Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler jeg på, siden det stort sett er jeg som er fotball idiot :)

 

Er i hvertfall en ting som er 1000% sikkert min mor skal aldri få vite prisen på den. Når jeg har betal mva og litt gebyr så vil totalprisen bli på nærmere 6000 kroner.

 

Jeg ser for meg den samtalen når jeg prøver å forklare at det var jævla lurt å kjøpe en innramma fotball drakt til 6000 kroner og når jeg prøver meg med at det bare finnes 350 stykker, også den er signert av Solskjær og Sheringham, er nok et argumet hun kjøper vil jeg tro :D

Lenke til kommentar

Tipper totalprisen blir på rett i overkant av 7000 kroner.

 

5000,-

+ moms 1250

+ toll (7 eller 10%?)

+ fortollingsgebyr.

 

Med mindre du klarer å overbevise tollen om at drakten ikke er et klesplagg, men en pyntegjenstand eller noe. =)

 

Kan vi ikke bare late som om det er rundt 6000,- for en liten stund, siden dette var et lite impulskjøp med betenktningstid på opptil 8 sekunder (maks). Jeg som bare skulle inn på manutd.com for å se om det sto noe om overgangen til Lindegaard og kom ut 520 pund fattigere 90 sekunder senere...

 

Jeg kan komme tilbake med totalprisen og et bilde når det henger på veggen i løpet av uka, jeg regner med at det blir levert på døren av Ole og Teddy personelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...