Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig, veldig bra ja. Spesielt det siste. Tror og håper vi får se mer til han utover. Håper han slipper å oppleve å bli kastet inn etter bare et par minutter som sist. Tror det var mye av grunnen til at han gjorde det dårlig da.

 

 

 

Edit:

 

Schmeichel synes i hvert fall ikke Lindegaard er god nok.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2010/nov/18/manchester-united-anders-lindegaard-schmeichel?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Patrice Evra intends to join #Real or #Barca this summer http://bit.ly/bSYmR5 #mufc (via @OliverKayTimes)

 

Sånn går det når manageren nekter å kjøpe etablerte kvalitetspillere, men splæsher cash på Bebe og Obertan. Just sayin. Egentlig passe rart at det har tatt såpass lang tid før ringvirkningene kom fra en misfornøyd spillegruppe. Dessverre tror jeg Rooney bare var toppen av isfjellet. Heldigvis har vi ikke så mange uerstattelige spillere igjen å selge.

 

Hvor lenge før Nani letter på sløret?

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Patrice Evra intends to join #Real or #Barca this summer http://bit.ly/bSYmR5 #mufc (via @OliverKayTimes)

 

Sånn går det når manageren nekter å kjøpe etablerte kvalitetspillere, men splæsher cash på Bebe og Obertan. Just sayin. Egentlig passe rart at det har tatt såpass lang tid før ringvirkningene kom fra en misfornøyd spillegruppe. Dessverre tror jeg Rooney bare var toppen av isfjellet. Heldigvis har vi ikke så mange uerstattelige spillere igjen å selge.

 

Hvor lenge før Nani letter på sløret?

 

Får du alt dette fra en twitter-melding av Oliver Kay? Man skulle tro Evra var midt i kontraktsforhandlinger, også kjent som høysesongen for overgangsrykter uten forankring i virkeligheten.

 

Jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig.

Lenke til kommentar

Patrice Evra intends to join #Real or #Barca this summer http://bit.ly/bSYmR5 #mufc (via @OliverKayTimes)

Imo så får Evra alt for lite pepper. Herregud, mannen skal forsvare en merkelapp som en av verdens beste (venstre)backer og kanskje den aller aller beste i noens øyne. Om han er ute å flørter nå så er det som med Rooney for min del. Get the fuck out.

 

Hans styrker ligger offensivt. Han er en av ligaens raskete backer. Allikevel virker hans så usannsynlig umotivert i alle hjemoverløp, se f.eks samtlige markeringer av Albrighton i forrige kamp. På 0-2 scoringen til MA ser det ut som Evra løper på halv maskin. Bacary fuckings Sagna goaler fler mål enn Frassen og. Når var sist han scorte? Posisjoneringssvikt i hver eneste kamp, det kan du sette penger på. Greit, han er bedre enn O Shea, men pdd er Brown den backen jeg setter høyest i klubben.

 

Sånn. Litt morragretten, drømte jeg fikk bank av en schtøgg tyrker.

Lenke til kommentar

Patrice Evra intends to join #Real or #Barca this summer http://bit.ly/bSYmR5 #mufc (via @OliverKayTimes)

Imo så får Evra alt for lite pepper. Herregud, mannen skal forsvare en merkelapp som en av verdens beste (venstre)backer og kanskje den aller aller beste i noens øyne. Om han er ute å flørter nå så er det som med Rooney for min del. Get the fuck out.

 

Hans styrker ligger offensivt. Han er en av ligaens raskete backer. Allikevel virker hans så usannsynlig umotivert i alle hjemoverløp, se f.eks samtlige markeringer av Albrighton i forrige kamp. På 0-2 scoringen til MA ser det ut som Evra løper på halv maskin. Bacary fuckings Sagna goaler fler mål enn Frassen og. Når var sist han scorte? Posisjoneringssvikt i hver eneste kamp, det kan du sette penger på. Greit, han er bedre enn O Shea, men pdd er Brown den backen jeg setter høyest i klubben.

 

Sånn. Litt morragretten, drømte jeg fikk bank av en schtøgg tyrker.

 

Nå vet eg lite om Albrighton er tidenes talent i e.l men Evra såg hvertfall ut som han var hentet rett fra reservelaget og Albrighton var en av verdens beste høgrekanter i den kampen. Evra var sjanseløs hele kampen gjennom til Albrighton ikke orket løpe mer og gikk av.

 

Så ja, Evra må ta noen skikkelige tak. Pr. dags dato spiller han langt under forventet av han.

 

Syntes det er greit at Evra flyr videre! Føler Fabio fortjener å få sjansen sin nå så!

 

Hjelper jo ikke å gi Marie sjansen når hun er skadet hele fordømte tiden. Tåler jo ingenting.

Lenke til kommentar

Ikke et eneste sitat, ikke engang fra "en person med nære tilknytninger", og Evra er nærmest avskrevet. Vidic ville også nylig bort. Avisene rapporterte det, så det må ha vært sant. Brown også. Nani har også vært linket til Real Madrid, kan like godt plassere han på benken allerede. United ville selge Carrick for £7m i sommer, men det var vel ingen som ville ha han ettersom han fortsatt er her. Anderson har hatt flere store krangler med SAF. Han vil åpenbart bort, og SAF vil selge, hvorfor er han her fortsatt? Giggs og Scholes la opp i fjor, i tillegg til at Scholes aller helst vil spille i Oldham. Ingen lojalitet. Hernandez er også så godt som klar for Real Madrid, forresten.

Lenke til kommentar

Slutt å skap deg.

 

Dette er ikke det første Evra ryktet heller, han var sterkt linket til barcelona i sommer og ryktene har tatt i styrke den siste tiden igjen, så dette passer "fint inn" med kontraktsforhandlingene som pågår (kontrakten utløper i 2012)

 

Mye mulig han spiller hardball med klubben, hva vet vi, men poenget jeg var ute etter å få frem stikker litt dypere enn bare Evra. Nemlig det faktum at vi ikke evner å holde stjernespillere fornøyd og de siste årene har vi blitt en selgende klubb.

 

O: Kay er blant de bedre informerte journalistene der ute og selv om han ikke er Manchester-basert ala Ben Hibbs eller Nick Coppack kimser jeg ikke av hans ord. For all del, sannsynligheten for at dette bare er piss er stor nok den, har sett vedkommende feile stygt vedrørende United før, men det er nytt verdt å bite seg merke i. Noe feks Hernandez ryktene ikke er.

 

Det første tegnet på at det ligger noe i slike rykter er at de vedvarer over tid og at flere ulike kilder tar det opp.

Lenke til kommentar

Spillere som ikke vil spille for klubben kan ryke og reise.

På en annen side forstår jeg spillerne, United skal være en av verdens største klubber. For å beholde dette ryktet trenger vi minst 1 eller 2 stjernespillere.

Sistnevnte trenger vi også for å kunne kjempe om troféer. Hjelper lite med 100 "talenter", hvor kun 5 egner seg til fast spill.

Lenke til kommentar

Jaja, kan visst være morgengretten jeg også. beklager det.

 

Jeg er dog sterkt uenig med det du kaller faktum. Bortsett fra Ronaldo, hvilke stjernespillere er det vi ikke har klart å holde på? Rooney er her enda.

 

Spillere solgt siden 2007 (kan ha glemt noen):

 

Heinze - Vi klarte ikke å holde på Heinze, men jeg vil ikke kalle han en stjernespiller, og med en fremadstormende Evra var det neppe krisestemning heller.

 

Alan Smith - Solgt på klubbens premisser, vel?

 

Rossi - Er vel ingen hemmelighet at SAF ville ha Rossi i klubben, men han ville bort pga mangel på spilletid. Beklagelig, men forståelig.

 

Tim Howard - Ikke god nok.

 

Shawcross - Enda et naturlig salg.

 

Bardsley - ^

 

Saha - Skader x 1000. Dessverre.

 

Silvestre - Skadeplaget, på hell.

 

Eagles - Slo aldri gjennom.

 

Pique - Rossi.

 

Manucho - Manucho.

 

Frazier Campbell - Slo aldri helt gjennom.

 

Ronaldo - Stjernespiller. Ville bort. Ingen diskusjon der.

 

Tevez - "Solgt" i hermetegn da han aldri var vår. Var tydeligvis ikke nok ønsket.

 

Tosic - Merkelig saga med han og Llajic.

 

Danny Simpson - Slo ikke gjennom skikkelig.

 

I tillegg har man selvfølgelig flere som har blitt frigitt.

 

At vi har blitt en selgende klubb er, men all mulig respekt, bare tull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slutt å skap deg.

 

Dette er ikke det første Evra ryktet heller, han var sterkt linket til barcelona i sommer og ryktene har tatt i styrke den siste tiden igjen, så dette passer "fint inn" med kontraktsforhandlingene som pågår (kontrakten utløper i 2012)

Akkurat som Vidic. Du regnet vel han som tapt også før han signerte ny kontrakt? Mulig det var noen andre, men det var mange som var sikre på at han hadde tenkt seg til Spania. Alt var bare piss og det kan det fort være denne gangen også.

 

Det er ikke sikkert at det bare er rykter, men jeg ser ikke noe poeng i å kritisere Evra, og ihvertfall ikke klubben basert på det lille vi har fått av informasjon her. Virker som du kaster deg over enhver anledning til å kritisere SAF nå for tiden.

 

Mye mulig han spiller hardball med klubben, hva vet vi, men poenget jeg var ute etter å få frem stikker litt dypere enn bare Evra. Nemlig det faktum at vi ikke evner å holde stjernespillere fornøyd og de siste årene har vi blitt en selgende klubb.

Selgende klubb? Vi har solgt en stjernespiller de siste årene og han hadde drømt om å spille for Real siden han var en guttunge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...