Old Game Skrevet 23. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Gammel helt lærer bort triks til en (forhåpentligvis) ny helt: Haha, søte lille Welly. Litt av et "supertriks" han lærer bort der Roy, haha, sikkert det enste han hadde på lager også. Tenk om Welly hadde bedt ham trikse litt med kula og vise frem noen finter, jeg ser det for meg. Da hadde nok kjære Danny spilt for Norwich elns i dag! Savner Roy mer og mer for hver dag som går. Fotballen er ikke den samme uten Beckham-Scholes-Keane-Ronaldo Giggs Nistelrooy vs helgens Nani-Fletcher-Carrick-Park Obertan-Macheda Var tidar det dar. http://www.youtube.com/watch?v=X1ZYFeEqwTU Hernandez gir meg litt Ruud vibber... Kanskje derfor jeg har falt sånn for den lille erten vår. Hadde vært noe om han ble en like stor spiller som Ruud var. Den beste spissen som noensinne har spilt Prem. Endret 23. november 2010 av Goldwing 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 fint intervju av Rooney men hva er denne greia at de fleste engelsk menn sier "you know" hele tiden? I'll tell you what ... ("you know" er deres "liksom"/"ikke sant") Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Evt "på en måte" og "assa" og "da" osv osv Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Eller rett og slett "vet du". "Vet du, The Hoff har den største penisen jeg har sett". Eksempel på prat i jentegarderoben. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 fint intervju av Rooney men hva er denne greia at de fleste engelsk menn sier "you know" hele tiden? I'll tell you what ... ("you know" er deres "liksom"/"ikke sant") http://www.youtube.com/watch?v=wbllI-El1EQ Lenke til kommentar
surtei Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Bor i England for øyeblikket, og merker dette selv.. "You know" er jo nesten det eneste de sier. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Eller "shø". Stakkars trøndere. Syk scoring på 3:02. Tenk om Berbatov hadde øvd litt på avslutninger som de Nistelrooy presterte? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 "Vet du, The Hoff har den største penisen jeg har sett". BOOK IT!!! Rooney mistet da formen i vår, og har vel knapt spilt en god kamp etter han gikk av med skade i CL? Og når vet du at dette rotet med kontrakten hans begynte? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 "Vet du, The Hoff har den største penisen jeg har sett". BOOK IT!!! 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Bella, Bella! Bello, Bello! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 "Vet du, The Hoff har den største penisen jeg har sett". BOOK IT!!! Haha. Det var den fineste dama de klarte å finne til den jobben. Må være håpløst å være mann i England. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Haha. Det var den fineste dama de klarte å finne til den jobben. Må være håpløst å være mann i England. Selv jeg er såpass femi at jeg klarer å se at mennene i England står i stil til kvinnene. Om du ikke tror jeg meg så anbefaler jeg en tur til Ibiza i sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Menn i England er like ille. Det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Menn trenger ikke å se bra ut, det er kvinnens jobb. Touche, Geir. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Zilina leder 0-1 til pause borte mot Chelsea. Ja, jeg vet de stiller med mange reserver, men Zilina er ikke verdens beste klubb de heller. Det er så fantastisk deilig å se denne drittklubben i oppløsning for tiden. De hadde tidenes letteste sesongåpning, men det er først nå de virkelig harde kampene kommer. Neste sju PL-kampene deres: Newcastle (B) Everton (H) Spurs (B) United (H) Arsenal (B) Bolton (H) Villa (H) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Har ikke tenkt over at mennene er like stygge. Det stemmer sikkert. Men Goldwing har selvsagt rett i det han skriver. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Goldwing og Geir M, ready to hit the town. ontopic: Vi leder Premier League etter andre juledag, Book it. Endret 23. november 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Hva har Gareth Bale med saken å gjøre, han er Waliser. Lol altså. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Haha, jeg må nesten gi deg litt for den. Martin Keown og Gareth Bale. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Tror jeg skal gro mer hår og kopiere hårstilen til duden til høyre, ya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå