Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

last.fm er bra. Har ikke brukt mye tid der den siste tiden, men hender jeg oppdaterer meg på hva jeg hører på.

 

 

Min side for de som er interessert.

http://www.last.fm/user/alt-ctrl

 

 

Edit: Må bare si at egentlig lyver listen min litt, jeg var uten last.fm i et år, sånn ca og pga det skal det egentlig være langt, langt mer Metallica på den listen. Samt Opeth og Dimmu Borgir.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens anbefaling Le Prof! Jeg har bare album jeg har kjøpt i iTunes, så det er supertynt der (bare blues, Nick Drake og Big Bang), så vet ikke hvor spennende det er for andre å sjekke der. Men jeg er superfornøyd med radioen hittil hvertfall. Har ikke oppdaget noe nytt enda, men mye "aaah, den er det lenge siden jeg har hørt." Donovan, Velvet Underground (+ Nico) og Jose Gonzales f.eks.. Hvem skulle tro at han var fra Sverige forresten?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Da skal det gå an å opprette den på ny. Du har mistet eposten din, men om du skal ha tilsendt nytt passord osv på sider du har registrert deg på så har du i hvert fall mulighet til å få det. Har vært i samme situasjon selv.

Ah, skal se hva jeg får til. Men orker ikke noe stress med det akkurat nå :)

 

Jose Gonzales f.eks.. Hvem skulle tro at han var fra Sverige forresten?

Er han svensk?

 

Radioen til Last.FM er egentlig temmelig grei, men den kan bomme noe jævlig til tider også. Husker jeg var inne i en temmelig god stream med skikkelig chill sanger og plutselig kom noe japansk powermetal elsn på og skremte vettet av meg.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

@ arch, BigTone, Le Prof: Norske Big Bang ja. Hvordan kan man oppdatere den lista man skrev i starten? Bare rabla ned de 15 første jeg kom på. Uansett .. Sååå mye rått hos dere. Neutral Milk Hotel var det første jeg la merke til hos deg og archanios, hehe. Spesiel sound, men helt fantastisk når man "forstår" det.

 

Alt-Ctrl: Knaan? Kings Of Leon? :nei:

Lenke til kommentar

Yes it is! Så dem live på Hove i år, var så jævla forbanna når jeg fant ut at de skulle headline. Hadde elska å hørt dem på Amfiscena istedenfor. Dog var vel jeg en av 6000 som digga den konserten.

 

Will do! Har hørt mye av Portishead men aldri den liveplata, faktisk aldri noe live. Er litt skremt for om vokalen klarer og oppnå samme følsomhet som ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...