Maefteda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kamer Qaka says hello Er nok et stort talent ja, men tar nok litt tid før han er oppe blant de store. Se bare på Eikrem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Norges største talent, ferdighetsmessig langt forbi de andre i sin alder. Han har trente vel med A-laget til Stabæk og spilte kamper for 2. laget på slutten av denne sesongen. Eksepsjonell. Dette er et scoop av en annen dimensjon, overlykkelig. Han har vel vært over et par ganger også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor spiller han og hva slags spillertype er han? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Offensiv midtbanespiller. Langli mener han er en Xavi-type, av det jeg har sett av han virker han som han er en bedre dribler enn Xavi. Men jeg ser definitivt likheter. Nærteknikk som ingen andre i Norge er i nærheten av, et fantastisk blikk for spillet og han kan avslutte også. Det sier sitt når han nylig ble kåret til turneringens beste spiller i en G15-turnering for landslaget der Norge tapte alle kampene og scorte et mål. - Jeg har aldri sett et større talent på det alderstrinnet. Og det inkluderer Mohammed Fellah, Harmeet Singh, Daniel Fredheim Holm og Daniel Braaten, sier Morten Langli til VG Nett. Han fikk en aha-opplevelse da han så Dæhli spille en junior interkrets-kamp for Lyn mot Skeid før Lyn-konkursen i vår. - Han herjet med spillere som var opp til fire år eldre enn ham. Det var rått å se, mener Langli. Han beskriver G15-landslagsspilleren som en Xavi-type med en enorm evne til å orientere seg og med nærteknikken i orden. Samtidig er en av 15-åringens fremste egenskaper å passere motspillere med kontroll på ballen. - Han er voksen i spillestilen og tråkker ikke på ballen bare for å gjøre det, sier Langli til VG Nett. oppspillerutvikler i Stabæk, Pål Berg, vil verken avkrefte eller bekrefte om Møller Dæhli skal signere for den engelske storklubben, men sier til Dagbladet at det har vært snakk om en overgang i lengre tid. - Han har en overlegen teknikk, blikk for spillet og er en veldig god avslutter. Et eksepsjonelt talent, sier Berg. Møller Dæhli er en del av Stabæks JuniorElite-stall, men har også deltatt på flere treninger med Stabæks A-lag. - Det har ikke vært så mange treninger, men det har blitt noen og der har han klart seg veldig bra. Han kan bli en komplett spiller, sier toppspillerutvikleren. - Det må være gøy for trenerapparatet å få frem et slikt talent? - Lyn skal ha mye av æren, vi overtok ham først i vår. Men det er klart det er gøy for oss, sier Berg. 1.10 ut i videoen kommer målet hans: http://www.youtube.com/watch?v=W51M5JyA5zE 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm, ganske lik Xavi, men er mer offensiv og også god til å drible? Hva med Iniesta-type? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Ja, haha. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det, men han er kanskje en Iniesta-type, dog målfarlig. Han har spilt en del på vingen tidligere. Det største talentet jeg noensinne har sett i Norge. Endret 8. november 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Legende 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bedre å drible enn Xavi. Det er greit å ha på CV'en som 15 åring.... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 I missed my brother’s wedding because it clashed with a home game. He understood! And I arranged my own wedding for June because I knew we wouldn’t have a game.” 3 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvis man dropper bryllup, begravelser, fødsler (John Barnes) og det som er, for fotball-kamper da syntes jeg det er noe gærent med folk altså. Det går en grense. United for life, men aldri i verden om jeg hadde droppa noe av det førstnevnte for en fotball-kamp. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skal hvertfall sjekke terminlisten før jeg skal gifte meg (med Kelly Brooke). Dere forøvrig alle invitert til fantasibryllupet. Selv om Points og Game nok må få alkoholforbud. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg skal hvertfall sjekke terminlisten før jeg skal gifte meg (med Kelly Brooke). Den er sikker for meg også, skal jeg gifte meg så blir det på sommeren. Helst i slutten av Juli evt begynnelsen av Juni. Da går jeg verken glipp av noe av den skikkelige fotballen eller evt mesterskap som går om sommeren. Dog om jeg er invitert i et bryllup til en nær venn/familie så går jeg uansett om Arsenal spiller. Men jeg prøver å unngå dette så mye som mulig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 1.10 ut i videoen kommer målet hans: *vid* Helt greit det målet hans, men misliker at det var mot Asker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Eg giftet meg under kvarten i EM. Tenkte dessverre ikke et år fram i tid, og det fikk eg ikke bare litt tyn for heller Men tenkte langt nok til å unngå PL Far ble meg under VM, men hva gjør det når sykehuset har internett Endret 8. november 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Real Madrid ute etter den lille erten vår, Daily Mail Endret 8. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) This is a new low Endret 8. november 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Daily Mail har alltid vært ei drittblekke. Kunne ikke brydd meg mindre om det de skriver. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d4BSKy1sW7c&feature=related Postet på United.no. Litt småsnacks til ekstra interesserte. Dæhli er nummer 12. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Legende Bare å bøye seg i støvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå