Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg manglet vi Rooney i den viktige slutten av sesongen, ble bortdømt mot Chelsea på Stamford Bridge i en kamp vi var best, og endte opp med å tape ligaen med ett fattig poeng.

 

Det kan man trygt kalle en gigantisk stang ut sesong.

For ikke å glemme at vi rundspillte Bayern og ledet 3-0. En tåpelig utvisning + et drittmål og en "1 av 50 forsøk går inn scoring" fra en forholdsvis enkel CL-Semi.

Lenke til kommentar

Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså?

 

 

Vi kan ikkje alltid vinne alt, men vi må tibake til 2005 for å finne sist vi ikkje vann noko som helst, deretter 2002 og så tilbake til 1998. Vi er ikkje akkurat bortskjemte med trofétørke i den klubben her.

 

For min del er eg vanvittig takknemlig for at eg har fått vore supporter av denne klubben den siste 17-18 åra og til tross for den vanvittige suksessen vi har hatt, så blir det umulig å kreve at vi SKAL vinne noko. Derimot krever eg at klubben held fram med å ha som målsetting at dei ynskjer å vinne, for det er ein mentalitet som har vore fundament sidan Sir Matt tok over klubben.

Endret av archanios
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså?

 

 

Vi kan ikkje alltid vinne alt, men vi må tibake til 2005 for å finne sist vi ikkje vann noko som helst, deretter 2002 og så tilbake til 1998. Vi er ikkje akkurat bortskjemte med trofétørke i den klubben her.

 

For min del er eg vanvittig takknemlig for at eg har fått vore supporter av denne klubben den siste 17-18 åra og til tross for den vanvittige suksessen vi har hatt, så blir det umulig å kreve at vi SKAL vinne noko. Derimot krever eg at klubben held fram med å ha som målsetting at dei ynskjer å vinne, for det er ein mentalitet som har vore fundament sidan Sir Matt tok over klubben.

Fucking eye mate. Vi er så bortskjemte at det grenser til pinlig, noe jeg trives godt med. Så kan jeg sitte i godstolen som pensjonist og fortelle barnebarna om denne ongoing æraen. Jo lengre den varer, desto bedre. Vi må gjøre alt for å beholde den statusen vi har opparbeidet oss.

 

Det eneste som blir positivt med en tørketid er å få luket vekk ugress supportere.

Lenke til kommentar

Det er sant, håper virkelig ikkje at denne perioda skal ta slutt, til tross for at mange av oss nok ville hatt godt av det. Det viktigaste for min del er at klubben ynskjer å vere best, ikkje nødvendigvis at vi er det kvar einaste sesong, for det er rett og slett ikkje mogeleg, men dersom vi sluttar å ha ambisjonar om å vinne ligaen kvart einaste år, sluttar å ville gjere det godt eller svært godt i Europa og gjerne tar suksess i heimlege cupar i tillegg, så har vi nok tapt ganske mykje.

Lenke til kommentar

Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså?

 

 

Vi kan ikkje alltid vinne alt, men vi må tibake til 2005 for å finne sist vi ikkje vann noko som helst, deretter 2002 og så tilbake til 1998. Vi er ikkje akkurat bortskjemte med trofétørke i den klubben her.

 

For min del er eg vanvittig takknemlig for at eg har fått vore supporter av denne klubben den siste 17-18 åra og til tross for den vanvittige suksessen vi har hatt, så blir det umulig å kreve at vi SKAL vinne noko. Derimot krever eg at klubben held fram med å ha som målsetting at dei ynskjer å vinne, for det er ein mentalitet som har vore fundament sidan Sir Matt tok over klubben.

 

Støttes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...