Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg og Gold nevnte i kamptråden for morgendagens derby.

 

Av de vi vet om, eller som det spekuleres i, er Patrice Evra, Vidic, Carrick, Scholes, Anderson, Hernandez, Berbatov, Neville, Macheda og Gibson rammet av virus. Giggs, Owen og våre to beste offensive spillere i fjor, Valencia og Rooney er definitivt ute, samt kanonen Nani er høyst tvilsom. Hargy ute i fem uker.

 

Altså opp i mot 16 stykk og en liten rekord. Apropos det, så var det forresten det første som streifet meg da jeg så "Dæhlie til United". Bjørn Dæhlie inn som fitness-ekspert. Perfekt for Hargo tenkte jeg.

 

Med alle de ute så blir jeg veldig imponert om vi klarer å få noe ut av kampen

Lenke til kommentar

Som jeg og Gold nevnte i kamptråden for morgendagens derby.

 

Av de vi vet om, eller som det spekuleres i, er Patrice Evra, Vidic, Carrick, Scholes, Anderson, Hernandez, Berbatov, Neville, Macheda og Gibson rammet av virus. Giggs, Owen og våre to beste offensive spillere i fjor, Valencia og Rooney er definitivt ute, samt kanonen Nani er høyst tvilsom. Hargy ute i fem uker.

 

Altså opp i mot 16 stykk og en liten rekord. Apropos det, så var det forresten det første som streifet meg da jeg så "Dæhlie til United". Bjørn Dæhlie inn som fitness-ekspert. Perfekt for Hargo tenkte jeg.

 

Med alle de ute så blir jeg veldig imponert om vi klarer å få noe ut av kampen

 

Vi får håpe at dette er nok et stunt fra SAF (ivertfall noen av disse) for å skape usikkerhet rundt lagoppstillingen.

Jeg tviler på det, men håper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...