Limbeck Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jepp, Rooney utvist. Men var det den kampen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Husker vi stilte med denne forsvarsrekka i en kamp (må ikke forveksles med midtbane). Park - Carrick - Fletcher - Evra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 PIG Fletcher - Carrick - De Laet - Evra Fancy backrekke. :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) I tillegg manglet vi Rooney i den viktige slutten av sesongen, ble bortdømt mot Chelsea på Stamford Bridge i en kamp vi var best, og endte opp med å tape ligaen med ett fattig poeng. Det kan man trygt kalle en gigantisk stang ut sesong. Endret 28. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 I tillegg manglet vi Rooney i den viktige slutten av sesongen, ble bortdømt mot Chelsea på Stamford Bridge i en kamp vi var best, og endte opp med å tape ligaen med ett fattig poeng. Det kan man trygt kalle en gigantisk stang ut sesong. For ikke å glemme at vi rundspillte Bayern og ledet 3-0. En tåpelig utvisning + et drittmål og en "1 av 50 forsøk går inn scoring" fra en forholdsvis enkel CL-Semi. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Livet er ikke alltid rettferdig, da hadde vi jo vunnet alt 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Vinne alt er en ting. For min del foretrekker jeg at vi vinner noe mer enn bare Mikke Mus-cupen som vi har for vane nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså? Vi kan ikkje alltid vinne alt, men vi må tibake til 2005 for å finne sist vi ikkje vann noko som helst, deretter 2002 og så tilbake til 1998. Vi er ikkje akkurat bortskjemte med trofétørke i den klubben her. For min del er eg vanvittig takknemlig for at eg har fått vore supporter av denne klubben den siste 17-18 åra og til tross for den vanvittige suksessen vi har hatt, så blir det umulig å kreve at vi SKAL vinne noko. Derimot krever eg at klubben held fram med å ha som målsetting at dei ynskjer å vinne, for det er ein mentalitet som har vore fundament sidan Sir Matt tok over klubben. Endret 29. november 2010 av archanios 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså? 2006, 2009, 2010. Det er tre av de fem siste det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Du sa meir enn berre ligacupen. Er det kortidshukommelsen som er dårlig, eller fikk du ikkje med deg at vi også vant ligaen i 2009? I tillegg tok vi the double året før og ligaen året før det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hmmmm.... Chelsea vant forrige sesong, men sesongen før der slo vi da Liverpool? Å vinne PL må nesten regnes for å være helt greit.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså? Vi kan ikkje alltid vinne alt, men vi må tibake til 2005 for å finne sist vi ikkje vann noko som helst, deretter 2002 og så tilbake til 1998. Vi er ikkje akkurat bortskjemte med trofétørke i den klubben her. For min del er eg vanvittig takknemlig for at eg har fått vore supporter av denne klubben den siste 17-18 åra og til tross for den vanvittige suksessen vi har hatt, så blir det umulig å kreve at vi SKAL vinne noko. Derimot krever eg at klubben held fram med å ha som målsetting at dei ynskjer å vinne, for det er ein mentalitet som har vore fundament sidan Sir Matt tok over klubben. Fucking eye mate. Vi er så bortskjemte at det grenser til pinlig, noe jeg trives godt med. Så kan jeg sitte i godstolen som pensjonist og fortelle barnebarna om denne ongoing æraen. Jo lengre den varer, desto bedre. Vi må gjøre alt for å beholde den statusen vi har opparbeidet oss. Det eneste som blir positivt med en tørketid er å få luket vekk ugress supportere. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Det er sant, håper virkelig ikkje at denne perioda skal ta slutt, til tross for at mange av oss nok ville hatt godt av det. Det viktigaste for min del er at klubben ynskjer å vere best, ikkje nødvendigvis at vi er det kvar einaste sesong, for det er rett og slett ikkje mogeleg, men dersom vi sluttar å ha ambisjonar om å vinne ligaen kvart einaste år, sluttar å ville gjere det godt eller svært godt i Europa og gjerne tar suksess i heimlege cupar i tillegg, så har vi nok tapt ganske mykje. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Denne perioden, som har vart siden 1990? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Vi hadde vel 1 forsvarsspiller(Evra), en spiss(Owen), og 8 midtbanespillere på banen mot Wolfsburg i Tyskland i fjor. Owen med hat trick ja, hadde en dårlig følelse for den kampen i fjor husker jeg. Spesielt med tanke på Dzeko. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Grattis til R. Giggs idag. 5 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Ja faen stemmer det, gratulerer kjære Giggs Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Grattis Giggs! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Gratulerer til min favorittspiller. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Herregud! Som vi har for vane no? Det siste året altså? Vi kan ikkje alltid vinne alt, men vi må tibake til 2005 for å finne sist vi ikkje vann noko som helst, deretter 2002 og så tilbake til 1998. Vi er ikkje akkurat bortskjemte med trofétørke i den klubben her. For min del er eg vanvittig takknemlig for at eg har fått vore supporter av denne klubben den siste 17-18 åra og til tross for den vanvittige suksessen vi har hatt, så blir det umulig å kreve at vi SKAL vinne noko. Derimot krever eg at klubben held fram med å ha som målsetting at dei ynskjer å vinne, for det er ein mentalitet som har vore fundament sidan Sir Matt tok over klubben. Støttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå