Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare overlykkelig for at han ikke endte opp i RBK. Men så gir jo jeg fulle faen i tippeligaen, men Rosenborg som klubb gjør meg litt uvel. Vet ikke helt hvorfor, tror det har noe med hvor "blærete" de ofte fremstår ifbm. spilleroverganger.

 

Jepp, de grein jo når Bolanos valgte FCK i steden :!:

 

Uansett: Lykke til Solskjær.

Lenke til kommentar

Vi har jo Jönsson, så hvorfor skulle vi plutselig gått for han?

 

Var han ikke aktuell på et tidligere tidspunkt?

 

Men over til noe annet: Pengedoping.

 

Av en eller annen grunn så synes jeg det er "helt" greit hvis Røkke/Hardball/xxx finansierer litt spillerkjøp i Molde/Brann/xxx, mens det Chelsea og City holder på med i England gir meg magesår. Er det bare meg som har den samme følelsen?

 

Dobbelmoralsk? Ja, kanskje, men så er jo graden av pengedoping helt latterlig forskjellig også.

Lenke til kommentar

Det er mulig han var aktuell, men jeg tror det var greit å velge Jönsson, rett og slett fordi han har mer erfaring.

 

Pengedoping blir ikke det samme i Norge og derfor vil ikke folk tenke det samme om det. For min del blir det like latterlig som det blir i England og andre lag. Pengedoping blir bare latterlig.

Lenke til kommentar

I Norge gir "pengedopingen" mindre penger i kassa enn RBK får ved å nesten kvalifisere seg til CL. I England gir pengedopingen plutselig City råd til å kjøpe spillere som kun kommer til klubben som leiesoldater.

Hørte snakk om 100 millioner til Molde - da er det plutselig litt mer enn det man vanligvis får av pengestøtte i Norge. Normalen er vel 0-20M.

Lenke til kommentar

Som jeg og Gold nevnte i kamptråden for morgendagens derby.

 

Av de vi vet om, eller som det spekuleres i, er Patrice Evra, Vidic, Carrick, Scholes, Anderson, Hernandez, Berbatov, Neville, Macheda og Gibson rammet av virus. Giggs, Owen og våre to beste offensive spillere i fjor, Valencia og Rooney er definitivt ute, samt kanonen Nani er høyst tvilsom. Hargy ute i fem uker.

 

Altså opp i mot 16 stykk og en liten rekord. Apropos det, så var det forresten det første som streifet meg da jeg så "Dæhlie til United". Bjørn Dæhlie inn som fitness-ekspert. Perfekt for Hargo tenkte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...