Prusk Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Husker jeg hadde venner som holdt med Newcastle som mente vi hadde fått en Beardsley på laget.. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Kan noen vær så vennlig å vise meg veien til Bebé sitt talent? Som visst nok skal være godt nok for Man United?. Eneste spilleren jeg kan huske, som har vært dårligere, i Uniteds A-lag, i en obligatorisk kamp er Luke Chadwick(staving?). Nei, nå synes jeg faktisk du setter Chadwick i et dårlig lys. Selv Chadwick var ikke så dårlig. Gjer kanskje da. Lure på om eg skal sette resten av dagens lag i samme bås. Herrejesus. Ka skal man kunne forlange av Uniteds squadplayers? Nøyt det når Evans blei bytta ut. Viktig å begrense skaden. Nei, god natt. BTW. Vet det er kamptråd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Husker jeg hadde venner som holdt med Newcastle som mente vi hadde fått en Beardsley på laget.. Han var da kjekk! Forøvrig en fantastisk god spiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Dette er noe av det verste jeg har sett av United på mange år, fy faen. Flere jeg aldri skal se på banen igjen, orker ikke å liste opp navn. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Du ville jo ha Giggs vekk for 3 år siden, og Nani ville du også ha sendt en viss plass. Vi er vandt til det 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Bebe, Evans, Fletcher og Giggs? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Beardsley var konge. Hadde en sånn mikrofigur med stort hode av han, eller et større hode mener jeg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Sånn seriøst; Hva faen Jonny Evans..? Underpresterte i fjor, men denne sesongen er han jo helt katastrofe hver gang han spiller... Hva pokker har skjedd? Irriterer meg grønn! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Du ville jo ha Giggs vekk for 3 år siden, og Nani ville du også ha sendt en viss plass. Vi er vandt til det Jeg? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 ja, ihvertfall Nani som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hvem hadde ikke det? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Jeg, og jeg kan garantere at Limbeck ikke hadde det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Vel, det var da noen av oss som hadde troen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Jeg kan huske ca 2 (3?) år tilbake i tid. Et sitat av meg selv. At Nani var den eneste spilleren på United jeg aldri ville ha en drakt av. Men det var mye pga "typen" tror jeg, ikke fordi jeg ville ha han sendt til Minsk. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Evans var desverre katastrofe i dag. Kanskje han har godt av ein tur ned til reservelaget? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Les en bok en gang i blant, Limbeck. Hva nå da? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Helt latterlig hvor lite det skal til før ting er kaos der nede. Så en på Twitter (ifra London) i dag som viste bilde av litt sludd i lufta og klagde på at det var sykt kaldt ute (par minusgrader ca). Her var det over -20 hele forrige uke. Hmmmm.... Har du vært i Bergen/Stavanger/Kristiansand når det snør? Skinasjonen Norge er jo nesten lammet når kong vinter slår til innimellom. Det er en myte. Søringer er selvsagt like mye vant til snø som de nord for Trondheim. Vet ikke helt hvor mediene får det fra. Forøvrig greit at når vi først går på en smell så er det i Mikke Mus-cupen. Kampen så jeg ikke, har et helvetes program på universitetet de neste to ukene. 5 eksamener og altfor mange innleveringer... Les en bok en gang i blant, Limbeck. Når ble man smartere av å lese bøker? Må vel være en av de større mytene det der. Kan noen vær så vennlig å vise meg veien til Bebé sitt talent? Som visst nok skal være godt nok for Man United?. Eneste spilleren jeg kan huske, som har vært dårligere, i Uniteds A-lag, i en obligatorisk kamp er Luke Chadwick(staving?). Chadwick var ikke så dårlig, han var bare jævlig stygg. Messi har over de siste to åra blitt 100x spilleren Ronaldo er, sorry Limbeck. Før var det konkurranse, men siden portugiseren tok turen til Real Madrid har argentineren forbedret spillet sitt kraftig. Du startet med konsumeringen tidlig i dag ser jeg Endret 1. desember 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Helt latterlig hvor lite det skal til før ting er kaos der nede. Så en på Twitter (ifra London) i dag som viste bilde av litt sludd i lufta og klagde på at det var sykt kaldt ute (par minusgrader ca). Her var det over -20 hele forrige uke. Hmmmm.... Har du vært i Bergen/Stavanger/Kristiansand når det snør? Skinasjonen Norge er jo nesten lammet når kong vinter slår til innimellom. Det er en myte. Søringer er selvsagt like mye vant til snø som de nord for Trondheim. Vet ikke helt hvor mediene får det fra. Så da er det like gærnt i nord norge??? For i Bergen/Stavanger kan eg signere med fullt navn på at når snøen kommer, så kommer kaoset. Ikke en kjeft i Vestlandets hovedstad som kan kjøre på glattå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Helt latterlig hvor lite det skal til før ting er kaos der nede. Så en på Twitter (ifra London) i dag som viste bilde av litt sludd i lufta og klagde på at det var sykt kaldt ute (par minusgrader ca). Her var det over -20 hele forrige uke. Hmmmm.... Har du vært i Bergen/Stavanger/Kristiansand når det snør? Skinasjonen Norge er jo nesten lammet når kong vinter slår til innimellom. Det er en myte. Søringer er selvsagt like mye vant til snø som de nord for Trondheim. Vet ikke helt hvor mediene får det fra. Så da er det like gærnt i nord norge??? For i Bergen/Stavanger kan eg signere med fullt navn på at når snøen kommer, så kommer kaoset. Ikke en kjeft i Vestlandets hovedstad som kan kjøre på glattå. Vel, det er ingen bombe at det blir problemer når det plutselig kommer snø og 85 % fortsatt kjører med sommerdekkene, få på vinterdekk and thats it. Vi i sør har vel omtrent like mye snø som dere. Du får det høres ut som sør-Norge er Spania eller Hellas her. Tror de fleste nordmenn er vant til snø og et-par tre blå Endret 1. desember 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Nokon som trenger oppmuntring etter gårsdagen, eller berre ynskjer å sjå kor gale det faktisk kan bli for enkelte? Sjekk ut Twitter - manutdcheat fantastisk abu-tulling. ManUnitedYouth "That we can bring such happiness to a poor, helpless simpleton just by losing a game shows just what a special club we support..." In need of a laugh? GÅ til heimesida til MCFC(.co.uk) sjekk ut tabellen på framsida. Nokon har alvorlege mindreverdigheitskompleks Endret 1. desember 2010 av archanios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå