Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei at Giggs har være laber i noen kamper stikker jeg ikke under kontorstolen, men fortsatt skal han ikke vrakes. Mannen har en enorm rutine, å selv om han hadde hatt kreft, influensa, Hiv og vært fyllasyk kan han utgjør en enorm forskjell bare med tilstedeværelse.

9539009[/snapback]

Giggs har vært Uniteds dårligste i hver kamp denne sesongen. Giggs trenger ikke benkes for min del. Men han må komme seg tilbake på venstrekanten, for han imponerer ingen i den hengende spiss posisjonen. Så jeg håper at Sir Alex tar til fornuft på søndag og plasserer Giggs på benken eller på venstrekanten. Jeg håper på to rene spisser mot Chelsea. Nå som vi har tre spisser i verdensklasse bør vi bruke de, i alle fall to av de. Saha mangler muligens litt kamptrening, men det kommer seg nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg håper dem spiller med dette laget til Søndag.

----------------VDS-----------------

--Evra--Ferdinand--Vidic--Brown-

--Nani--Scholes-Hargreaves-Ron-

----------Rooney---Tevez---------

Er Neville tilbake på Søndag?

9540543[/snapback]

Evra og Nani på høgresida?

Lenke til kommentar

Tror han mente at de skulle spille på venstresiden. Er enig i den oppstillinga, så lenge ikke Giggs starter så er jeg vel fornøyd. Den karen har fått mer en nok sjangser hittil og han har ikke levert noe spesielt. Jeg vil heller ha Carrick på banen enn Hargreaves, føler dette er en kamp der vi må være offensive og da mener jeg det passer bedre med Carrick. Har lyst til å se mer av Saha også, enten han spiller side om side med Teves eller Rooney er det samme for meg.

Tror dette er en kamp vi kommer til å vinne pga. hendelsen i Chelsea de siste dagene. Har fått intrykk av at en del av spillerene i klubben er veldig uenige i hva som skjedde med José. Tror en del av spillerene kommer til å forlate klubben når transfervinduet åpnes igjen. Dog vi må spille bedre sammen enn vi har gjort de siste kampene. Det har vært mye slurv og tull i sesongåpningen.

lag:

------------VDS--------------

-Brown--Rio--Vidic--Evra--

-Ron-Scholes-Carrick-Nani

-----Saha-----Teves--------

Lenke til kommentar

Det der hørtes egentlig ganske dumt ut, hvordan skulle han ha klart å tråkke på en fan? Hørtes ut som bullshit og oppsinn fra Everton-supportern.

9543314[/snapback]

Bare tull!

Hvordan kan han få så store smerter bare ved å bli tråkket på?

9543966[/snapback]

Det knotter på skoene da, men det er en typisk ikke sak. Mulig han ble trokka på og det er fristende å saksøke en søkkrik guttunge. Tror ikke dette er noe å bry seg om. Men avisene elsker jo å lage en sånn overskrift da.

Lenke til kommentar

Det der hørtes egentlig ganske dumt ut, hvordan skulle han ha klart å tråkke på en fan? Hørtes ut som bullshit og oppsinn fra Everton-supportern.

9543314[/snapback]

Bare tull!

9543966[/snapback]

Det knotter på skoene da, men det er en typisk ikke sak. Mulig han ble trokka på og det er fristende å saksøke en søkkrik guttunge. Tror ikke dette er noe å bry seg om. Men avisene elsker jo å lage en sånn overskrift da.

9544629[/snapback]

Knotter på skoene. Hvorfor skulle Ronaldo ha på seg fotballsko når han ikke spilte den kampen? Han var jo utestengt!

Lenke til kommentar

9543314[/snapback]

Bare tull!

9543966[/snapback]

9544629[/snapback]

Knotter på skoene. Hvorfor skulle Ronaldo ha på seg fotballsko når han ikke spilte den kampen? Han var jo utestengt!

9545122[/snapback]

Nei? Ronaldo spilte den kampen..

Lenke til kommentar

9543314[/snapback]

Bare tull!

9543966[/snapback]

9544629[/snapback]

9545122[/snapback]

Nei? Ronaldo spilte den kampen..

9545192[/snapback]

Ronaldo spilte ja. Vidic ble matchvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...