Sveern Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Flere enn meg som har Riks-TV og får opp at man ikke har betal-kanalene nå? :S Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Som jeg og Gold nevnte i kamptråden for morgendagens derby. Av de vi vet om, eller som det spekuleres i, er Patrice Evra, Vidic, Carrick, Scholes, Anderson, Hernandez, Berbatov, Neville, Macheda og Gibson rammet av virus. Giggs, Owen og våre to beste offensive spillere i fjor, Valencia og Rooney er definitivt ute, samt kanonen Nani er høyst tvilsom. Hargy ute i fem uker. Altså opp i mot 16 stykk og en liten rekord. Apropos det, så var det forresten det første som streifet meg da jeg så "Dæhlie til United". Bjørn Dæhlie inn som fitness-ekspert. Perfekt for Hargo tenkte jeg. Med alle de ute så blir jeg veldig imponert om vi klarer å få noe ut av kampen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Rooney utdriblet av ei norsk jente? Forklarer kanskje den dårlige selvtilliten på banen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dæven. Ho var jo god i englandsk! Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Som jeg og Gold nevnte i kamptråden for morgendagens derby. Av de vi vet om, eller som det spekuleres i, er Patrice Evra, Vidic, Carrick, Scholes, Anderson, Hernandez, Berbatov, Neville, Macheda og Gibson rammet av virus. Giggs, Owen og våre to beste offensive spillere i fjor, Valencia og Rooney er definitivt ute, samt kanonen Nani er høyst tvilsom. Hargy ute i fem uker. Altså opp i mot 16 stykk og en liten rekord. Apropos det, så var det forresten det første som streifet meg da jeg så "Dæhlie til United". Bjørn Dæhlie inn som fitness-ekspert. Perfekt for Hargo tenkte jeg. Med alle de ute så blir jeg veldig imponert om vi klarer å få noe ut av kampen Vi får håpe at dette er nok et stunt fra SAF (ivertfall noen av disse) for å skape usikkerhet rundt lagoppstillingen. Jeg tviler på det, men håper... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Rooney utdriblet av ei norsk jente? Forklarer kanskje den dårlige selvtilliten på banen. Ganske greit at det ikke har noe med fotball å gjøre Men hun var flink og ganske fin ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hoho, se hvem som har lagt inn bud på spiller nummer 18 Markus Rolandsen sin trøye Og det er garrantert han, han var faktisk å trente med Alta i sommer en uke, er god kompis med Christian Gauseth så Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Trenger man fleire bevis på at Tevez er ein grise spelar? [bilde]http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2010/11/11/1289471725263_970.jpg[/bilde] http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10010990 Endret 11. november 2010 av Tafsen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Latias. Kamptråd. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har laget. 1 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kampens høydepunkt for min del. 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjapt spørsmål; noen som vet om en nettsider der man får kjøpt eldre United-drakter med trykk? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Kampens høydepunkt for min del. L-E-G-E-N-D Visste at du var en skitten jævel Tevez, men DETTE hadde eg ikke trodd... Endret 11. november 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 www.classicfootballshirts.co.uk er en god side. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Hør på det første Scholesy sier etter 1:24. Endret 12. november 2010 av RePaC 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hoho, se hvem som har lagt inn bud på spiller nummer 18 Markus Rolandsen sin trøye Og det er garrantert han, han var faktisk å trente med Alta i sommer en uke, er god kompis med Christian Gauseth så Hvem var det som hadde lagt inn bud? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hoho, se hvem som har lagt inn bud på spiller nummer 18 Markus Rolandsen sin trøye Og det er garrantert han, han var faktisk å trente med Alta i sommer en uke, er god kompis med Christian Gauseth så Hvem var det som hadde lagt inn bud? Det var i grunn Magnus Eikrem Syntes det er litt morsomt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hoho, se hvem som har lagt inn bud på spiller nummer 18 Markus Rolandsen sin trøye Og det er garrantert han, han var faktisk å trente med Alta i sommer en uke, er god kompis med Christian Gauseth så Hvem var det som hadde lagt inn bud? Det var i grunn Magnus Eikrem Syntes det er litt morsomt. Morsomt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kampens høydepunkt for min del. Deiligste jeg har sett på en stund. Kudos til Rafa som forteller Tevez hvor skapet skal stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå