Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ikke helt enig med Rooney på 10% er så god, han har vært dårlig uansett navn og status fra VM til nå.

 

Ellers er jeg ganske enig, men Berba var ikke akkurat veldig heit da Rooney herjet som verst ifjor heller. Er ganske enig med Goldwing her, om at Berba er god nok for Man Utd, men kanskje ikke passer helt inn. Nå spørs det jo først om Rooney kommer tilbake i form igjen da, men Berba bør begynne å prestere igjen, skal ha spille lenge i Man Utd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tevez var ræv for oss siste sesongen, spesielt siste halvdelen. At han jobber hardt og har ståpåvilje er vel og bra, men det har jeg og, betyr ikke at man er god nok fordi om.

Berbatov er dårlig og lat, hva er verst? Tevez har på to sesonger scoret flere for United enn Berba har på tre. Ila fjoråret scoret at han flere enn berba totalt og denne sesongen kommer han til å score mer enn Berba har gjort totalt sett.

 

Lurer på når Berbatov igjen scorer et mål jeg.

Lenke til kommentar

Tevez var ræv for oss siste sesongen, spesielt siste halvdelen. At han jobber hardt og har ståpåvilje er vel og bra, men det har jeg og, betyr ikke at man er god nok fordi om.

Berbatov er dårlig og lat, hva er verst? Tevez har på to sesonger scoret flere for United enn Berba har på tre. Ila fjoråret scoret at han flere enn berba totalt og denne sesongen kommer han til å score mer enn Berba har gjort totalt sett.

 

Lurer på når Berbatov igjen scorer et mål jeg.

 

 

Tevez var for dårlig for oss totalt sett, og spesielt med tanke på hvordan han oppførte seg de siste par månedene så var det helt riktig av SAF å ikke bruke 400mill på han. Er du uenig?

 

Lurer på når Berba scorer mål igjen jeg og, kanskje han scorer i neste kamp? Det viktigste er at vi vinner, jeg gir en lang fin faen i om det er Rooney, Berba eller Gary Neville som scorer så lenge vi vinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tevez har bevist både før og etter 08/09 sesongen at han er topp klasse, og han var ikke så forferdelig som man skal ha det til i den sesongen heller. Hadde man ikke kjøpt Berbatov for 30 millioner, og heller satset på Tevez, kunne man brukt de 30 millionene man sparte på Berba, til å skaffe seg Tevez, samtidig som han sikkert hadde prestert bedre for klubben enn han gjorde.

 

Gjort er gjort, og det er egentlig ingenting å gjøre med det. Man Utd har Berba og Shitty har Tevez.

Lenke til kommentar

Klubben ga jo Tevez et kontraktstilbud, så vi ville ha han, men kanskje skulle vi gjort mer for å få han til å bli? Tevez og Forlan kan ikke sammenlignes."He'll get me fifteen goals this season, and what's more, they'll be important goals." - Sir Alex FergusonNår det er sagt er han en komplett idiot, og jeg mente han var for dårlig i den siste sesongen. Det er dog lett å drømme om en spiller når han tar enda et steg opp prestasjonsmessig.

Lenke til kommentar

Låner litt statistikk fra en bruker på vgd.

 

Tidsrom for innslupne mål:

0-15: 1

16-30: 1

31-45: 1

46-60: 4

61-75: 5

76-89: 5

90+: 3

 

 

Vi slipper inn sjokkerende mye i andreomgang, spesielt på tampen av kampene.

 

 

 

Edit: Kilde

 

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/1613406/tittel/statistikk-10-11-for-manchester-united

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Bittert at vi mistet Tevez, han er så latterlig mye bedre enn Berbatov at det er skremmende.

Han var ikke det da han spillte for oss. Av en eller annen grunn har han blitt mye mer effektiv enn det han var før.

 

Man bør ikke bruke media til å kritisere Fergie. Kan ikke tillate noe sånt

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Låner litt statistikk fra en bruker på vgd.

 

Tidsrom for innslupne mål:

0-15: 1

16-30: 1

31-45: 1

46-60: 4

61-75: 5

76-89: 5

90+: 3

 

 

Vi slipper inn sjokkerende mye i andreomgang, spesielt på tampen av kampene.

 

 

 

Edit: Kilde

 

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/1613406/tittel/statistikk-10-11-for-manchester-united

 

Mulig man ser en backstabbing på motsatt side av vår eminente lagmoral. Vi er i verdensklasse når det gjelder å snu kamper i sluttminuttene. Hvor mange ganger har vi ikke sett det, også denne sesongen? Plutselig er vi begynt å slippe inn mål i andre omgang, og det særlig sent i kampene. Kanskje lagmoralen ikke er så fantastisk, hele tiden. Laget lever på omdømmet sitt om at de kan avgjøre kamper anyday, men blir tatt på senga og glemmer det defensive. Det skjer særlig etter pause når vi leder.

 

Jeg tviler ikke et sekund på at laget får skikk på det defensive etter hvert. Når samspillet i back-rekka blir top notch igjen etter skaden til Ferdinand, kan det fort bli bra igjen. Da øker selvtilliten og man lever kanskje ikke på omdømmet sitt med god lagmoral, men heller starter å spille fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...