Big Tone Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Trust me, den er bedre enn noensinne. Indeed, herlig plate. @ Goldwing: I lol'd. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Var bare oppvarming. http://www.youtube.com/watch?v=YGWBk9qqT7U Disser Heskey mfl. Ian Holloway og Blackpool gutta er også tilstede. Verdt en kikk folkens Endret 25. november 2010 av Goldwing 3 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 HAHAHA! Lo meg skakk ihjel. RIOOO RIOOO RIOOO! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 HAHAHAHA. Herlig den youtuben der, Gold. Var flere ganger jeg nesten gikk i bakken av latter. Spesielt England og FIFA samt nasjonalsangen. :!: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=PAaNUVKWBmM * “I spent a lot of money on booze, birds and fast cars – the rest I just squandered.” * “I used to go missing a lot…Miss Canada, Miss United Kingdom, Miss World…” * On David Beckham “He cannot kick with his left foot, he cannot head a ball, he cannot tackle and he doesn’t score many goals. Apart from that he’s alright.” * “If I had been born ugly, you would never have heard of Pelé” * “In 1969 I gave up women and alcohol. It was the worst 20 minutes of my life.” * “Pelé called me the greatest footballer in the world. That is the ultimate salute to my life.” * “I’ve stopped drinking, but only while I’m asleep.” * “I once said Gazza’s IQ was less than his shirt number and he asked me: “What’s an IQ?” * On Éric Cantona “I’d give all the Champagne I’ve ever drunk to be playing alongside him in a big European match at Old Trafford.” * On the blood transfusion after his liver transplant “I was in for 10 hours and had 40 pints – beating my previous record by 20 minutes.” * “I went from El Beatle to El Vino in three short years.” Endret 25. november 2010 av archanios 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Ser ut som de har scandinavian / norwegian-night på football today på BPL1 nå. Flo i studio. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hva synes folket om Real Madrid sine "planlagte" utvisninger ? Jeg synes sånt bør være lov. Og er usikker på om det er noen skrevne regler som hindrer det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Synes det er helt feil. Det skal være en straff å få rødt kort, ikke noe man tjener på. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Fair play dekker mye av ikke-dekte regler. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hva synes folket om Real Madrid sine "planlagte" utvisninger ? Jeg synes sånt bør være lov. Og er usikker på om det er noen skrevne regler som hindrer det Så vidt jeg vet finnes det ingen skreven regel som sier at man ikke kan filme. Så derfor burde filming også være lov? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 For å si det sånn..Hadde meningene vært de samme om noen av våre spillere gjorde dette, eller kanskje eg burde si HADDE noen av våre gjort dette? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg tror UEFA ser mellom fingrene på om man pådrar seg et kalkulert gult godt skjult i en vanlig sen takling. Når man derimot gjør det så organisert og åpenlyst så må nesten UEFA slå ned på det. Om våre spillere hadde gjort noe sånt ville jeg vært flau, de kunne i det minste tatt en etterslenger eller holdt i trøya. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hva synes folket om Real Madrid sine "planlagte" utvisninger ? Jeg synes sånt bør være lov. Og er usikker på om det er noen skrevne regler som hindrer det Så vidt jeg vet finnes det ingen skreven regel som sier at man ikke kan filme. Så derfor burde filming også være lov? Neida, jeg spurte bare om det fantes noen skrevne regler Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg synes dette går under det samme som å stille svakere lag i noen kamper. I følge Fair play så skal man jo hele tiden stille med sterkeste lag også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg synes dette går under det samme som å stille svakere lag i noen kamper. I følge Fair play så skal man jo hele tiden stille med sterkeste lag også Du ser ikke forskjellen? Ifølge fair play skal man stille med et sterkt lag iforhold til stallen, man skal ikke stille med det sterkeste. Bare sånn forøvrig. Ellers vil jeg si at det er ganske annerledes IMO. Vil ikke si at det er usportslig og galt når man hviler spillere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg vil heller ikke si at det er galt å hvile spillere. men jeg synes ikke det real gjorde er galt heller Kan du forklare hva som er galt med det Real gjorde? Endret 25. november 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 reglene er at alt som kan tolkes som ikke fair play, skal straffes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Reglene sier at holding innenfor 16 meteren er straffe også. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Nei fy flate, så video av det nå. Poengfratrekk syntes jeg, maken til piss... http://www.youtube.com/watch?v=LPplbi9QeKE Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Jeg fatter ikke hvordan du kan synes at noe sånt er greit Limbeck. Det er skittent spill på lik linje med at man slipper inn med vilje. Hele sporten er tuktet på sportsmanship, når man så åpenlyst spytter det opp i trynet så må man nesten straffes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå