Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Berba blir ut kontraktstiden. Maks et år lengre enn det. Den går ut i 2012, og da er han 31 år. Han er nok ferdig som fotballspiller da.

 

Macheda og Welbeck er store talenter og jeg håper de får mange sjanser og blir i United. Hernandez er et enda større talent, og er "bankers". Diuof blir ikke lenge, tror jeg. Owen blir heller ikke mye lenger i klubben.

 

Det største svakheten er at alle er så små. Berba er stor, og Macheda er litt kraftig. Men utenom det så er jo alle kortvokste. Rooney og Hernandez er gode på hode, men lave. Derfor er jeg litt skeptisk til de på topp i årene framover. Vi mangler generelt hodestyrke offensivt, utenom på dødballer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Berba blir ut kontraktstiden. Maks et år lengre enn det. Den går ut i 2012, og da er han 31 år. Han er nok ferdig som fotballspiller da.

 

Macheda og Welbeck er store talenter og jeg håper de får mange sjanser og blir i United. Hernandez er et enda større talent, og er "bankers". Diuof blir ikke lenge, tror jeg. Owen blir heller ikke mye lenger i klubben.

 

Det største svakheten er at alle er så små. Berba er stor, og Macheda er litt kraftig. Men utenom det så er jo alle kortvokste. Rooney og Hernandez er gode på hode, men lave. Derfor er jeg litt skeptisk til de på topp i årene framover. Vi mangler generelt hodestyrke offensivt, utenom på dødballer.

 

Wellbeck og Macheda er jo ganske digre (1.85 cm begge to).

Lenke til kommentar

Diouf&Owen må ut, samt Macheda bør lånes ut en sesong. Welbeck leverer i Sunderland, men vi får se om han kan ta enda et steg eller to ila våren. Per i dag er han god nok for CC, men ikke en fast plass i troppen. Om det er noen av unggutta jeg vil at vi skal satse på så er det han og Tom Cleverly.

 

Dessuten må vi henge kroken på døra for folk som kun opptar en plass, men som aldri har noe å tilby. Jeg leste at Houllier var interessert i å kjøpe Gibson, jeg sier hversågod.

 

Når det gjelder Berba er jeg usikker. Skal vi få noen kroner for han er det tiden for å kvitte seg med slappfisken nå, men på den andre siden innehar han "uforutsigbare" kvaliteter og vi må forsterke såpass mye på andre plasser at det kanskje ville være uklokt å kvitte seg med for mange spillere på en gang.

 

Håper vi begynner å tenke på fremtiden i Januar...

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Berba blir ut kontraktstiden. Maks et år lengre enn det. Den går ut i 2012, og da er han 31 år. Han er nok ferdig som fotballspiller da.

 

Macheda og Welbeck er store talenter og jeg håper de får mange sjanser og blir i United. Hernandez er et enda større talent, og er "bankers". Diuof blir ikke lenge, tror jeg. Owen blir heller ikke mye lenger i klubben.

 

Det største svakheten er at alle er så små. Berba er stor, og Macheda er litt kraftig. Men utenom det så er jo alle kortvokste. Rooney og Hernandez er gode på hode, men lave. Derfor er jeg litt skeptisk til de på topp i årene framover. Vi mangler generelt hodestyrke offensivt, utenom på dødballer.

 

Wellbeck og Macheda er jo ganske digre (1.85 cm begge to).

Ja jo. Men ingen av de er noe sånn spesielt gode på hode, eller sterke i kroppen. Jeg ønsker meg litt mer av typen Carrol ved siden av Rooney.

Lenke til kommentar

Welly har bolet ganske heftig i år, er definitivt blitt mye sterkere i kroppen. Brushet av Ivanovic som om serberen var et lite barn forrige helg. Når det gjelder hodestyrken (evnen til å heade på mål, ikke bare bli truffet av ballen) så er jeg enig.

 

Hernandez er faktisk en topnotch hodespiller, høyden til tross. Spensten og teknikken står ikke tilbake for så mange. Scoret flere perler for Chivas med skallen.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Kan diskuteres. Han jobbet i alle fall for laget og var elsket av fansen. Året før Berba kom var fisken strålende, men jeg er enig i at han tidvis var ubrukelig når han fikk sjansen i 09.

 

Simpelthen elsket at Fergie utelot bulgareren til Wigan kampen, selv om konsekvensen ble at to like ubrukelige unggutter fikk sjansen. Liverpool kvota er borte for min del. 10 kamper og 1 målgivende, der har du spissen din!

 

Tevez igjen ja, hans andre for dagen. 3 målpoeng.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Man kan si mye i den diskusjonen. Det er likevel udiskutabelt at Tevez gjør mer for City laget nå enn Berbatov for United de siste kampene. Likevel, med Rooney ute og en grå midtbane bak seg, vel da vil spillet til Berba lide. Han har likevel underprestert uavhengig av dette.

 

Nå er likevel Rooney tilbake, om/når/hvis han kommer tilbake til sitt normale tror jeg Berbatov vil skinne igjen.

Lenke til kommentar

Var det ikke akkurat derfor Berbatov fungerte så bra i starten av sesongen da? At Rooney ikke var i slag altså.

Rooney på 10% er fortsatt mer bevegelig og spillbar enn Macheda og Hernandez. Klassespiller uansett form. Gir Berba en mye friere rolle når han er på banen, kan trekke omså ned på kant og Leke med Nani/Valencia. Hvor mange ganger så man ikke Valencia bli spilt fri av Berba nede på kanten ifjor f.eks for så et perfekt innlegg på hode til Rooney.

 

I tillegg slipper man dette tullet med enslig spiss, Berbatov er ELENDIG alene der fremme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...