Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barca leder 7-0, og Messi scorer sitt sjette hat-trick i 2010. Hvor mange storseire har United i år? Hva med hat-trick? Berba mot Liverpool er vel det eneste...

 

Du kan ikke sammenlikne Barcelona med United lengre. Barcelona er i en helt annen dimensjon enn det United er, laget er jo bare et eneste stort stjernegalleri. Du kan ikke sammenlikne Messi, Villa, Xavi og Iniesta med Park, Carrick, Fletcher, og Macheda.

Lenke til kommentar

De er mye bedre nå. Mer sammensveiset lag, spillere som ikke bare er store navn, og dessverre en god trener også, selv om jeg hater å si det. Barcelona har kommet til semien eller lenger de siste 3 årene. 2 seiere i CL på 5 år.

 

Snakker om CL, så har Messi blitt toppscorer der også de siste 2 årene, og ligger godt ann til å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar

Real og Barcelona er de to beste lagene i Spania, for å sammenligne med Premier League er det naturlig å velge United og Chelsea.

 

England: Man Utd and Chelsea

 

2009/10: 171 pts

2008/09: 173 pts

2007/08: 172

2006/07: 172

2005/06: 174

2004/05: 172

 

Spain: Barcelona and Real Madrid

 

2009/10: 191

2008/09: 165

2007/08: 152

2006/07: 152

2005/06: 152

2004/05: 164

 

Tallene er stjålet fra en bruker på Redcafe.net.

 

Med unntak av i fjor har altså de to beste lagene i England samlet flere poeng. Uten at jeg har kilder tilgjengelig akkurat nå, er jeg ganske sikker på at det scores flere mål i Premier League enn La Liga.

Lenke til kommentar

PL er udiskutabelt den beste og mest underholdene ligaen i verden. LPD er en borefest uten like med to rike kjøpelag og et par ålrighte utfordrere for EL plasser. Det kommer ikke til å bedre seg før tvavtalen endres og de små får en større del av kaka.

 

Men både Barca og RM spiller bedre (RM har ikke bevisst noe enda dog) og har bedre spillere enn topplagene i england som følge av diverse kjøpefester samt Messi som bærer Barcelona.

 

PL har "tapt" seg når det gjelder topplagene, noe jeg også skrev her forrige sesong (velkommen etter...) men de mindre lagene har blitt bedre og vi har fått kjøpeklubber i Tottenham og Man City. Mao, ligaen er svært jevn og alle kan slå alle.

 

Uansett en tåpelig diskusjon. Folk får mene som de vil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det at Real og Barca presterer så bra i La Liga, gjør jo det mye enklere å se at La Liga har veldig lavt nivå. Det er kun Barca og Real som holder et godt nivå der.

 

Det at Chelsea og United har og fortsetter å prestere så bra i PL, gjør det jo mye enklere å se at PL har et veldig lavt nivå. Det er kun Chelsea og United som holder et godt nivå der.

Lenke til kommentar

PL er udiskutabelt den beste og mest underholdene ligaen i verden. LPD er en borefest uten like med to rike kjøpelag og et par ålrighte utfordrere for EL plasser. Det kommer ikke til å bedre seg før tvavtalen endres og de små får en større del av kaka.

 

Men både Barca og RM spiller bedre (RM har ikke bevisst noe enda dog) og har bedre spillere enn topplagene i england som følge av diverse kjøpefester samt Messi som bærer Barcelona.

 

PL har "tapt" seg når det gjelder topplagene, noe jeg også skrev her forrige sesong (velkommen etter...) men de mindre lagene har blitt bedre og vi har fått kjøpeklubber i Tottenham og Man City. Mao, ligaen er svært jevn og alle kan slå alle.

 

Uansett en tåpelig diskusjon. Folk får mene som de vil.

 

Har Tottenham også havnet på lista di?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...