Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Balotelli scorer to, men blir utvist og mister derbyet. Herlig.

 

Det at Balotelli mister derbyet er intet stort tap for City uansett. Hna har enorme sinne-problemer og trenger et beherkelses-kurs.

 

Regner nesten med at Adam Johnson starter nå som Balotelli er ute.

 

Så en spiller som scorer to mål i en kamp er ikke et aldri så lite tap for en klubb?

Lenke til kommentar

Balotelli scorer to, men blir utvist og mister derbyet. Herlig.

 

Det at Balotelli mister derbyet er intet stort tap for City uansett. Hna har enorme sinne-problemer og trenger et beherkelses-kurs.

 

Regner nesten med at Adam Johnson starter nå som Balotelli er ute.

 

Så en spiller som scorer to mål i en kamp er ikke et aldri så lite tap for en klubb?

Selvsagt, men etter min mening er Adam Johnson et langt bedre valg enn Balotelli.

 

West Brom er helt annen motstand enn Man Utd. I forrige kamp for City spilte Balotelli sin debut i Premier league. En helt horribel debut hvor det eneste han gjorde var å ødelegge alt av angrep til Manchester City, kjefte konstant på dommeren og bare være generelt grinete.

 

Han burde i tillegg vært utvist i den kampen også.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg? Ikke akkurat som om mange av talentene som kommer gjennom er all-that. Ikke syntes jeg Solskjær er allverden til managertype heller.

 

Flott for Sunny og det gjør ingenting for United.

Solskjær har gjort det godt med reservene, og alle ungguttene i klubben har drøssevis med respekt for mannen. I tillegg er han en som Sir Alex holder nært. Ingen tvil om at det er et tap for United imo.

Lenke til kommentar

Nå har jeg så lyst til å hoverere at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg :)

Fordi?

 

Fordi Manchester United med alle de drittdårlige spillerene har netopp bevist at jeg har rett i å ha tro på dem mens alle roper doom og gloom. Med Gibson. Og O´Shea. Og Park. Vi som bare hadde en god spiller i Rooney som redder oss gang etter gang. Vi skulle vel bare slutte å spille CL skulle vi ikke? ikke gidde fordi vi er så dårlige. Skamme seg over klubben. Øzil my ass

 

Vi kom vel til å kjempe om 4 plassen ikke sant? Skakkjørt skip ødelagt av Ferguson.

 

Vel, jeg kan fortsette men tror dette holder for nå

Endret av Limbeck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Özil har vært fantastisk på Real Madrid, nesten i nærheten av Ronaldo som du liker å trekke fram. Han hadde forsterket Man Utd helt klart.

 

Man Utd er dårligere enn de har vært på lang tid, men heldigvis for dere, gjelder det også de andre topplagene i PL, så gullet er for all del helt mulig å oppnå. Dere må bare forvente et par skuffelser på veien, i det som har blitt en mye jevnere liga, enn for 2-3 år siden, da de samme 4 lagene dominerte hvert år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja så klart. Det er de andre som er dårligere :) Om Øzil hadde vert en forsterkning vet ingen. Bortsett fra alle som tror at alle spillere som ikke spiller for Manchester United er ekstremt mye bedre enn oss.

 

Han har vert god for Real. Vi er ikke Real

 

Og jeg har ikke nevnt noe gull. Men alle lag vi kan forvente å kjempe i mot er bak oss og et neddopet Chelsea som sikkert har ansatt en hel avdeling for å videresende regninger til Roman er foran oss med 2 poeng.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Nei, Real er et enda bedre lag. Men skjønner hva du mener, vet aldri om hvilke spillere som presterer i hvilke ligaer. Se på Forlan f.eks.

 

Det er ikke akkurat spillerne som imponerer mest hos Man Utd, men dere har verdens beste trener på benken som har innarbeidet vilje og samhold i laget deres. Vi snakket jo akkurat om hvordan Man Utd ofte scorer i "Fergie-time" som sier litt om hva den mannen har betydd og fortsatt betyr for klubben.

Lenke til kommentar

Vi har mistet flere poeng på overtid enn vi har vunnet denne sesongen. Og på hvilket grunnlag påstår du at Real er bedre enn oss?

 

dessuten er vel Real med på denne pengedopingen også. ikke at jeg har noen linker til å bevise noe med men det er haugevis av rykter om intensiv sponsing fra diverse banker og organisasjoner

 

Hva var det de brukte forrige sesong? ja Robaldo, Kaka og Benzema. Prislapp 160 mill. Man skal gå en del år tilbake i tid for å finne at vi har brukt så mye.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...