Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har nok sagt liknande ting tidligare også ja, men her seier han spesifikt at på grunn av eindel eldre spelarar som ikkje vil vere hos oss så lenge, så må vi snart få inn andre etablerte spelarar. Litt rolig kan vi nok likevel ta det sidan han seier: “It’s important to sign young players but the time will come when we have to deviate from that. Several players from the squad are going to be going soon. Next year or the year after I’m going to have to sign some experienced players.”

 

Det tyder nok at han ikkje føler at det brenner på dass enda, til tross for at mange andre kanskje føler det litt sånn.

Lenke til kommentar

Det eneste stedet jeg føler savnet er på det kreative planet og på vingene. Jeg deler ikke manges syn på Valencia, god nok er ikke ord jeg liker. Skal likevel ikke stikke under en stol at Valencia er god defensivt og har hatt noen forrykende kamper. I tillegg var fjoråret han første sesong i drakten, så han har enda god tid til å overbevise meg helt og holdent. Det skal også sies at vi har Obertan som viser lovende takter, samt Bebe (sa han med store spørsmålstegn).

 

Uansett, det er sentralt på midtbanen jeg føler noen må ta opp stafettpinnen når Scholes er ute og sliten. Det mangler rett og slett fantasi og bevegelse. Savner en playmaker av den gode gamle sorten, ikke en støttepasningsmaker slik vi har plenty av. Ikke vil jeg se Park sentralt i 442 heller, den mannen med mann i ryggen er definitivt balltap. Fletcher og Carrick tjener sine roller, Carrick har virkelig fått nivået opp igjen, det er likevel noe traust og erkedefensivt over han fortsatt. Anderson har både jeg og Sir Alex mistet litt troen på ser det ut som. Så noe nytt og livat på midtbanen om ikke Cleverly blomstrer som ugress etter regn snart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Godten morgenen Jotun! Kaffekoppen og brødskive med ost er ståa herpå denne iskalde novembermorgenen.

 

Rangers kampen er på onsdag og går på viasat 4

 

Ps. Hørte litt på fanzone (elendig program forresten) på tv2pl og der var det en godt voksen norsk innringer ved navn Helge som kom igjennom. Haha, studioverten måtte til slutt beklage for ufint språkbruk da Helge hisset seg så opp i praten som foregikk. I slutten av innringet liret han av seg følgende gloser "I dont want to se Man Utd anymore because of berbatov." Veldig lidenskapelig fyr hehe.

 

Tidenes mest upopulære United "stjerne"?

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...