Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er jo hvor han skal få plass på laget. Man kan ærlig talt ikke sette Nani bort fra høyrekanten, når han spiller fantastisk der og blir helt borte på andre siden.

Jeg tror Nani vil gjøre det bra på venstresiden nå. Han har gjort det bra der på landslaget, og har vist en del bra på venstresiden i år (han er jo litt over alt i de fleste kampene). Mitt syn er at vi burde prøve noen kamper med han på venstre og Valencia på høyre.

Lenke til kommentar

Han var veldig mye over på venstresiden mot Wigan, og fikk ikke til stort. Med en gang han kom over på høyresiden helt på tampen av kampen, kom han til 2 knallinnlegg som nesten ble mål.

 

Jeg tror at hvis Nani skal opprettholde det gode nivået han har hatt i år og være en topp verdensstjerne, så må han spille fast på høyresiden. Har følt dette i en god stund nå, og han imponerer meg alltid mye mer på høyre enn venstre. Valencia er veldig god, men ikke i nærheten av Nanis beste.

Lenke til kommentar

Er helt enig akkurat der. Valencia er plenty god nok for høyrekanten til Man Utd, hadde det ikke vært for at Nani er vanvittig der. Valencia hadde jo vært en drøm for lag som Liverpool og Chelsea, som ikke har noen klar høyrekant og han er garantert blant de beste kantene i PL, likevel føler jeg at han ikke burde være fast i Man Utd.

 

Hadde han enda bare vært venstrefotet og vært den samme spilleren på den andre siden. Da hadde Man Utd hatt de beste kantspillerene i verden.

Lenke til kommentar

 

Og ettersom Rafael har jokket seg inn på godlista di, så forsvinner vel tankeeksperimentet med Valencia på høyreback?

 

Jeg ser for meg at Nani godt kan dyttes mer sentralt i kamper vi spiller 4-5-1.

 

VDS

Rafael Rio Vidic Evra

Valencia xxx xxx Park

Nani

Rooney

 

Selvom det å i det hele tatt foreslå å benke Berbatov på en dag som denne gjør meg fortjent til analpenetrering med en kaktus.

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...