Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Barcelonas spillestil så blir det feil å sammenligne den med Spania og si at de så og si er like. Greit nok at midtbanen er den samme, men Barcelona har en helt egen filosofi, som stammer fra Cryuff og Nederland, med forskjellige ting som skiller seg fra Spania. I tillegg er Dani Alves og Messi fra sør-amerika, og to av de mest underholdne spillerne på Barcelona. En trener an også endre mye, se forskjellen på "Oranje" 2008 og 2010. 2008 var den beste fotballen i EM, 2010 var dørgende kjedelig krigefotball, med ganske mange like spillere.

 

Barcelona pleier som regel å starte forrykende og pøse på offensivt med masser av sjanser og pasninger i lengderetning. Med en gang man får mål, blir det betydelig mer trilling, som jeg skjønner enkelte ikke liker. For meg som heier på Barcelona derimot er det en nytelse å se på. Blir som om en i bokseringen hadde lekt og dodget motstanderen, framfor å slå et knockout med en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Consider it done.

 

Føler heller at vi bør rette fokus mot kveldens kamp, som er mye viktigere og mer severdig enn gårsdagens. :whistle:

 

Matchen kommer til å gå hvertfall, nettopp postet bilde fra stadion i kamptråden. Nå er det jeg utenfor stadion og inngangen for supporterene som har noe å si da, men virker ikke å være de store problemene der heller.

 

e: så innlegget ditt i kamptråden litt seint.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Messi har over de siste to åra blitt 100x spilleren Ronaldo er, sorry Limbeck. Før var det konkurranse, men siden portugiseren tok turen til Real Madrid har argentineren forbedret spillet sitt kraftig. Det lille trollet gjør akkurat som han vil mot hvem som helst og det irriterer meg så grenseløst. Leo hadde buttrapet forsvaret vårt til påske og nyttår om det var vi som spilte mot Barca i går. Med det sagt, vi hadde ikke tapt 5-0 og blitt så til de grader utspilt som Real Madrid ble. Tror jeg..

 

Men noen maradonna er han ikke og det vil han ei heller bli.

 

Du er så beskjeden i ordvalgene dine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne eviggående disputten om spillestilen til Barca begynner å ta på, hva med å ta den i .. la meg se...Barcelona tråden?

 

Har forresten nettopp bestillt meg bortedrakta med Giggs. Diggor.

 

Helt enig. Er dritt denne Barca ronkingen. Og hvorfor kommer de hit for å diskutere Barca egentlig? For å prøve å inbille oss at de er bedre enn oss?

Lenke til kommentar

Messi har over de siste to åra blitt 100x spilleren Ronaldo er, sorry Limbeck. Før var det konkurranse, men siden portugiseren tok turen til Real Madrid har argentineren forbedret spillet sitt kraftig. Det lille trollet gjør akkurat som han vil mot hvem som helst og det irriterer meg så grenseløst. Leo hadde buttrapet forsvaret vårt til påske og nyttår om det var vi som spilte mot Barca i går. Med det sagt, vi hadde ikke tapt 5-0 og blitt så til de grader utspilt som Real Madrid ble. Tror jeg..

 

Men noen maradonna er han ikke og det vil han ei heller bli.

 

Du er så beskjeden i ordvalgene dine :)

Liker å overdrive litt da vet du. Det er min "trade" :)

 

Nok koseprat d.no for i dag, nu er det ned på puben med boysa og varme strupen med litt gyllen leske. Kos dokke med match og måtte United vinne.

PS: Laget blir neppe særlig ulikt dette: My #mufc XI to face #WHU: Amos; Brown, Smalling, Evans, Fabio; Bebe, Gibbo, Fletch, Obertan; Chico, Kiko. Only doubt: Fletch @davidstowelltv

Over og ut

 

Edit. Fyfaen, rakk akkurat å sjekke innom Nick Coppack for å safe at kampen går.

SSN reporting tonight's match under threat as referee Mark Clattenburg is stuck on the M25.
Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Denne eviggående disputten om spillestilen til Barca begynner å ta på, hva med å ta den i .. la meg se...Barcelona tråden?

 

Har forresten nettopp bestillt meg bortedrakta med Giggs. Diggor.

 

Helt enig. Er dritt denne Barca ronkingen. Og hvorfor kommer de hit for å diskutere Barca egentlig? For å prøve å inbille oss at de er bedre enn oss?

 

Roten til diskusjonen rundt Barcelona startet her, og (av en eller annen grunn :whistle: ) er det deres fans som er mest hissige og de sterkeste kritikkerne av Barcelona. Merkelig det der...

 

For en uke siden ble det snakket om Pink Floyd og Spotify her. Det er en cafe der det går i både løst og fast. Get used to it.

 

Kampen: Kan man ikke bare ta en vilkårlig mann på gaten til å dømme. Tviler på at han kan gjøre seg mer bort enn Clattenburg uansett...

Lenke til kommentar

Kan noen vær så vennlig å vise meg veien til Bebé sitt talent? Som visst nok skal være godt nok for Man United?. Eneste spilleren jeg kan huske, som har vært dårligere, i Uniteds A-lag, i en obligatorisk kamp er Luke Chadwick(staving?).

Nei, nå synes jeg faktisk du setter Chadwick i et dårlig lys. Selv Chadwick var ikke så dårlig.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...