Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som ikke spiller for United har superpotensiale og alle vi har i stallen er shite og udugelige ganger tusen.

 

Welbeck, Henderson og Richardson har alle vært gode syns jeg, men ingen av de hadde styrket laget.

 

Nja... Er ikke akkurat det eg prøver å si. Og prøver heller ikke si at Welbeck pr. dags dato hadde styrket laget. Har trodd på han om han la fra seg en del fakter. For ferdighetene har han vist at han på maks har.

 

Men blir spennende å se nå da. :)

Lenke til kommentar

Du har hengt deg opp i en "Welbeck-har-for-stygg attitude"-loop. Han har vist tegn på selvtillit, men ingenting av stygg holdning av nevneverdig karakter. Men det er fint at han viser progresjon. Han er veldig lik Rooney i mine øyne. Welbeck har faktisk vært drøy de siste 135 minuttene.

 

Den forrige var forresten ikke ment direkte til deg Joltus. Book it.

Lenke til kommentar

Du har hengt deg opp i en "Welbeck-har-for-stygg attitude"-loop. Han har vist tegn på selvtillit, men ingenting av stygg holdning av nevneverdig karakter. Men det er fint at han viser progresjon. Han er veldig lik Rooney i mine øyne. Welbeck har faktisk vært drøy de siste 135 minuttene.

 

Den forrige var forresten ikke ment direkte til deg Joltus. Book it.

 

Aaah. Forstår niko :)

 

Aldri sagt han har stygg holdning. Bare en dårlig holdning :)

Lenke til kommentar

Folk ser holdningsproblemer der jeg ser selvtillit iallfall.

 

Hårfin balanse. Man skal vise selvtillit. Man skal feire et mål. Man skal samtidig være ydmyk for hvor man er i livet.

 

Pluss at Welbeck har hatt en tendens i noen av kampene eg har sett til å gi litt opp. Noe forøvrig svært mange av uniteds etablerte stjerner også har.

 

Er ikke noe eg sitter her og fabler om alene. Ser som regel kampene ilag med en gjeng kompiser hvis eg ikke må se den på stream eller går glipp av den. I den gjengen er det hvertfall enighet om welbeck....

 

Men heldigvis kan man mene noe annet. Ønsker bare at han skal vise noe før han er "verdensmester". Og det handler om mer enn et par gulltreff.

Lenke til kommentar
Welbeck kan ha så dårlig holdning han bare vil, så lenge han presterer.

 

Boook it!

 

Her er eg helt enig til en viss grad. Det går en grense :) Synest ikke han har prestert godt nok til å være slik han av og til er. Nå har ikke eg sett han i sunderland. Men det høres jo bra ut på den fronten...

 

Forøvrig er det dere som henger dere opp i denne feiringen. Ikke eg.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Synest du Hyrlen at Welbeck har overbevist noe veldig for United?

Nei, jeg syns verken Welbeck eller Macheda er god nok for United per dags dato. Skal jeg være ærlig tror jeg ingen av dem kommer til å bli førstevalg. Hernandez brukte noen timer på å bevise hva de to ikke har klart på flere sesonger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...