minst Alex bedre enn oss. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Hvem som bør ta over etter Sir Alex vet både styret i United og ikke minst Alex bedre enn oss. 9547514[/snapback] Helt enig der egentlig. Men de synes kanskje Solksjær eller Keane er gode managere (100 post) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Mourinho som trener for United hadde vært grusomt :/ 9547504[/snapback] Hvorfor? En stor klubb krever en stor personlighet. Eneste jeg har å utsette på han er fotballen han dyrker. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Å la Mourinho ødelegge vår fantastiske offensive spillestil med sin defensive spillestil? Nei takk! Jeg tviler Solskjær vil bli manager noen gang, han er vel kanskje litt for pusete og snill. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Helt enig med Banansplitt i det han sier. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Mourinho passer best for Liverpool med sin defensive spillestil, enn for Arsenal og Manchester United. Mourinho passer ikke inn og vil aldri gjøre det i Manchester United, begge er altfor ulike at det vil skje. Men uansett, jeg tror ikke at vi vil se ham igjen i den flotte, engelske serien. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Håper SAF fortsetter så lenge at enten Keane eller Solskjær kan trå inn som manager. Det hadde vært ypperlig. 9546627[/snapback] Solskjær som manager for United? Skjer ikke for fem flate øre. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Solskjær ville vært en god manager! I morgen braker det løs! Noen som er spente eller er dere sikker på 3 poeng? Det er jeg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Solskjær ville vært en god manager! I morgen braker det løs! Noen som er spente eller er dere sikker på 3 poeng? Det er jeg 9549558[/snapback] Tror ikke Solskjær har autoriteten til å bli manager, slik som Keane har. Er ikke sikker på 3 poeng imorra nei, hvertfall ikke med Hargreaves ute. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Vel, Chelsea mangler jo Lampard og Drogba, de 2 viktigste offensive spillerne sine, så tror Chelsea skal få problemer med å score i morgen. Det jeg frykter er at de skal få en ekstra boost med trenerskifte og prestere over evne. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Det er nettop det jeg frykter også. Men med Ronaldo og Rooney i toppform skal det nok bli mål for United. Håper Nani kan få en god kamp egentlig. Saha kan også score mål Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Ber til høyere makter om en festforestilling imorra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå