Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Noen som vet hva rekorden for antall 1-0 seiere på rad er 9531356[/snapback] Vant ikke dere åtte på rad i 1996? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Noen som vet hva rekorden for antall 1-0 seiere på rad er 9531356[/snapback] Vant ikke dere åtte på rad i 1996? 9534396[/snapback] Det kan stemme. Vant mye 1-0 den våren, som regel Cantona som ble matchvinner også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Husker Arsenal hadde veldig mange 1-0-kamper i 07/08 når de vant serien. Det må tydeligvis til. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Så det er bestemt at Arsenal vinner 07/08-sesongen nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Whops. 97/98 mente jeg selvsagt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Vi må bare få til et bra sammspill så tror jeg vi kommer til å score mange mål. Syntes ikke Giggs burde starte neste kamp, men siden han er kaptein så gjør han vel det :/ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Whops. 97/98 mente jeg selvsagt. 9534839[/snapback] Fæl sesong, husker godt Overmars senket oss på Old Trafford en vår-dag i 98 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Neville tilbake til helga, eller kampen etter? Vi bør gå for 4-4-2 når vi har friske spisser. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Hva tror dere skjer med Giggs etter denne sesongen? Synes ikke akkurat han har spilt veldig bra i år, skjønner ikke hvorfor dere bruker han lenger heller jeg, utenom en syk rutine og sånt da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Hva tror dere skjer med Giggs etter denne sesongen? Synes ikke akkurat han har spilt veldig bra i år, skjønner ikke hvorfor dere bruker han lenger heller jeg, utenom en syk rutine og sånt da. 9535001[/snapback] Giggs burde legge opp etter denne sesongen, jeg har så utrolig mye respekt for han, men i år har han ikke prestert. Han var brukbar ifjor, litt av og på. Men han har jo mistet rykket sitt, og når ballbehandlingen er blitt så ræva så er det ikke noen bra spiller vi ser. At han i tillegg er kaptein frusterer meg, han burde hvertfall gi 100 % da. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Skjønner ikke at Fergie fortsetter å tro på han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Herregud, whine mer? En liten laber periode på starten av en sesong så er han vrakgods? Enn Tevez da, skal han å vrakes? Eller er han såpass ung at han skal få spille? For ikke snakke om snublefot aka Nani, har absolutt ikke imponert meg. Er det spillere Alex burde vurdere å benke så er det de to sistnevnte, å så trekke Giggs ned på ren kant igjen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Giggs må spille på venstre kanten. Han er ingen spiss, skjønner ikke hva Fergie tenker på da han kamp på kamp på kamp plasserer Giggs på hengende spiss. Han hører hjemme på venstrekanten, og det er der han spiller godt. Ut med Nani, Giggs på venstre, inn med Saha, 2 på topp. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nani var bedre enn Giggs i går synes jeg. Jeg ville gått for Nani. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Mye sies om angrep og mangel på mål, men jeg synest vi skal gi ros for forsvaret. Fire kamper uten baklengs i strekk nå. Vi har sluppet inn 3 mål denne sesongen inkludert CS kampen mot Chelsea med straffekonken. Saar, Brown, Rio, Vidic og Evra har gjort en kjempejobb. Endret 20. september 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nani var bedre enn Giggs i går synes jeg. Jeg ville gått for Nani. 9537490[/snapback] Nani var ikke bedre enn Giggs. Ryan var mer involvert i spillet å tok mye over for rollen til Carrick når han falt helt av lasset. Nani slo feilpasninger og ødela kontringer, det gjorde han igår. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Jeg syns at Nani har vært en stor skuffelse i United, ikke gjort noe egentlig bra kamper utenom Tottenham kampen da han kun scorte. Tevez også har ikke gjort det bra, nei kanskje stille med det samme laget som dem spilte ofte med ifjor når alle var skadefrie. Owen er kun den som har imponert meg. Endret 20. september 2007 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Han var bra i pre-season. Hadde to fantastiske mål. Han kommer seg, slapp av, må bare pumpe litt mer jern sammen med Rooney Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nani gir jeg et par år før jeg dømmer helt, Tevez bør skjerpe seg. Men Tevez vet man kommer, å når han først starter opp så blir det jævlig gøy! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nani har vel vært innblandet i alle PL-målene våre i år om jeg ikke tar feil, så såpass ille har han ikke vært. Han er tross alt ung, ikke så sterk, men gi han et par sesonger så har vi to vinger som løper i sirkel med hele PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå