Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest du Hyrlen at Welbeck har overbevist noe veldig for United?

Nei, jeg syns verken Welbeck eller Macheda er god nok for United per dags dato. Skal jeg være ærlig tror jeg ingen av dem kommer til å bli førstevalg. Hernandez brukte noen timer på å bevise hva de to ikke har klart på flere sesonger.

 

Det har nok også litt å si at Hernandez er 22, Macheda og Welbeck er 19. For flere sesonger siden var de altså 16-17, så det at de ikke har så veldig mye konkret å vise til i Unitedtrøyen bør ikke være noen bombe.

Lenke til kommentar

Synest du Hyrlen at Welbeck har overbevist noe veldig for United?

Nei, jeg syns verken Welbeck eller Macheda er god nok for United per dags dato. Skal jeg være ærlig tror jeg ingen av dem kommer til å bli førstevalg. Hernandez brukte noen timer på å bevise hva de to ikke har klart på flere sesonger.

 

Det har nok også litt å si at Hernandez er 22, Macheda og Welbeck er 19. For flere sesonger siden var de altså 16-17, så det at de ikke har så veldig mye konkret å vise til i Unitedtrøyen bør ikke være noen bombe.

Hernandez har spilt i noe som nesten er å regne som en bakgårdklubb sammenlignet med United før. Han har aldri spilt i Europa, langt mindre i Premier League. Han banker inn mål. Macheda og Welbeck har begge fått puter under armene.

 

Jeg sier kun hva jeg tror. Dog har jeg sett hva Macheda har gjort på reservelaget, noe er imponerende. I tillegg har han fått kjipe sjanser i år. Alene på topp med en dårlig midtbane bak seg. Og de er som du sier ung, de kan enda overbevise meg. Welbeck er den eneste som viser tegn til det for tiden. Uavhengig av alt, de har enda ikke gjort noe som skulle tilsi at de vil bli god nok eller gir store odds for det.

 

Ingenting vil gjøre meg mer glad enn å se noe egenprodusert lykkes igjen.

 

Edit: Og der putter han igjen.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Synest du Hyrlen at Welbeck har overbevist noe veldig for United?

Nei, jeg syns verken Welbeck eller Macheda er god nok for United per dags dato. Skal jeg være ærlig tror jeg ingen av dem kommer til å bli førstevalg. Hernandez brukte noen timer på å bevise hva de to ikke har klart på flere sesonger.

 

Det har nok også litt å si at Hernandez er 22, Macheda og Welbeck er 19. For flere sesonger siden var de altså 16-17, så det at de ikke har så veldig mye konkret å vise til i Unitedtrøyen bør ikke være noen bombe.

Hernandez har spilt i noe som nesten er å regne som en bakgårdklubb sammenlignet med United før. Han har aldri spilt i Europa, langt mindre i Premier League. Han banker inn mål. Macheda og Welbeck har begge fått puter under armene.

 

Jeg sier kun hva jeg tror. Dog har jeg sett hva Macheda har gjort på reservelaget, noe er imponerende. I tillegg har han fått kjipe sjanser i år. Alene på topp med en dårlig midtbane bak seg. Og de er som du sier ung, de kan enda overbevise meg. Welbeck er den eneste som viser tegn til det for tiden. Uavhengig av alt, de har enda ikke gjort noe som skulle tilsi at de vil bli god nok eller gir store odds for det.

 

Ingenting vil gjøre meg mer glad enn å se noe egenprodusert lykkes igjen.

 

Jeg er helt enig i at Hernandez imponerer stort, ingen tvil om det.

 

Welbeck "slet" i fjor med at han vokste ekstremt mye, det tar tid å bli komfortabel med en "ny" kropp, noe som var tydelig. Nå er han utvokst, og har vokst i bredden også. Det synes, da han har fysikk til å håndtere PL. Macheda storspiller ikke bare for reservene, men også U21-laget til Italia (3 mål de siste 2 kampene?).

 

Jeg tror alle tre kan lykkes i United, men så er jeg notorisk overoptimistisk i forhold til ungguttene i United.

 

Edit: Mål igjen! England neste!

Lenke til kommentar

Husker det var en keeper på 150 kg eller noe slikt, men det var før det het premier league.

 

 

Var nok han her:

William Henry "Fatty" Foulke was a professional cricketer and football player in England in the late 19th and early 20th centuries. Foulke was renowned for his great size 1.93 m and weight' date=' reaching perhaps 150 kg at the end of his career, although reports on his weight vary.

 

He played four first-class matches for Derbyshire County Cricket Club in 1900, but is remembered primarily as a goalkeeper for Sheffield United although he also played for Chelsea and Bradford City. He also won a single international cap for England in 1897 against Wales.

 

If he thought his defenders were not trying hard enough, he would walk off the field. Opposing forwards who incurred his displeasure would be picked up and thrown bodily into his goal. [/quote']

# During the 1896-97 season, Foulke brought a Sheffield and Derbyshire League match to a halt by swinging on the crossbar and breaking it. "Foulke covered himself with glory - splinters and network, by swinging on the crossbar and bringing it down with a crash." (Sheffield Independent 15th Feb 1897).
Lenke til kommentar

Intervju med Rooney på MUTV i dag. Wayne avkrefter (han tok det opp selv og kalte det rubbish) at han har signert en avtale med klubben for å så selges med profitt i januar/sommer. Han forteller videre at det ikke er noen problemer med lagkameratene og at han er fornøyd med reaksjonen han fikk fra fansen på Lørdag. Han sier selv at han har forståelse for at mange har reagert og at han "ville løyet om han ikke var nervøs" før han kom innpå mht fansens vrede.

 

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6653584

 

Alt i alt et positivt intervju som bekrefter at Rooney blir. Må si jeg er happy med det, en av verdens beste spillere når han er i form og den tror jeg er rett rundt hjørne. Ser langt tynnere ut og mer i slaget enn tidligere i sesongen. Tipper han er nokså rusten mot Rangers i mårra men at han er back on track i desember... book it (haha, NK fenomen)

 

Se Jotun, en positiv post.

Lenke til kommentar

Goldwing: :love: Positiv post

 

Eg tror kontraktstyret tok formen til Rooney. Eg tror egentlig ikke han ønsket på noe tidspunkt å forlate klubben, men at dritten av en manager han har har klart å manipulere han til å lage litt oppstyr for å kunne signere den syke kontrakten han fikk.

 

Hjelpe meg for en merkelig formulering, men poenget skal være mulig å tolke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...