Jotun Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eg registrerer at Goldwing har kopiert avataren min.... Kunne spurt, hadde ikke nektet deg å bruke den. Men blir liksom litt kjipt å legge masse arbeid bak den bare for at du kopierer den 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tudelu Anderson. Du vil ikke bli savnet, av meg hvertfall. http://www.footballtransfertavern.com/2010/11/premiership/andersons-agent-secures-january-move?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+TransferTavern+(The+Transfer+Tavern+Home+Page) Dårlig kilde? Ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10011655 Nei hva sier dere, skal vi dra til Iran og høre hvordan ståa er rundt Usa? Herlig journalistarbeid, top notch. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det der er noko av det flauaste eg har lest på ei stund. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg liker hvordan de poengterer hvor farlig det er der etter mørket har lagt seg, ørten ganger. Det gir den følelsen av at dette virkelig er modig journalistikk! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Begynner å bli glad for at eg lot vere å gå journalistikk. Så mykje dårlige greier som er der ute for tida og spesielt når det gjeld nettjournalistikk. Kanskje ikkje så rart når dei fleste journalistar er "redde" for å arbeide på nett, men litt kvalitet bør ein då kunne krevje. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Det er jo de samme tendensene på forumet som det er i nettaviser og det er derfor de fortsetter. Folk generelt leser heller en idiotsak med litt provokasjon (enten fordi de vrenger på setninger eller bare fordi det er elendig skrevet) enn en seriøs artikkel som de må utfordre seg selv for å forstå til det fulle. Av egen erfaring er kriminelle strøk sjeldent veldig skumle for mannen i gata. Men det er klart, man får et inntrykk om at Rooney blir jagd gjennom gatene med kniv hver gang han er tilbake der for å besøke familie. Tipper det verste som skjer er at en gammal nisse roper noe til han en gang i blant. Artikkelen var crap uansett. Og var det en dame som hadde skrevet den? Aaahh. Endret 24. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Frå Redcafe.net om laget som reiste til Skottland: Post 1: Kusczcak didn't fly out. Svar: PIGs can't fly anyway. Litt morsomt etter ein long dag på lesesal Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Pigs might fly. Mehh.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hah, nvm Endret 24. november 2010 av Big Tone Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Liker musikksmaken din, niko.! Bruker du Last.fm? Endret 24. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Heehe, Big Tone. Le Pro. Aldri testa last.fm nei. Tror jeg har vært innom der, men aldri skjønt konseptet? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Le Pro. Aldri testa last.fm nei. Tror jeg har vært innom der, men aldri skjønt konseptet? Greia er at du registrerer deg og laster ned et program som heter Last.fm scrobbler. Når du hører på musikk på iTunes, Windows Media Player eller Spotify vil sangene du hører på automatisk bli registrert av scrobbleren og publisert på Last.fm-brukeren din. Der kan du blant annet se hvilke sanger og artistier du har hørt mest på, og sammenligne musikksmak med andre. Anbefaler deg virkelig å registrere deg. Sjekk ut linken i signaturen min. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den plata (LP) står heime i hylla på gutterommet. Saman med ein del anna snacks. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ... Okej, fikser det etter matchen Hehe, windows media player. Den plata (LP) står heime i hylla på gutterommet. Saman med ein del anna snacks. Såklart. Samme her forøvrig. Den henger over døra sammen med Meddle og DSOTM coverene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nice. Post link når du har registrert deg. Jeg har ikke LP-spiller, så jeg må nøye meg med CDer. Kjøpte nettopp The Piper At The Gates of Dawn, men jeg har ikke rukket å høre på det enda. Burde jeg glede meg? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Piper er temmelig sjef ja. Eneste PF albummet der Barret virkelig sitter som sjefen, og det merkes. Absolutt et bra album og verdt å høre Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kult! Gleder meg. Har hørt The Wall, DSoTM, WYWH, A Saucerful of Secrets, Animals, Atom Heart Mother og Meddle fra før av. The Wall er helt klart favoritten. IMO det beste albumet of all time, uansett artist. Det er også med klar margin det albumet jeg har hørt mest på siden jeg mekket Last.fm-bruker. Jeg er også litt forelsket i A Saucerful of Secrets. http://www.youtube.com/watch?v=yXRQzB_NQZc Herlig psykedelia. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Piper at the gates tror jeg var mitt første yndlingsalbum fra Pink Floyd. Du burde absolutt glede deg og særlig om du liker Saucerful of Secrets. Jeg vil si de er ganske like hverandre. Piper rater jeg til et av topp 5 (kaaanskje topp 3) PF-album. Så sett det på asap Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Awesome! Når jeg kjøper nye Pink Floyd-album pleier jeg alltid å høre i gjennom hele platen sammenhengende. På grunn av jobb og prøvestress, tror jeg nok ikke at jeg får tid til å gjøre det før på lørdag. Men jeg skal avgi rapport så fort jeg får hørt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå