Manx Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Blir vann og brød resten av året. Julegaver kan vel nesten folk drømme om å få i år, blir den kjipeste julegave handelen til resten av familien i år. Do-rull nisser er tøft å få eller? 2 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hahaha, dorullnissar er flotte. Ser ut som at prioriteringane er i orden iallefall. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 hehehe, artig for Solskjær og Sheringham og sitte å skrive navnet sitt på 350 drakter og Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Manx, hvis du har noen United fans i familien så har de nok full forståelse på hvorfor det blei dårlig med julegaver i år Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Tviler jeg på, siden det stort sett er jeg som er fotball idiot Er i hvertfall en ting som er 1000% sikkert min mor skal aldri få vite prisen på den. Når jeg har betal mva og litt gebyr så vil totalprisen bli på nærmere 6000 kroner. Jeg ser for meg den samtalen når jeg prøver å forklare at det var jævla lurt å kjøpe en innramma fotball drakt til 6000 kroner og når jeg prøver meg med at det bare finnes 350 stykker, også den er signert av Solskjær og Sheringham, er nok et argumet hun kjøper vil jeg tro Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 er nok et argumet hun kjøper vil jeg tro Det blir null penger overført om du så skulle bli bankerott på veien. Dvs at den sikreste kilden til nødpenger vil for alltid være stengt med argumentet: Selg drakten din dott. BOOK IT! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Kjøpe, halv pris? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Tipper totalprisen blir på rett i overkant av 7000 kroner. 5000,- + moms 1250 + toll (7 eller 10%?) + fortollingsgebyr. Med mindre du klarer å overbevise tollen om at drakten ikke er et klesplagg, men en pyntegjenstand eller noe. =) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Haaaaha, Chicharitosangen går varm i youtubespellern, Goldy. Helt rått. Klarer ikke sitte stille lenger, haha. Wheres myyy beeer?! Manx. Automatisk kultstatus Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Du er helten min, Manx. Flott dag i dag for øvrig. NM i FIFA om et par timer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Tipper totalprisen blir på rett i overkant av 7000 kroner. 5000,- + moms 1250 + toll (7 eller 10%?) + fortollingsgebyr. Med mindre du klarer å overbevise tollen om at drakten ikke er et klesplagg, men en pyntegjenstand eller noe. =) Kan vi ikke bare late som om det er rundt 6000,- for en liten stund, siden dette var et lite impulskjøp med betenktningstid på opptil 8 sekunder (maks). Jeg som bare skulle inn på manutd.com for å se om det sto noe om overgangen til Lindegaard og kom ut 520 pund fattigere 90 sekunder senere... Jeg kan komme tilbake med totalprisen og et bilde når det henger på veggen i løpet av uka, jeg regner med at det blir levert på døren av Ole og Teddy personelig Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Haha. For en solskinnshistorie, Manx. Gratulerer uansett, det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Fy faen så herlig manx, helt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Rooney med unnskyldning og mere til.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Satt pris på intervjuet. Det ser ut som at han har den rette innstillingen nå og ingenting er bedre enn det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hyrlen: ro deg ned. jeg har aldri sagt at det er noe galt i å hvile spillere Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Har lyst på den store boka jeg http://www.manutdpics.com/pictures_218669/manchester-united-launch-opus-book.html Endret 26. november 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Med all respekt Manx, denne karen er way out of your league. Sykt Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 http://united.no/united/nyheter/nyheter/nanis_cornerstatistikk fy faen, mulig at dei ikkje ser at det berre ikkje funka?! Frispark og... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 På en annen side, hvem har flest assist på cornere? Det tror jeg er Nani, Han slår jo egentlig relativt gode cornere. Jeg syntes han er vår beste. Men det er lenge siden United var gode på cornere. Vi må vel tilbake til Beckham-tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå