Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å bry så mye som litt om denne Dhælie fyren. En av mange hundre kids som får sjansen og sannsynligheten for at han spiller en match for Man United er uhyre liten. Blir han god så er det gøy, hvis ikke, who cares. Uansett bare tull å hype et lite barn såpass tidlig imo. Han har foreløpig bevist seg på løkka i oslo. Whoho, den nye Messi!

 

;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det fortjener litt hype. Det er snakk om en spiller som har bevist seg som den beste spilleren i Norge i langt over sin egen aldersklasse. Nå er det dessverre svært få her som har sett han, men han er lenge blitt holdt høyt som den beste spilleren i sin årgang. Jeg gleder meg iallfall hver gang vi signerer en spiller som regnes som regnes som den beste for sin alder i sitt land. Jeg var lykkelig når vi signerte Pogba, og jeg er lykkelig når vi nå signerer Dæhli. Ferdighetsmessig tror jeg ikke han står tilbake for noen i akademiet.

 

Jeg gleder meg til å følge akademiet tettere fra februar, og er helt sikker på at det ikke tar så alt for lang tid før han tar steget opp til reservelaget heller.

 

/End hype

Lenke til kommentar

Nå er ungdomsfotballen i Norge ganske så uoversiktlig og elendig organisert. Så slik synsing tar jeg virkelig med en klype salt. Likevel, det er likevel et litt spennende stempel uavhengig av det.

Det er sant, men det er jo ikke lov med talentutvikling her til lands før talentene er blitt rundt 14 år, og det er i de fleste tilfellene alt for seint! Skal man bli superstjerne her i landet, må man stå for treningen selv.

Lenke til kommentar

Virker som om media tror Sunny sksl spille for Molde. De ansetter en trener som ikke har erfaring i hele tatt og tror de blir et topplag. Hva med å prøve å være litt realistiske i stedet for denne naive forgudingen.

Haha du... Har du fulgt med de siste åra eller? Ingen erfaring som trener du... :whistle:

 

Foresten... Media tror? Det er vel så og si 90% sikkert at han blir trener for Molde nå.

Endret av iHouse
Lenke til kommentar

Hvis kneet holder for Hargreaves tror eg han kommer tilbake. At han kommer til å være ute med mange småskader er hevet over enhver tvil. Mannan har ikke spilt eller drevet med toppfotball på mange år. Småskader er nødt til å skje.

 

Det eg ikke skjønner er at fyren holder mange dager med trening, men i en kamp får han strekk med engang? Hva holder de på med på trening? Og hva i alle dager gjør de under oppvarming?

 

Tre ganger i mitt liv har eg fått strekk. To av gangene var pga manglende oppvarming. Ene gangen fordi eg holdt på med ting eg aldri hadde gjort før. Revurdere måten de varmer opp på kanskje? Man bør jo ikke klare å pådra seg en strekk før kampen i det hele tatt har kommet igang?

 

Får forøvrig med meg City kampen i morra! Puslespill ass, men vil ikke gå glipp av denne!

Lenke til kommentar

Enig Jotun, høres rart ut.

 

Dette er forøvrig siste kontraktåret hans. Jeg håper nesten han får tilbud om ny kontrakt ala den Owen har (dvs. lønn basert på kamper spilt). Det blir for dumt å ha brukt så mye penger på lønn og utgifter ifbm. rehabilitering, for så la han gå gratis til en annen klubb.

Lenke til kommentar

Virker som om media tror Sunny sksl spille for Molde. De ansetter en trener som ikke har erfaring i hele tatt og tror de blir et topplag. Hva med å prøve å være litt realistiske i stedet for denne naive forgudingen.

Haha du... Har du fulgt med de siste åra eller? Ingen erfaring som trener du... :whistle:

 

Foresten... Media tror? Det er vel så og si 90% sikkert at han blir trener for Molde nå.

 

Trener for et reservelag er ingenting

Lenke til kommentar

Ja, nei det glemte jeg. Da er forresten jeg like kvalifisert som Solskjær. :)

 

Trener for en av Englands beste reserve-lag, jobber sammen med noen av verdens beste trenere og en av de beste managerene gjennom tidene.

 

Sier ikke nødvendigvis at ting kommer til å sykt bra. Er egentlig mest redd for at alt går til h******, men jeg håper han lykkes. Også syntes jeg det er bra at det virker som at han skal bygge et ungt, norsk lag.

Endret av iHouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...