Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror dere skjer med Giggs etter denne sesongen? Synes ikke akkurat han har spilt veldig bra i år, skjønner ikke hvorfor dere bruker han lenger heller jeg, utenom en syk rutine og sånt da.

9535001[/snapback]

Giggs burde legge opp etter denne sesongen, jeg har så utrolig mye respekt for han, men i år har han ikke prestert. Han var brukbar ifjor, litt av og på. Men han har jo mistet rykket sitt, og når ballbehandlingen er blitt så ræva så er det ikke noen bra spiller vi ser. At han i tillegg er kaptein frusterer meg, han burde hvertfall gi 100 % da.

Lenke til kommentar

Herregud, whine mer? En liten laber periode på starten av en sesong så er han vrakgods? Enn Tevez da, skal han å vrakes? Eller er han såpass ung at han skal få spille? For ikke snakke om snublefot aka Nani, har absolutt ikke imponert meg.

Er det spillere Alex burde vurdere å benke så er det de to sistnevnte, å så trekke Giggs ned på ren kant igjen.

Lenke til kommentar

Giggs må spille på venstre kanten. Han er ingen spiss, skjønner ikke hva Fergie tenker på da han kamp på kamp på kamp plasserer Giggs på hengende spiss. Han hører hjemme på venstrekanten, og det er der han spiller godt. Ut med Nani, Giggs på venstre, inn med Saha, 2 på topp.

Lenke til kommentar

Mye sies om angrep og mangel på mål, men jeg synest vi skal gi ros for forsvaret. Fire kamper uten baklengs i strekk nå.

Vi har sluppet inn 3 mål denne sesongen inkludert CS kampen mot Chelsea med straffekonken.

Saar, Brown, Rio, Vidic og Evra har gjort en kjempejobb.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg syns at Nani har vært en stor skuffelse i United, ikke gjort noe egentlig bra kamper utenom Tottenham kampen da han kun scorte.

Tevez også har ikke gjort det bra, nei kanskje stille med det samme laget som dem spilte ofte med ifjor når alle var skadefrie.

Owen er kun den som har imponert meg.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...