Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Helt riktig. Han ville i alle fall ikke spilt, men så hadde ikke et av mine lag trengt å scrappe til seg seire mot nedrykkskandidater hver jævla helg heller.

 

;)

 

Goldwing > Fergie, lett. Jeg er den spesielle ene.

 

Njaaa.... Skeptisk her du. Det du viser i fantasy er ikke akkurat gulltakter....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på hva diskusjonen går i, men jeg tok meg tid til å lide gjennom første omgang av United-Wolves i dag. Skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på Bebe. Han er vel den utpå banen som har minst rutine, og likevel klarer han seg greit. Han har ikke akkurat dagen, men han er langt mer med i spillet enn f.eks. Obertan, og han prøver på langt mer enn de fleste andre.

 

O'Shea som midtbanespiller/ballfordeler er en katastrofe. Flytt mannen ned på backplass - der er han god.

 

Det verste med kampen mot wolves (1. omgang) var egentlig å se hvor lite gutta jobber for å vinne ballen. Chicharito jager ballen/ballfører i front, men midtbanen vår legger jo ingen press på ballfører. Wolves fikk spille seg frem til 16. meter uten å bli presset som ballfører. Om ikke intensiteten er en helt annen, vil City hakke oss ned.

 

Det som ergrer meg mest etter kampen, er at Ferguson er fornøyd med den. Resultatet er helt greit. 3 poeng er topp, men totalt sett var iallefall første omgang helt krise - og vi skal være glad for at wolves tross alt bare er wolves.

 

Jeg har fortsatt ikke sett United spille en god PL-kamp i år. Liverpool-kampen var selvsagt en høydare, men vi spilte ikke godt. Berba var magisk, that's it.

CC-kampen mot Chelsea var veldig bra fremover, men vi slapp Chelsea til vel mange sjanser bakover..

 

Edit:

Jeg hadde forøvrig byttet bort Rooney mot Torres på dagen.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Bra for oss at Chelsea taper. Men jeg gidder faen ikke home for Liverpool som ei lita hore. Uaktuelt. Hatet mitt mot den klubben er for stort til det.

Så jævlig intenst enig. Latias opptrådde blasfemisk i dag. Fikk spysmak i kjeften av noen av kommentarene der. Som å ha tc(+Arsenal) tilbake.

 

e: De 3 første linjene er jeg helt enig i Sovehest. De 3 nederste er jeg totalt uenig i. Fergie må stille med "reservelag" og slakter såklart ikke Obertan, Bebe etc i et post-match intervju. Han er ikke fornøyd med spillet.

 

United har hatt flere gode kamper i år. Særlig offensivt.

 

Og fuckings Torres? Jeg ville ikke bytta Park engang mot Bruno. Skittent.

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser Torres scorer. Om han syter og vil vekk vet jeg ikke, jeg følger ikke med Liverpool. Rooney derimot... Han har mye å bevise før han er tilgitt av meg, og jeg håper fortsatt vi selger han i januarvinduet.

 

Rooney ut - 2 stk gode spillere inn + Valencia tilbake. Kunne blitt bra det.. =)

 

Edit:

Kampen mellom Chelsea og Liverpool er pest og kolera, også i dag. Håpte på 0-0 og mange skader.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Bra for oss at Chelsea taper. Men jeg gidder faen ikke home for Liverpool som ei lita hore. Uaktuelt. Hatet mitt mot den klubben er for stort til det.

Så jævlig intenst enig. Latias opptrådde blasfemisk i dag. Fikk spysmak i kjeften av noen av kommentarene der. Som å ha tc(+Arsenal) tilbake.

 

e: De 3 første linjene er jeg helt enig i Sovehest. De 3 nederste er jeg totalt uenig i. Fergie må stille med "reservelag" og slakter såklart ikke Obertan, Bebe etc i et post-match intervju. Han er ikke fornøyd med spillet.

 

United har hatt flere gode kamper i år. Særlig offensivt.

 

Og fuckings Torres? Jeg ville ikke bytta Park engang mot Bruno. Skittent.

 

Pass deg. Folk liker ikke hoverering her

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke bytta Park engang

 

Tar jeg feil, eller har Park lavere rangering hos deg enn Rooney, som du ønsket bort til Shitty?

 

Limbeck: Hva mener du med hovering? niko. er realistisk, mens du lever i en fantasiverden. Forskjell på det.

 

Han kritiserer en annen her inne. Det er jo det jeg beskyldes for er det ikke?

Lenke til kommentar

Jo, forresten, hvem er toppscoreren vår Limbeck? Mener du at Gibson er mer verdt for United en dyrkjøpte Nani og Berbatov?

 

Med unntak av gamlegutta og et par røverkjøp (Evra, VDS og Vidic) er vår kvalitetsspillere dyrkjøpte.

Hehe. Bortsett fra de kvalitetsspillerne som ikke er dyrkjøpte er alle dyrkjøpte ja.

Lenke til kommentar

Tre poeng til Liverpool. United to poeng bak Chelsea. > Null poeng til Liverpool. United fem poeng bak Chelsea.

 

Mulig det er annerledes for resten, men det er slik jeg ser på det. Alle lag som tar poeng fra våre konkurrenter fortjener skryt. Liverpool er rival, ikke en konkurrent til gullet (i hvert fall ikke med dagens stall).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selvom det er (som Nightkeeper sa tidligere) en seier for fotballen hver gang klubber som Chelsea og City avgir poeng og at poengmessig var resultatet i går positivt (for oss), så klarer jeg ikke å glede meg så veldig. Av flere grunner:

- Jeg trivdes godt med Liverpool på nedrykksplass

- Enkelte Liverpool-supportere blir så sinnsykt ovenpå etter en slik seier. Torres er tilbake som verdens desidert beste spiss, Gerrard er kapteinen over alle kapteiner, Reina er verdens beste keeper, Lucas er i ytterste verdensklasse og Kelly er verdens største backtalent for å gi et par eksempler. De har tydeligvis glemt at for et par uker siden var alt en total katastrofe.

 

[generalisering]

Liverpoolsupportere er en rase for seg selv, ufattelig slitsom gjeng med null kontakt med virkeligheten.

[/generalisering]

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...