JohnRichard Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mulig det har vært nevnt før, jeg var litt rask gjennom de siste sidene. Rooney brennes på bålet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Rooney kan bli den nye Guy Fawkes Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvorfor er ikke Eikrem med på aldersbestemte landslag i Norge? Helt latterlig, spør du meg! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fordi de aldersbestemte lagene ikke har ressurser til å reise over til England for å se han spille tipper jeg. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Hvorfor er ikke Eikrem med på aldersbestemte landslag i Norge? Helt latterlig, spør du meg! Både Eikrem og King spiller for U21 landslaget. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2746816.ece http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/eikrem_og_king_paa_u21_landslaget Morsomt at disse to artikklene ble publisert med nøyaktig 1 års mellomrom. Endret 4. november 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=52P4uzxfERo&feature=related Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ser det har kome fram nokre artiklar i det siste om at Nani gjer sitt beste for at Bébé skal finne seg til rette i klubben, at Rio og Vidic tar seg av Smalling og no at Evra ser ut til å passe litt ekstra på Obertan. Når ein i tillegg ser bileta av Bébé som stormar over til Chicha etter scoringa mot Bursaspor så ser det rett og slett ut til at stemninga i laget er temmelig god for tida, samt at dei eldre spelarane tar vare på dei yngre. 2 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ser det har kome fram nokre artiklar i det siste om at Nani gjer sitt beste for at Bébé skal finne seg til rette i klubben, at Rio og Vidic tar seg av Smalling og no at Evra ser ut til å passe litt ekstra på Obertan. Når ein i tillegg ser bileta av Bébé som stormar over til Chicha etter scoringa mot Bursaspor så ser det rett og slett ut til at stemninga i laget er temmelig god for tida, samt at dei eldre spelarane tar vare på dei yngre. Akkurat sånn det skal være. God lagmoral = Godt spill Dårlig lagmoral = Dårlig spill. Uromoment i stallen = UT, evt reparer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Drøyt å tenkte på at Nani bare er 23 egentlig. Herlige artikler på RoM som du nevner arch. Bare bildet av Bebe på vei mot verdens lykkeligste mann er nok til å gjøre dagen enda et hakk bedre enn det den var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 24 år med Sir Alexander Chapman Ferguson http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1326438/Sir-Alex-Ferguson-The-24-matches-help-tell-story-24-years-Manchester-United-manager.html?ITO=1490 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 24 år med Sir Alexander Chapman Ferguson http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1326438/Sir-Alex-Ferguson-The-24-matches-help-tell-story-24-years-Manchester-United-manager.html?ITO=1490 Måtte det bli mange flere. At personer i klubben tar seg av nykomlinger er vanlig og nødvendig. Ikke greit å flytte fra Mexico, Portugal, Sør Korea til Manchester og bare blende inn. Det er vel også en alianse mellom britene og utlendingene som det er i alle andre klubber. Bortsett fra Arsenal der man blir mobbet om man snakker engelsk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) At personer i klubben tar seg av nykomlinger er vanlig og nødvendig. Ikke greit å flytte fra Mexico, Portugal, Sør Korea til Manchester og bare blende inn. Det er vel også en alianse mellom britene og utlendingene som det er i alle andre klubber. Bortsett fra Arsenal der man blir mobbet om man snakker engelsk. Tull og tøys. Wilshere forteller hele tiden om hvor mye hjelp han får av Cesc og Nasri. "Arsenal har ingen engelskmenn"-humoren er utdatert. Wilshere og Walcott er for øyeblikket to av de aller beste spillerne i stallen. Gibbs er i mine øyne vår beste venstreback. Og flere er på vei. Jay Emmanuel-Thomas og Chuks Aneke er blant de aller største talentene England har å by på, og vi har syv unge engelske spillere på utlån. Endret 4. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha, Poznan (!) lekte med City i EL. Tre strake tap for drittlaget, jeg blir skuffet om vi ikke tar poenga mot de neste uke. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Haha, herlig! Poznan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvem bryr seg egentlig om Europa League? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvis sannheten skal frem så lyver det resultatet. Pozan spilte bra men City var det førende laget. 2-1 målet var ren flaks og 3-1 kom pga City kastet alt fremover. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvem bryr seg egentlig om Europa League? ingen, men folk liker å se kjøpe laget city tape 4 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ethvert City-tap er en seier for fotballen. 5 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 NK. Du er i USA nå, ikke sant? Hva studerer du? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 NK. Du er i USA nå, ikke sant? Hva studerer du? Korrekt. Er i Omaha, Nebraska, og studerer statsvitenskap. Er tilbake i Norge om seks uker, og fullføreren bacheloren min neste vår i Kr.sand. Så får vi se om jeg kjører på med master'n med en gang. Blitt noen studier på deg enda? Mener å huske du tok påbyggning i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå