NightKeeper Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Noen enkelte som hevdet Reina var bedre enn VDS? Deilig og imponerende borteseier mot et godt lag, dette smakte! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Noen som vet hva rekorden for antall 1-0 seiere på rad er Moro å se Ronaldo takke Sporting fansen etter målet. VDS hadde et par "greie" redninger i kveld også for å si det sånn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Nå savner jeg Schmeichel også Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 En veldig typisk borte kamp i CL. Vi går tydelig rolig ut og er fornøyd med uavgjort. Er litt mere offangsive i andre omgang men er tydelig defangsiv og scårer på en av de få sjangsene vi skaper. Vinner helt greit. Sar hadde noen fantastiske redninger. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Skulle ønske at VDS var 4 år yngre, pokker heller... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Ja, han tar vel kanskje en sesong etter denne. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Vi vant Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Vi vant 9531427[/snapback] Gjorde vi? Tror ikke vi har fått det med oss Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Heisann, hvis Brown lærer seg å slå slike innlegg på fast basis er han pokker meg en av verdens beste høyrebekker. Rask, taklingssterk, sterk i lufta, men dessverre altfor dårlig offensivt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Syns Neville er en del hakker bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg savner enda mer offensive løp og enda mer bevegelse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Skjer jo sjelden når vi spiller borte i CL, synes vi mot anntatt "svakere" lag bør spille mer som vi gjør i serien. Men kan jo ikke få alt som vi vil heller, greit nok med 3 poeng i kveld, etter første omgangen så så det jo veldig ut som om de var fornøyde med uavgjort... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg er kjempefornøyd med 3 poeng! Van der Sar, Vidic og Ronaldo spilte utrolig bra i dag, Ronaldo kom seg i 2. omgang. Vi kan takke Van der Sar for at stillingen var 0-0 til pause. Kjedelig at Giggs nok en gang spiller dårlig. Han får det ikke til i den hengende spiss rollen. Utrolig irriterende at han får en ny sjanse i den posisjonen i hver kamp, spesielt nå som vi har tre utrolig gode spisser. Jeg håper vi får se to rene spisser mot Chelsea på søndag. Hvis vi starter med Giggs som hengende spiss da også.. nei, uff.. Men som sagt.. kjempefornøyd med seier og tre poeng! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg håper Giggs blir benket i neste kamp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 En grei seier. Men ikke noe imponerende denne gangen heller. Sar var meget god. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg håper bare vi vinner mot Chelsea, vis man får 3 poeng mot Chelsea så er det strålende. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Dramatikk i Chelsea leiren: Mourinho ferdig i Chelsea Dette tror jeg ikke er bra for Chelsea med tanke på resten av sesongen. Kan fort komme ut av et vinnerspor med ny manager osv. Men det lover jo bra for oss. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Det blir nok taktikk på høyt plan til helgen, de kommer vist med en av direktørene som "manager", skal vel ikke se bort i fra at en av vaskedamene var opptatt... Ifølge The Guardian har også mesteparten av Mourinhos støtteapparat gitt seg, blant annet assistent Steve Clarke. Avram Grant, en av klubbens direktører, skal lede laget mot Manchester United i helga. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Dramatikk i Chelsea leiren: Mourinho ferdig i Chelsea Dette tror jeg ikke er bra for Chelsea med tanke på resten av sesongen. Kan fort komme ut av et vinnerspor med ny manager osv. Men det lover jo bra for oss. 9532672[/snapback] nja, kan fort komme inn i et også. Mange lag som får et hopp i prestasjoner rett etter manager skifte. West Ham hadde ny manager da de slo oss før jul i fjor. Tap mot Villa og uavgort mot Blackburn og Rosenborg er ikke akurat imponerende. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 VDS reddet oss i går! Samme gjorde Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå