Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Min store drøm: United slår ut Barcelona i CL semien i år.

Aaaaaahhbsolutt. Faktisk latterlig hvor mange skruller og marrokanere på facebooken min nå som ruser seg på Barca-seier. Jeg vedder jomfruturen i brunstjerna mi på at 50% ikke har hørt om verken Jeffren eller Pedro.

Den samme dama som kommenterte "Ååå, er du der nå?" på en status som lød "Barca!!" istad har nå følgende: "Sånn er det å bli pissa på! FC Barcelona <3"

Hahaha, du har noen sånne på Facebook du også ja? Festlig. Og det er folk som knapt vet hva en fotball er. Et par 93-jenter og et par kurdere. Rart med det.

Anyhow; skal ikke ta noenting bort fra Barcelona, jeg hater laget som pesten, men i kveld var det walk-over. Real Madrid hadde forøvrig en latterlig dårlig dag på jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde stått som skrift på veggen (@ NK)

Finnes mye grums i våre rekker, men antall deltidssupportere (stort sett ikke-etniske "jai holder med barca" runkere) er beyond slitsomt nå. Brenn i helvete og ta med dere det stygge trollet Messi.

Håper seriøst noen knekkern i to snart. Cunt

y165508686634648.jpg

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Plastikksupportere har alle store klubber. Det er samtlige klar over, det er udiskutabelt og det er ikke dette det er snakk om nå.

Barca har overlegent den største plastikk-gjengen av alle. Som nevnt i eksempelet over så er det snakk om en jente som ikke visste AT DET VAR KAMP I DAG ENGANG som nå har vært innom dagbladet og sett resultatet og da oppdaterer med "Sånn er det å bli pissa på!! FC Barcelona <3"

Spansk fotball med Barcelona er sjef i denne klassen. Herregud. Jenter, ikke-nordmenn etc (denne "Barca-gjengen") tiltrekkes ikke av spillere som Rooney, Fletcher, OShea, Neville, VDS, Giggs, Scholes, England, industribyer, Manchester osv. Jeg har et respektabelt utvalg tullinger på facebook. Jeg tipper 20-30 statuser i kveld som er pro-barca. Jeg leste (med 100% sikkerhet) ingen om United etter 7-1.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Plastikksupportere har alle store klubber. Det er samtlige klar over, det er udiskutabelt og det er ikke dette det er snakk om nå.

Barca har overlegent den største plastikk-gjengen av alle. Som nevnt i eksempelet over så er det snakk om en jente som ikke visste AT DET VAR KAMP I DAG ENGANG som nå har vært innom dagbladet og sett resultatet og da oppdaterer med "Sånn er det å bli pissa på!! FC Barcelona <3"

Spansk fotball med Barcelona er sjef i denne klassen. Herregud. Jenter, ikke-nordmenn etc (denne "Barca-gjengen") tiltrekkes ikke av spillere som Rooney, Fletcher, OShea, Neville, VDS, Giggs, Scholes, England, industribyer, Manchester osv. Jeg har et respektabelt utvalg tullinger på facebook. Jeg tipper 20-30 statuser i kveld som er pro-barca. Jeg leste (med 100% sikkerhet) ingen om United etter 7-1.

Støttes 100%

Alle lag har hobby-supportere, men mange av de jentene jeg kjenner som er United-supportere har faktisk vært over dammen og sett gutta på Old Trafford. Det står det respekt av.

Lenke til kommentar

Det gikk litt varmt i toppen da jeg satt på andys og såg kampen i kveld. Det du sier Nightkeeper, stemmer på en prikk. Der satt det 20stk som ikke hadde peiling på noe som helst, bua når Ronaldo kom på skjermen og jubla som om de vant CL hver gang en Real spiller fikk kort. Jeg gikk når det var 15min igjenn.. Makan!

Er så jævlig lei av de som plutselig ELSKER BArca og spess Messi.. For min del kan jeg ikke fordra Busquetts, filmer og skal diskutere med dommern om absolutt alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det egentlig ikke Barcelona og Messis feil at folk som kan nada om fotball plutselig er verdens største fans når klubben gjør noe stort. Skjønner godt at det bygger opp frustrasjon og hat da.

Har selv vært og sett kamp i Barcelona, så tidlig som i 2003. Da så jeg Barcelona vinne 2-1 over Betis og klatret til en da godkjent fjerdeplass på tabellen. Litt andre tider da, og definitivt ikke "flavour of the month".

Man burde jo egentlig ikke måtte komme ut og forklare hvorfor man holder med et lag, ettersom det i de fleste tilfeller er noe som har skjedd tilfeldig som man ikke har hatt noen grunner til å rettferdiggjøre, før man er blodfan.

Jeg skjønner at det er frustrerende med såpass mange latterlige idioter som skal elske Barcelona, jeg skjønner at folk ikke tåler trynet til Busquets og håper han blir skadet permanent. Jeg skjønner også at folk blir frustrert av å se hvor gode de er. Det er uansett ikke derfor jeg heier på Barcelona.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Mye Barca-hat ute og går nå. Forståelig med tanke på at det er verdens beste lag for øyeblikket. Litt skremmende at folk (her inne) nærmest ikke ofret Barcelona en tanke før, men nå hater dem som pesten. Verdens desidert beste fotballag, dessverre.

Jeg skjønner ikke at folk lar seg irritere av plastikk-supportere, for et par år siden hadde vi nærmest alle. Det forandrer seg i takt med hvilket lag som er det beste i verden, har de største stjernene og spiller den beste fotballen. Mulig jeg skiller meg ut her, og jeg kan vel forvente å bli kastet et par kallenavn etter snart, men det kan jeg fint tåle. Jeg kjenner meg selv bedre enn noen andre. Personlig synes jeg Barcelona er herlige. Lionel Messi er en gave til fotballen, en spiller som jeg rangerer et par hakk over neste mann på liste. De har verdens beste fotballag, og de spiller en vakker fotball. De er heller ikke i direkte konkurranse med laget i mitt hjerte derfor trenger jeg svært sjeldent og ønske at de mislykkes. Fremfor alt ønsker jeg egentlig og slå de i en finale, ved å spille bedre fotball.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei flavour of the month er å elske Barca, kan ikke snu det Game sier 10 innlegg etter.

Jeg har hatet Barca siden Truls Dæhli skrev driten om at Norske foreldre burde kjøpe Barcadrakter til ungene. Det var rett og slett dråpen, enkelte fotballeksperter og andre idioter snakker om jo om Barca som det skulle vært den hellige gral. Før Cl-finalen mot United så jeg knapt en Barcadrakt. Etter det poppet de frem som kviser på en ungdomskole. Det er egentlig kun den Norske kulturen rundt Spansk fotball jeg hater mest. X antall idioter som ser 2 kamper i året kaller seg fans, og ja det er el-clasico. Har så mange "Utd-fans" på facebook som aldri nevner noe om United, men nå Messi er i aksjon så stopper faen ikke kjeften.

Du havner sikkert ikke under denne kampen maeftda, så du trenger heller ikke ta deg nær av det på noen måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Thanks. 08/09 lagde en foundation for Barca-hat som bare blir forsterket videre og videre. Derfor folk ble helt stumme av beundring da Mourinho sendte dem hjem fra CL ifjor. Han fikk jo nærmeste heltestatus fordi han sendte ut store stygge Barcelona.

Du havner sikkert ikke under denne kampen maeftda, så du trenger heller ikke ta deg nær av det på noen måte.

Hva mente du her? Tar meg ikke nær av det nei, som jeg har sagt. Finalen i 08/09 som var vendepunktet på fotballhegemoniet fra Man Utd til Barca, så ble det så klart mye blest rundt Barcelona. Mye blest = flere fans og flere haters. Like mye "mote" å hate Barcelona som å elske dem, på samme måte som Bieber i musikkverden.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Hva mente du her? Tar meg ikke nær av det nei, som jeg har sagt. Finalen i 08/09 som var vendepunktet på fotballhegemoniet fra Man Utd til Barca, så ble det så klart mye blest rundt Barcelona. Mye blest = flere fans og flere haters. Like mye "mote" å hate Barcelona som å elske dem, på samme måte som Bieber i musikkverden.

Jeg mener at det helt sikkert ikke treffer deg. Du virker oppriktig og genuin, kontra mange andre. Jeg hatet forøvrig Barca før finalen, Dæhli kom vel med kommentaren før semien mot United året før :)

Lenke til kommentar

Ah, sånn å forstå ja. Jo takk. For all del ikke bare El Clasico jeg ser og jubler for. Følger alle de kampene som ikke krasjer med andre prioriterte lag.

Men du skal vite, det er ikke mange genuine supportere her som snakker om Barcelona. Da er det ikke mye prat fra meg annet enn en kommentar når de slår Almeria og Osasuna. Kan ikke sitte å snakke med meg selv hele tiden.

Men nå er det uansett way past bed-time. Må i barnehagen i morgen tross alt...

Lenke til kommentar

Liker egentlig Barca litt. Har med at jeg alltid spilte dem på Fifa 99. Hvorfor jeg spilte dem og ikke United husker jeg ikke, men var konge med Luis Enrique, Patrick Kluviert, Overmars og den gjengen. Kos :cool:

Men generelt så spiller de ræva fotball. Så dørgende kjedelig å se på til tider. Men gode er de okke som.

Lenke til kommentar

Synes Barcelona, i likhet med det spanske landslaget, spiller kjedelig fotball. Det har nok mye med Busquets, Iniesta og Xavi å gjøre. Husker at kampene til Spania var et herk å se på under VM, når det eneste de gjorde var å spille ballen frem og tilbake hele tiden. Ja, det er en taktikk for å slite ut det andre laget. Ja, hvis man er god nok så bygger man til slutt opp et angrep. Enkelte vil si at det er slik man spiller fotball, ved å bruke hele laget. Men det er fortsatt like kjedelig å se de trille ball mellom midtbaneleddet og forsvaret hele jævla tiden.

ALLE kampene til Spania under VM 2010 var kjedelige, med mindre de spilte mot lag som ikke var interessert i å forsvare seg (Chile, f.eks.). Sånn føler jeg ofte det er med Barcelona også, men heldigvis ikke i like stor grad. En grunn til det er at de som oftest (i La Liga, gruppespillet i CL) spiller mot altfor dårlig motstand sånn at det liksom blir litt underholdende å se hvor mye et lag kan dominere et annet. En annen grunn er at de har så mange stjernespillere som er flinke med ballen, at man nærmest er garantert å se noe stilig i løpet av en kamp. Det er vel også her alle de triksegale utlendingene kommer inn og lovpriser Messi (jada, sier ikke at alle er sånn). Likte som han her over meg sier Barcelona veldig godt de årene Louis van Gaal styrte Barcelona, med Overmars, Kluivert og Rivaldo i angrep.

Barcelona er et veldig godt fotballag, kanskje verdens beste akkurat nå (for noen uker siden var det Chelsea, så ble det Real Madrid, nå er det Barca. Hvem faen bryr seg?).

Det heller mange reagerer på er deres stempel som fotballens ambassadører, mye takket være at det står Unicef på drakten deres. Egentlig er de en storklubb uten særlig til skrupler, med juksemakere både i toppen av ledelsen og ute på banen. Det kalles ikke Barca-hat, men hat til deres skinnhellige fremtreden som ingen kan si noe på. Men så lenge de har Unicef på brystet kan vel ingen mislike de. :ermm:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...