Latias Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Stillingen er 1-1, FC United of Manchester med sine ti mann gir bort en straffe seks minutter på overtid. Keeperen redder, og FC United sikrer seg en omkamp på hjemmebane! Cup-askeladd denne sesongen? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Nydelige bilder fra Stoke - City Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Antonio Valencia kan returnere i... Januar! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Spørsmålet er jo hvor han skal få plass på laget. Man kan ærlig talt ikke sette Nani bort fra høyrekanten, når han spiller fantastisk der og blir helt borte på andre siden. Rafael har jo også beslaglagt høyrebacken for en stund nå også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Spørsmålet er jo hvor han skal få plass på laget. Man kan ærlig talt ikke sette Nani bort fra høyrekanten, når han spiller fantastisk der og blir helt borte på andre siden. Jeg tror Nani vil gjøre det bra på venstresiden nå. Han har gjort det bra der på landslaget, og har vist en del bra på venstresiden i år (han er jo litt over alt i de fleste kampene). Mitt syn er at vi burde prøve noen kamper med han på venstre og Valencia på høyre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Han var veldig mye over på venstresiden mot Wigan, og fikk ikke til stort. Med en gang han kom over på høyresiden helt på tampen av kampen, kom han til 2 knallinnlegg som nesten ble mål. Jeg tror at hvis Nani skal opprettholde det gode nivået han har hatt i år og være en topp verdensstjerne, så må han spille fast på høyresiden. Har følt dette i en god stund nå, og han imponerer meg alltid mye mer på høyre enn venstre. Valencia er veldig god, men ikke i nærheten av Nanis beste. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Vi har faktisk et kembo luksusproblem på høyrekant. (kvalitetspost) 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Er helt enig akkurat der. Valencia er plenty god nok for høyrekanten til Man Utd, hadde det ikke vært for at Nani er vanvittig der. Valencia hadde jo vært en drøm for lag som Liverpool og Chelsea, som ikke har noen klar høyrekant og han er garantert blant de beste kantene i PL, likevel føler jeg at han ikke burde være fast i Man Utd. Hadde han enda bare vært venstrefotet og vært den samme spilleren på den andre siden. Da hadde Man Utd hatt de beste kantspillerene i verden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Antonio Valencia kan returnere i... Januar! Og ettersom Rafael har jokket seg inn på godlista di, så forsvinner vel tankeeksperimentet med Valencia på høyreback? Jeg ser for meg at Nani godt kan dyttes mer sentralt i kamper vi spiller 4-5-1. VDS Rafael Rio Vidic Evra Valencia xxx xxx Park Nani Rooney Selvom det å i det hele tatt foreslå å benke Berbatov på en dag som denne gjør meg fortjent til analpenetrering med en kaktus. Endret 27. november 2010 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Selvom det å i det hele tatt foreslå å benke Berbatov på en dag som denne gjør meg fortjent til analpenetrering med en kaktus. er med 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Er det noen som gidder å finne målet til Welbeck og Cleverley for meg eller må jeg på leting selv? Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/united-holdt-lekestue-slik-gikk-det-i-premier-league-3351887.html Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg trenger målene. NÅ! Finn dem! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Intervju med Berbatov http://www.simplyreds.com/manchester-united-videos/viewvideo/448/manchester-united-vs-blackburn-rovers/manchester-united-7-1-blackburn-rovers-dimitar-berbatov.html Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) "In your career, have you ever scored 5 goals in a game before?" "Yessss " Endret 27. november 2010 av henrikus Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 "In your career, have you ever scored 5 goals in a game before?" "Yessss " Hahaha, selvsagt sa han det veit du Hadde vært for dumt om han sa noe alà "not at this level" Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Mhm, uansett om han har måltørke eller ikke.. Det er så rååå type Endret 27. november 2010 av henrikus 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Hvordan er det med toppscårer lista. 5 mål må ha gjort litt opprykk. Berba er en merkelig type. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Berba - 11 Teves - 9 Husker ikke mer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Berba leder med 11 mål nå, Tevez er på andre med 9 mål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå