Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=PAaNUVKWBmM

 

 

* “I spent a lot of money on booze, birds and fast cars – the rest I just squandered.”

* “I used to go missing a lot…Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World…”

* On David Beckham “He cannot kick with his left foot, he cannot head a ball, he cannot tackle and he doesn’t score many goals. Apart from that he’s alright.”

* “If I had been born ugly, you would never have heard of Pelé”

* “In 1969 I gave up women and alcohol. It was the worst 20 minutes of my life.”

* “Pelé called me the greatest footballer in the world. That is the ultimate salute to my life.”

* “I’ve stopped drinking, but only while I’m asleep.”

* “I once said Gazza’s IQ was less than his shirt number and he asked me: “What’s an IQ?”

* On Éric Cantona “I’d give all the Champagne I’ve ever drunk to be playing alongside him in a big European match at Old Trafford.”

* On the blood transfusion after his liver transplant “I was in for 10 hours and had 40 pints – beating my previous record by 20 minutes.”

* “I went from El Beatle to El Vino in three short years.”

Endret av archanios
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror UEFA ser mellom fingrene på om man pådrar seg et kalkulert gult godt skjult i en vanlig sen takling. Når man derimot gjør det så organisert og åpenlyst så må nesten UEFA slå ned på det.

 

Om våre spillere hadde gjort noe sånt ville jeg vært flau, de kunne i det minste tatt en etterslenger eller holdt i trøya.

Lenke til kommentar

Hva synes folket om Real Madrid sine "planlagte" utvisninger ?

 

Jeg synes sånt bør være lov. Og er usikker på om det er noen skrevne regler som hindrer det

Så vidt jeg vet finnes det ingen skreven regel som sier at man ikke kan filme. Så derfor burde filming også være lov?

 

Neida, jeg spurte bare om det fantes noen skrevne regler

Lenke til kommentar

Jeg synes dette går under det samme som å stille svakere lag i noen kamper. I følge Fair play så skal man jo hele tiden stille med sterkeste lag også

Du ser ikke forskjellen?

 

Ifølge fair play skal man stille med et sterkt lag iforhold til stallen, man skal ikke stille med det sterkeste. Bare sånn forøvrig. Ellers vil jeg si at det er ganske annerledes IMO. Vil ikke si at det er usportslig og galt når man hviler spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...