Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen vær så vennlig å vise meg veien til Bebé sitt talent? Som visst nok skal være godt nok for Man United?. Eneste spilleren jeg kan huske, som har vært dårligere, i Uniteds A-lag, i en obligatorisk kamp er Luke Chadwick(staving?).

Nei, nå synes jeg faktisk du setter Chadwick i et dårlig lys. Selv Chadwick var ikke så dårlig.

Gjer kanskje da. Lure på om eg skal sette resten av dagens lag i samme bås. Herrejesus.

Ka skal man kunne forlange av Uniteds squadplayers? Nøyt det når Evans blei bytta ut. Viktig å begrense skaden.

Nei, god natt.

BTW. Vet det er kamptråd.

Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor lite det skal til før ting er kaos der nede. Så en på Twitter (ifra London) i dag som viste bilde av litt sludd i lufta og klagde på at det var sykt kaldt ute (par minusgrader ca). Her var det over -20 hele forrige uke.

 

Hmmmm.... Har du vært i Bergen/Stavanger/Kristiansand når det snør?

 

Skinasjonen Norge er jo nesten lammet når kong vinter slår til innimellom.

 

Det er en myte. Søringer er selvsagt like mye vant til snø som de nord for Trondheim. Vet ikke helt hvor mediene får det fra.

 

Forøvrig greit at når vi først går på en smell så er det i Mikke Mus-cupen. Kampen så jeg ikke, har et helvetes program på universitetet de neste to ukene. 5 eksamener og altfor mange innleveringer...

 

 

Les en bok en gang i blant, Limbeck.

 

Når ble man smartere av å lese bøker? Må vel være en av de større mytene det der.

 

Kan noen vær så vennlig å vise meg veien til Bebé sitt talent? Som visst nok skal være godt nok for Man United?. Eneste spilleren jeg kan huske, som har vært dårligere, i Uniteds A-lag, i en obligatorisk kamp er Luke Chadwick(staving?).

 

Chadwick var ikke så dårlig, han var bare jævlig stygg.

 

Messi har over de siste to åra blitt 100x spilleren Ronaldo er, sorry Limbeck. Før var det konkurranse, men siden portugiseren tok turen til Real Madrid har argentineren forbedret spillet sitt kraftig.

 

Du startet med konsumeringen tidlig i dag ser jeg :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor lite det skal til før ting er kaos der nede. Så en på Twitter (ifra London) i dag som viste bilde av litt sludd i lufta og klagde på at det var sykt kaldt ute (par minusgrader ca). Her var det over -20 hele forrige uke.

 

Hmmmm.... Har du vært i Bergen/Stavanger/Kristiansand når det snør?

 

Skinasjonen Norge er jo nesten lammet når kong vinter slår til innimellom.

 

Det er en myte. Søringer er selvsagt like mye vant til snø som de nord for Trondheim. Vet ikke helt hvor mediene får det fra.

 

Så da er det like gærnt i nord norge??? For i Bergen/Stavanger kan eg signere med fullt navn på at når snøen kommer, så kommer kaoset. Ikke en kjeft i Vestlandets hovedstad som kan kjøre på glattå.

Lenke til kommentar

Helt latterlig hvor lite det skal til før ting er kaos der nede. Så en på Twitter (ifra London) i dag som viste bilde av litt sludd i lufta og klagde på at det var sykt kaldt ute (par minusgrader ca). Her var det over -20 hele forrige uke.

 

Hmmmm.... Har du vært i Bergen/Stavanger/Kristiansand når det snør?

 

Skinasjonen Norge er jo nesten lammet når kong vinter slår til innimellom.

 

Det er en myte. Søringer er selvsagt like mye vant til snø som de nord for Trondheim. Vet ikke helt hvor mediene får det fra.

 

Så da er det like gærnt i nord norge??? For i Bergen/Stavanger kan eg signere med fullt navn på at når snøen kommer, så kommer kaoset. Ikke en kjeft i Vestlandets hovedstad som kan kjøre på glattå.

 

Vel, det er ingen bombe at det blir problemer når det plutselig kommer snø og 85 % fortsatt kjører med sommerdekkene, få på vinterdekk and thats it. Vi i sør har vel omtrent like mye snø som dere. Du får det høres ut som sør-Norge er Spania eller Hellas her. Tror de fleste nordmenn er vant til snø og et-par tre blå :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Nokon som trenger oppmuntring etter gårsdagen, eller berre ynskjer å sjå kor gale det faktisk kan bli for enkelte? Sjekk ut Twitter - manutdcheat fantastisk abu-tulling.

 

ManUnitedYouth "That we can bring such happiness to a poor, helpless simpleton just by losing a game shows just what a special club we support..."

 

In need of a laugh? GÅ til heimesida til MCFC(.co.uk) sjekk ut tabellen på framsida. Nokon har alvorlege mindreverdigheitskompleks

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...